Results 1 to 41 of 41

Thread: DM - greška na računu

  1. #1
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default DM - greška na računu

    Dakle, nakon što su mi jučer u Cicibanu prodali tenisice različitog broja
    (jedna 29 jedna 30), danas sam išla u DM u Španskom (20% popusta) i nakupovala hrpu stvari. I evo ovaj čas MM pregledava račun (radi neke nagradne igre) i vidi da su nam jedan Ariel prašak naplatili dva puta!

    Na računu imam 2x praškasti Ariel i 1xtekući, a kupila sam 1 prašak i 1 tekući. Radi se o 40 kuna.

    I što sad? Ima li tome lijeka i spasa? Da li vam se nekad nešto ovakvo dogodilo?

  2. #2
    Freja's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Sydney / Zagreb
    Posts
    2,042

    Default

    Meni se dogodilo da su mi dva puta skinuli s kartice (ne sjećam se je li bila Master ili Maestro, vjerojatno Maestro) istu vestu u Benettonu. Zvala sam svoju osobnu bankaricu i ona je to s njima riješila. Meni je drugi dan vraćen novac na račun. E sad, možda je malo lakše nekoga uvjeriti da si kupio jednu vestu nego samo jedan prašak, no vrijedi pokušati. Prema mojem iskustvu u DM-u su inače vrlo korektni i vjerujem da će ti uvažiti reklamaciju.

  3. #3

    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    2,198

    Default

    dogodilo mi se nesto slicno, otisla sam i rekla sto se dogodilo, ispricali su se i rijesili problem. vrlo vrlo korektni. svakako odi i objasni sto se dogodilo, i gotovo sam sigurna da ces rijesiti

  4. #4

    Join Date
    May 2006
    Location
    Split
    Posts
    3,209

    Default

    Meni su u Kerumu umjesto 2 naplatili 22 jogurta...vratila sam se nakon par sati, uredno mi vratili novac. Mislim da će biti sve ok

  5. #5

    Join Date
    Apr 2009
    Location
    ZAGREB
    Posts
    63

    Default

    misli da ne bi trebalo bit problema meni su jednom isto tako naplatili 2 maskare umjesto jedne a s obzirom da sam nakupovala tonu stvari i nisam u tom trenutku uopće obracala paznju na iznos veci za cca100kn otisla sam drugi dan i ljubazno su se ispricali i vratili mi novce....
    nego isto tako neki dan odoh do getroa i pokupujem klincima grickalice provjerim cjene na policama dodem na blagajnu i tek kasnije skuzim da se cijene s polica i cijene s bar kodova na blagajnama razlikuju po 30ak llpa po komadu danas im idem to napomenuti jer nije to prvi put da im se tako razlikuju cijene iako me je zena zadnji put kad sam im skrenunla pozornost na to onak preko oka pogledala u smislu kao sta je meni do te 2 kn razlike pa ako je njoj onda je i men jer je to moje pravo bas me zanima sta ce ovAJ put biti....

  6. #6
    ana.m's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Zagreb,wild west
    Posts
    9,219

    Default

    I mužu su jednom naplatili nešto što uopće nije kupio, nekaj je bilo ostalo na pultu, a on je skužio tek kad je platio i to maestro karticom.
    Vratili su mu novac odmah.

  7. #7
    fakinTin's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Zagreb
    Posts
    203

    Default

    Mislim da nećeš imati problema glede reklamacije, samo ponesi račun.
    Mima javi kako je prošlo!

  8. #8
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Evo, vratili su nam novce bez ikakvih problema, i uz ispriku.

    Svaka čast DM-u

  9. #9
    Pinky's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Dalmacija
    Posts
    5,498

    Default

    svaka čast!
    iako komodno mogu reći - tko nam garantira da vi niste uzeli 2 vrećice praška ili 2 maskare... i tu bi isto bili u pravu.

  10. #10
    TeddyBearz's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    ZGB
    Posts
    4,620

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    Evo, vratili su nam novce bez ikakvih problema, i uz ispriku.

