Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12
Pokazuje rezultate 51 do 72 od 72

Tema: što kada razbijemo nešto u dućanu?

  1. #51
    ivananeda avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    PARACIN,srbija
    Postovi
    292

    Početno

    Kad smo kod parfimerija, nerviraju me kad m na ulazu odmere a narocito kad procene da im nisam b\as neki bitan kupac. To me vise nervira od naplate stete.
    Takodje , ako se nadrndaju sto ne kupim , a uopste nisam razbucala celu radnju, usla pogledala okacno na vesalice.
    A narocito kad me nagovaraju da kupim dtetu tu haljinu jer joj bas odgovara a nikad je nisu videle. Pa 6-ica je za 6 godina, onda ja kazem da joj je malo a one :" Auuu, pa onda je bas krupna " jaooooooo

  2. #52

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    163

    Početno

    Kad smo bili u Njemackoj onda su nam nasi prijatelji objasnili da postoji nekakvo posebno osiguranje u slucaju da nesto razbijes u nekoj trgovini, to placas, ne sjecam se vise koliko, ali nije puno, kao sto uplacujes i ostale vrste osiguranja i onda si miran. Nas su pitali imamo li to osiguranje kad smo s dvogodisnjakinjom razgledavali servise za caj. Prvo smo mislili da se sale, ali onda su nam objasnili da je to tamo uobicajeno i da se isplati, pogotovo ako ides u kupovinu s malom djecom. Pretpostavljam da se to odnosi na neke vece stete, oko nekakve teglice ne bi, barem mislim, nitko trebao praviti dramu. Zna li netko postoji li tako nesto i u HR?

  3. #53
    Cubana avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    East end
    Postovi
    6,747

    Početno

    Citiraj Magdalena prvotno napisa Vidi poruku
    Kad smo bili u Njemackoj onda su nam nasi prijatelji objasnili da postoji nekakvo posebno osiguranje u slucaju da nesto razbijes u nekoj trgovini, to placas, ne sjecam se vise koliko, ali nije puno, kao sto uplacujes i ostale vrste osiguranja i onda si miran.
    Ma daj??!!
    Pa koliko cesto nesto razbijaju da im se to isplati??

  4. #54

    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    1,030

    Početno

    bili mi dobre ili loše volje mislim da nam je u kontaktu sa ljudima najvažnija opća kultura, bon-ton , pristojnost ili kako to već zovemo! znači ne trebam se ja nikome smješkati ako nisam raspoložena - ali kod nas doma caruju 'molim, hvala , izvoli, oprosti' i volim to čuti i u dućanu, i u pošti i u trgovini[/QUOTE]
    X

  5. #55

    Datum pristupanja
    Aug 2009
    Postovi
    267

    Početno

    A propos iskustava, nije isto ali je slicno, neki dan sam bila u Pan Peku na Kvatricu i kupila peciva. Kad sam izasla van ispali su mi iz skarnicla jer sam imala tristo vrecica s placa. Bijesno sam ih potrpala nazad u skarnicl, usla u pan pek, bacila u smece skarnicl, stajala u redu i ponovo rekla "molim tri kifle". Zena me gleda u cudu i pita sta je bilo s prve tri, rekla sam pale na pod, kaze ona dajte mi ih i dat cu vam nove. I tako je bilo. Meni je to bilo super, a cinjenica da je rijec o 10-ak kn troska potvrdjuje da nije uvijek vazna cijena i jesmo li spremni platiti kad nesto zeznemo nego je bitna gesta i dobra volja. Naravno, u onim ducanima u kojima im nitko nece otrgnut glavu zbog toga.

  6. #56
    Cubana avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    East end
    Postovi
    6,747

    Početno

    Nadam se da one kifle koje si vratila nisu zavrsile tamo gdje mi je prvo palo na pamet da su zavrsile.

  7. #57
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    Citiraj Cubana prvotno napisa Vidi poruku
    Nadam se da one kifle koje si vratila nisu zavrsile tamo gdje mi je prvo palo na pamet da su zavrsile.

    i ja nešto slično promišljam

  8. #58
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    stvarno imate malo vjere u ljudski rod

  9. #59

    Datum pristupanja
    Aug 2009
    Postovi
    267

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku

    i ja nešto slično promišljam
    Ne, odnijela ih je iza, rekla "u otpis".
    Nekako joj vjerujem . Ipak je rijec o kiflama, a ne o "skupoj suknji br 36 za nekoga br. 40 u skupom ducanu"...

  10. #60

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Lokacija
    Novi Zagreb
    Postovi
    705

    Početno

    stara peciva pa vjerojatno i ova sa poda idu u neku vrećetinu i obično vlasnici kokica i praščića to kupe za neku simboličnu cifru!

  11. #61
    Handy avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    226

    Početno

    Citiraj Matilda prvotno napisa Vidi poruku
    Nije iskustvo iz Hrvatske, jednom sam razbila vazu u Ikei. Bila je u kolicima, stavljala sam drugi proizvod i razbila se. Odmah je dotrčala prodavačica. Ja sam već krenula čistiti staklo, ona je ljubazno rekla da će ona pokupiti staklo da se ja ne ozlijedim i donijela mi novu vazu. Nije spomenula nikakvu naplatu štetu, meni je bilo neugodno, samo je rekla da se to događa stalno.
    Ista stvar se i meni dogodila, samo što je sin razbio i ništa nismo morali platiti, iako smo se ponudili. (ne u RH)

  12. #62
    magriz avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Lokacija
    A6
    Postovi
    6,641

    Početno

    Citiraj Cubana prvotno napisa Vidi poruku
    Nadam se da one kifle koje si vratila nisu zavrsile tamo gdje mi je prvo palo na pamet da su zavrsile.
    naravno da jesu

    jesi li ikad ujutro vidjela kašete kruha na cesti ispred dućana?

    e zato ja kruh kupujem samo tamo di se i peče, pa je put iz pećnice do police kraći, a i manje ljudi hoda

    ot - hvala forki na info o ovom topicu

  13. #63
    Osoblje foruma srecica avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    ispod površine
    Postovi
    2,651

    Početno

    Moja poznanica je radila u Sephori, prosla njihovu edukaciju, i znate zasto su ljubazni, zato sto im dio place ide po ucinku ... i mislim da je to ispravno, prodavaci su ljubazni i na raspolaganju u svim situacijama jer je kako ono kazu 'kupac je uvijek u pravu', svakome godi ljubaznost, jednom ces nesto razbiti, oni ce to sa smijeskom i bez losih pogleda pokupiti i kupac ce sa smijeskom ponovo uci u taj isti ducan i trositi.
    Ne samo to, nego ce tu informaciju razmijeniti sa prijateljima koji ce na taj nacin steci pozitivno misljenje o tom ducanu i doci sta? Trositi.

    A suprotna situacija rezultira razocaranjem, vjerovatno promjenom ducana, losa reklama ne samo toj jednoj osobi vec puno vise, posebno kad zavrsi na nekom forumu koji volis citati.

    Moje dijete se popiskilo na sred ducana skoro pa u sred cipele, pa je prodavacica imala razumjevanja za nastalu situaciju i nakon sto sam ja pobrisala lokvicu vlaznim maramicama, ona je pobrisala pod mocom i jos nam ponudila da operem ruke iza u skladistu i presvucem dijete u suhu robu. I to je jedan od razloga sto se stalno tamo vracam.

  14. #64
    Osoblje foruma srecica avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    ispod površine
    Postovi
    2,651