    Svaka čast DM-u
    Stvarno svaka čast!

  11. #11
    @n@'s Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    Isplativije je trgovini vratiti novac, sve i da im muljamo, nego - u slučaju da smo iskreni - ne vratiti i time izgubiti klijenta.

    Meni su se takve stvari dogodile u Konzumu i Mulleru. Svuda uredno vraćaju novac uz ispriku.

  12. #12
    fakinTin's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Zagreb
    Posts
    203

    Default

    Baš mi je drago da se je riješilo pozitivno!!!

    Prije mjesec dana sestra i ja smo kupovale u DM-u i ja sam u svoj toj gužvi zaboravila dati njihovu karticu za bodove (bila je poveća suma) i kad smo vraćale kolica u dućan, gđa. koja nam je bila na blagajni zahaltala nas je i rekla da ako imamo karticu da nam može upisati bodove naknadno...ja sam totalno ostala u koliko su ljubazni bili!!!

    I još jednom za dobre ishode.

  13. #13

    Default

    drago mi je
    i kad već hvalimo DM
    ja sam jednom kupila maskaru (među hrpom drugih stvari, račun je bio prek 1500k)
    došla sam doma, nije je bilo
    nazvala sam ih da provjere da nije možda ostala na blagajni
    potražili su, rekli su da je nema, ali da dođem, da će mi dati drugu
    baš sam ostala ugodno iznenađena
    jer sam zvala samo da provjere da nije tamo ostala, nije mi palo na kraj pameti tražiti novu
    ta maskara je meni mogla 100x pasti na putu doma, imala sam pune ruke vrećica, gurala se po tramvaju....
    ali oni su mi uredno dali novu

    i mislim, ima li veze ta njihova ljubaznost s njihovim plaćama
    dobro plaćen radnik - ljubazan, zadovoljan radnik
    jer u konzumu rijetko kad naiđem na osmjeh

  14. #14
    vikki's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    5,685

    Default

    Da, DM je dosta susretljiv prema kupcima. Jednom sam uzela ruž i vidjela na danjem svjetlu da je koma boja. Idući dan sam ga vratila (nisam ga, naravno, koristila), i dali su mi drugi (a argument mi je bio samo da sam, eto, fulala nijansu, mea culpa, uvažili su).

  15. #15
    Blitva's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    22

    Default

    meni su jednom u metro c&c naplatili nešto kao 32 umjesto 12 kom, grešku sam uočila odmah pri ukrcaju stvari u auto i odmah reklamirala, vratili su mi 350 kn i rekli mi da se sve blagajne snimaju i da se slične reklamacije rješavaju pregledavanjem snimki, ako se greška uoči naknadno, a ne licu mjesta

  16. #16
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    Quote Originally Posted by aleksandra70vanja View Post
    i mislim, ima li veze ta njihova ljubaznost s njihovim plaćama
    dobro plaćen radnik - ljubazan, zadovoljan radnik
    jer u konzumu rijetko kad naiđem na osmjeh
    Naravno da ima veze, ako već radiš u trgovini onda je DM idealno mjesto, sudeći po onome što sam čula kolike su im plaće.

    Početkom ljeta sam kupila šeširić s UV zaštitom za M u Beba centru, i doma sam vidjela da je naplaćen dva puta. Bez beda mi je žena vratila lovu, još se ispričala.
    Kad već hvalimo....

  17. #17
    anchie76's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,991

    Default

    Quote Originally Posted by bijelko View Post
    Naravno da ima veze, ako već radiš u trgovini onda je DM idealno mjesto, sudeći po onome što sam čula kolike su im plaće.
    Sluteći po iskustvu moje frendice... plaće nisu baš tolike - je bile bi da je puna satnica do koje se ne može doći. Više se radi o drilu, ljubaznost prije svega.

  18. #18
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    Quote Originally Posted by anchie76 View Post
    Sluteći po iskustvu moje frendice... plaće nisu baš tolike - je bile bi da je puna satnica do koje se ne može doći. Više se radi o drilu, ljubaznost prije svega.
    Onda im svaka čast!
    Bila sam uvjerena da je ta ljubaznost najviše na plaći nagrađena. Pokvareni telefon!

    Jednom su me samo naljutili, platila sam neku kopču za kosu duplo više nego je pisalo na njoj. Nije bila neka lova u pitanju ali takve greške očekujem prije u trgovačkim lancima.

  19. #19
    Zubic vila's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    782

    Default

    Ja sam isto oduševljena DM-om i od više ljudi čula da uvijek izlaze ususret čak i kad je lako moguće da je kupac pogriješio. Da se bar više firmi odnosi tako prema kupcima i djelatnicima, bilo bi svima bolje, navodno da je DM jedna od rijetkih firmi koja i u krizi bilježi rast, tako sam nešto čitala. Možda jesu malo napuhane one priče o njihovim plaćama, ali opet su im plaće izvrsne u toj branši i za SSS, a imaju i razne druge benefite. Bez obzira na dril ljubaznosti, mislim da se na nezadovoljnim radnicima uvijek vidi da rade prek one stvari, čak i da se ne znam kak trude. U DM-u mi je nekak pozitivna atmosfera.
    Mima, super da su ti vratili novce!

  20. #20
    tajchi73's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,923

    Default

    Quote Originally Posted by @n@ View Post
    Isplativije je trgovini vratiti novac, sve i da im muljamo, nego - u slučaju da smo iskreni - ne vratiti i time izgubiti klijenta.

    X

    da su meni u Cicibanu vratili novce ili dali popust zbog očitog felera ja bih i dalje kupovala kod njih.

  21. #21
    tajchi73's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,923

    Default

    e da, i nisu izgubili samo mene i moje dvoje djece već i svakog tko će me biti voljan poslušati

  22. #22
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    Baš jučer bili mi u Cicibanu, i prodavačica poslužuje neku ženu. Ok, pogledali smo sve, pa opet, pa opet, dok mi nije dosadilo. Tek tad skužim da su si one na ti i da u biti ova ni ne kupuje. Ništa, izašli smo van i potrošili pare drugdje. Nije niti pozdravila. To mi je bilo prvi put da idem tamo, a kad sam još ovo čula čini mi se i da ću ih ubuduće izbjegavati.

  23. #23

    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    265

    Default

    Vezano za Ciciban-toliko neljubaznu i napuhanu prodavačicu dugo već nisam vidjela. Mrtva hladna mi je rekla da ona valjda bolje zna koje će cipele mom djetetu odgovarati!!!!!!!!! Htjela mi je uvaljati broj premale cipele jer odgovarajućeg broja nisu imali!!!!!! Otišla sam preko puta u Bambi, kupila prekrasne cipelice za prohodavanje za curku i već sam godinu i pol njihov prezadovoljan klijent!

  24. #24
    koksy's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Samobor
    Posts
    5,491

    Default

    Mozda malo off al moram primjetit da kad udem u DM kao da vrijeme stane. Nekako beskrajno dugo mogu lutat medu policama, razgledavat 1000 kremica, losiona i cega sve ne... Mozda je do zena koje tamo rade, ali tamo je definitivno neka posebna vibra

  25. #25
    anatom's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,315

    Default

    ajme ode tema na Ciciban.alli moram se nadovezati da neljubaznije prodavacice nisam dugo vidjela.bila sam u nedjelju u Garden mallu i jedva sam cekala da izadem iz njihovog ducana.
    ni mene nebudu vise nikada vidjeli jer su uzasno neljubazni a sada i citam kako su postali i nekvalitetni.

    ps-zna li tko dali je moguce bez objasnjavanja vratiti proizvod i traziti novac natrag?imam te u nedjelj kupljene cipelice viska i nemam pojma sto cu s njima!