    Početno

    Citiraj Magdalena prvotno napisa Vidi poruku
    Kad smo bili u Njemackoj onda su nam nasi prijatelji objasnili da postoji nekakvo posebno osiguranje u slucaju da nesto razbijes u nekoj trgovini, to placas, ne sjecam se vise koliko, ali nije puno, kao sto uplacujes i ostale vrste osiguranja i onda si miran. Nas su pitali imamo li to osiguranje kad smo s dvogodisnjakinjom razgledavali servise za caj. Prvo smo mislili da se sale, ali onda su nam objasnili da je to tamo uobicajeno i da se isplati, pogotovo ako ides u kupovinu s malom djecom. Pretpostavljam da se to odnosi na neke vece stete, oko nekakve teglice ne bi, barem mislim, nitko trebao praviti dramu. Zna li netko postoji li tako nesto i u HR?
    Ovo imas u opciji kada uplacujes putno osiguranja, nesto kao osiguranje od privatne odgovornosti, i pokriva takve stvari kao razbijanje u ducanu.
    Osiguranjem od privatne odgovornosti u okviru paketa putnog osiguranja pokrivena je građanskopravna izvanugovorna odgovornost osiguranika za štetu zbog smrti, ozljede tijela ili zdravlja te oštećenja ili uništenja stvari treće osobe.

  15. #65
    tajchi73 avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Postovi
    1,923

    Početno

    Citiraj Bobica prvotno napisa Vidi poruku
    stara peciva pa vjerojatno i ova sa poda idu u neku vrećetinu i obično vlasnici kokica i praščića to kupe za neku simboličnu cifru!

    mislim da im kifle završe u prezlima, a stare krafne, pice, sendviči, razna peciva sa sjemenkama u vreći koju ti spominješ

  16. #66
    tajchi73 avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Postovi
    1,923

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    stvarno imate malo vjere u ljudski rod


    nakon onih emisija ( televizija + inspekcija ) teško je imati vjere u pekare, bez obzira kako velike pogone imali

  17. #67
    nenaa avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2007
    Postovi
    1,570

    Početno

    Citiraj Bobica prvotno napisa Vidi poruku
    dakle, razbila sam danas malu teglicu boje u jednom hobby dućanu.
    uzela sam je sa police i ne znam kako ispala mi je iz ruke, pala na pločice, razbila se i prosula po podu. ja sam se odmah javila prodavačici, ispričala se. djevojka je morala oprati pod, ponudila sam pomoć - odbila me!
    ispričala sam se više puta, stvarno mi je bilo žao. jasno mi je da moram platiti štetu, kućni odgoj mi govori da se ispirčam za nezgodu - ali .... treba li djelatnica biti neljubazna i hladna prema meni?

    na račun, uz kupljene proizvode mi je dodala i razbijenu boju - drskim tonom. još jednom sam se ispričala - nije ni A rekla!
    osjećala sam se baš jadno i posrano - da se ja ispričavam nekoliko puta, plaćam štetu a ona ni 'mu ni be'

    imate li slična iskustva?
    ako si se ispričala i sve ovo onda si to kako se osjećaš i da li treba biti neljubazna, tako kao nama ovdje trebala upitati i nju. Garantiram ti da bi joj bilo neugodno jer je ljudski ,a i profesionalno ( što bi njoj trebalo biti najvažnije) ne dobiti popizditis kad se dogodi nezgoda.
    Pa mislim nisi bacila tu bočicu. Joj kako me nerviraju te potrošene i nervozne prodavačice. Kao da se meni da smješkati se ljubazno živčanoj mladenki koja je sebi najvažnija na svijetu i eto šizdi jer ja nemogu nabaviti "znate onu zelenu boju koja prelazi u plavo ali nije plava i na suncu je tirkizna, ali to je zelena"
    ??? šta bih je trebala poslati u drugu agenciju? Ok, da, trebala bih, ali neću. Ja sam ljubazna.

  18. #68

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Lokacija
    Novi Zagreb
    Postovi
    705

    Početno

    ma trebala sam joj nešto reći - fakat sam mogla biti jasna i glasna - još jednom s eispirčati i buljiti u nju dok nešto ne kaže!!
    i onda ako šuti pitati 'jel sve u redu? osim što plaćam štetu, mogu li još nešto napraviti?'

    a ne, ja ko jadno prestrašeno djetešce šutim, pa sam jadna, pa dođem doma pa tu kukam - uh! drugi puta ću pametnijeeeeeeee

  19. #69
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Bobica nemoj to toliko uzimati srcu. Ta prodavačica je naprosto neljubazna i antipatična osoba. To jest pomalo problematično jer bi u opisu posla prodavača trebala biti ljubaznost - ali, žena radi u nekakvom malom hobby dućanu, ne radi u lancu kakva je Sephora i slični gdje prodavači sigurno prolaze treninge na kojima ih uče odnosu prema kupcu.