  26. #26

    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    267

    Default

    Quote Originally Posted by anatom View Post
    ps-zna li tko dali je moguce bez objasnjavanja vratiti proizvod i traziti novac natrag?imam te u nedjelj kupljene cipelice viska i nemam pojma sto cu s njima!
    to je iskljucivo odluka trgovine, tj. njihova dobra volja.
    moja sogorica i ja smo u 2 dana kupile isti biciklic (chicco 4 u1) mom sinu za rodjendan u Mulleru u city centru. nakon par dana sam otisla sa svojim biciklom i racunom, rekla da smo dobili dva i zamolila natrag novac. i dali su mi ga. s blagajne su pozvali neku voditeljicu da to odobri na kasi, ona je imala dosta ljutu facu zbog toga ali nije nista rekla.

    dakle, mozes probati, ali po zakonu ako je sve ok s proizvodom ne moraju vratiti novac.

  27. #27
    ksena28's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Novi Zagreb
    Posts
    3,661

    Default

    Quote Originally Posted by aleksandra70vanja View Post
    jer u konzumu rijetko kad naiđem na osmjeh
    prosječna plaća u DM-u je oko 6.000 kn, a u Konzumu oko 2.500 kn... s tim da se u konzumu (pogotovo u turističkim mjestima) radi ljeti bez dana tjednog odmora, tako da nakon 3 mjeseca bez ijednog slobodnog dana ne očekujem osmijeh od uha do uha...
    Last edited by ksena28; 11.09.2010 at 14:08.

  28. #28
    Cheerilee's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Čakovec
    Posts
    2,617

    Default

    Quote Originally Posted by ksena28 View Post
    s tim da se u konzumu (pogotovo u turističkim mjestima) radi ljeti bez dana tjednog odmora, tako da nakon 3 mjeseca bez ijednog slobodnog dana ne očekujem osmijeh od uha do uha...



    Malo OT al, kad će radit ako ne ta tri ljetna mjeseca?! Zimi, kad nema žive duše dosta odmaraju......


    Kod nas u DM-u prodavačice tako/tako više puta neljubazne no ljubazne,
    isto tako sa reklamacijama, nekad bez problema a nekad kompliciraju,.....

  29. #29
    tajchi73's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,923

    Default

    Quote Originally Posted by anatom View Post
    ajme ode tema na Ciciban.alli moram se nadovezati da neljubaznije prodavacice nisam dugo vidjela.bila sam u nedjelju u Garden mallu i jedva sam cekala da izadem iz njihovog ducana.
    ni mene nebudu vise nikada vidjeli jer su uzasno neljubazni a sada i citam kako su postali i nekvalitetni.

    ps-zna li tko dali je moguce bez objasnjavanja vratiti proizvod i traziti novac natrag?imam te u nedjelj kupljene cipelice viska i nemam pojma sto cu s njima!

    ak si kupila u cicibanu lovu nema šanse da vidiš

    u tjedan dana sam reklamirala:
    tenisice s kojih su otpadala slova i tenisice na kojima jedno svijetlo ( ono žmirkajuće ) nije radilo. U oba slučaja u dućanu više nisu imali takvih, a meni se nije dalo šetati do drugog dućana. Uglavnom, lovu nisam dobila ali sam dobila bon koji sam još malo nadoplatila. Sad imam bon s kojim nemrem kupiti tenisice kakve curka hoće jer ih nema. Bilo bi puno bolje da su mi vratili keš, baš bih ih nahvalila , ovak nemam ništa bolje mišljenje. Inače, jedina dobra stvar tog dućana je prodavačica koja je bila ljubazna

  30. #30
    tajchi73's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,923

    Default

    e da, ja nisam kupila u Garden mall-u

  31. #31
    Osoblje foruma krumpiric's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Zagreb
    Posts
    6,835

    Default

    što se tiče dječje obuce, definitivno su najljubaznije tete u bambiju u ŠC Prečko. Sve fino-prouče djetetu stopalo, ponude adekvatne modele (po širini, visini rista...ma super)
    nego, cheerilee, nisu na moru same puste selendre. Baš.

  