    Ja razumijem prodavačicu jer niti ja nisam baš jako simpatična osoba niti ljubazna, i dogodi se da i ja "ne prihvatim ispriku" - tj. netko me na primjer nagazi, ili gurne, pa se ispriča a ja se ne nasmiješim i kažem ništa, ništa nego okrenem očima ili na neki drugi način pokažem da me to zasmetalo. Znam da to nije baš najljepše ponašanje osobito ako si prodavač

    Meni osobno nije baš stalo do ljubaznosti i osmijeha kod prodavača, stalo mi je samo do kvalitetne usluge.

  20. #70

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Lokacija
    Novi Zagreb
    Postovi
    705

    Početno

    Mima u pravu si - trebala bi i ja šibati dalje - tipa plati i nosi i briga me za neki curetak koji vidim 2xgodišnje a kad dođem drugi puta možda ona baš i bude u drugoj smjeni!

    nego sam se sjetila kako je nekome teško palo što se napada prodavačice a smijemo li uopće imati temu za kukanje na prodavačice ili šalterske radnike
    a opet i prodavačice i tete sa šaltera da otvore neku tamu di bi se žalile na mušterije ?!?! mislim da bi bilo smijeha na obje teme! tako je lakše!
    a možda nas sve te priče osvijeste da promislimo o svom ponašanju

  21. #71
    nenaa avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2007
    Postovi
    1,570

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Meni osobno nije baš stalo do ljubaznosti i osmijeha kod prodavača, stalo mi je samo do kvalitetne usluge.
    Meni ljubaznost i uljudnost spada u kvalitetu usluge. I sama sam radila kao prodavačica i trudila sam se bit normalna. Znači, ako mi pijateljica doma razbije šalicu sa kavom neću joj nabrojat svašta i izbacit je iz stana...pa tako mi ni neka žena koju ne poznam nije kriva što sam ja možda htjela biti nešto drugo, a ne prodavačica...ili jednostavno imam loš dan.Kad sam imala loš dan bila sam jednostavno korektna. Možda hladnija ali korektna.
    Nikada nisam dozvolila otresat s svojom negativom na kupca. Oni su ti zbog kojih prodavač prima plaću, a ne činjenica da imaju bogatog šefa sa viškom novaca pa se eto i plaćica nađe.
    Meni je postupak dotične prodavačice užas i sigurno bih reagirala, pa bi nastao kokošinjac i graja ili bi ona zašutila. Nije se trebala neprirodno uvijati ako joj nije bio dan. Ali jedno normalno čak i bez osmjeha "u redu je očistit ćemo, a bočicu vam staviti na račun jer tako traži uprava, žao mi je"...

    Jednostavno to je moje mišljenje.

  22. #72
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa i ona je bila hladnija, baš to, nije se otresala. Nije vikala na bobicu, samo nije reagirala.
    Mislim, shvaćam ja da je Bobica sigurno pristojno i ljubazno djevojče pa ju je to povrijedilo, to mi i jest žao, posebno kad se sjetim da i ja znam tako hladno reagirati na nečiju ispriku.

    A što se tiče ljubaznosti i kvalitete usluge - što reći, meni ne spada, čak me i živcira ako je prenaglašena.
    Evo nedavno smo kupovali autosjedalicu: prodavačicu se zaista ne bi moglo nazvati ljubaznom, sva je bila oštra i prilično otresita, a uz to i prepametna, ali znala je odgovoriti na sva pitanja, rekla nam je stvari koje nismo znali, sve nam je pokazala, dozvolila nam je da odnesemo isprobati sjedalicu u auto bez problema (iako je rekla : ma jooj dajte pa to paše u svaki auto, kaj vam je), upozorila nas je na sniženje za gotovinu - evo ja bih se u taj dućan sigurno vratila kupovati (iako čisto sumnjam da bi ta prodavačica skupljala piškicu za djetetom).

Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •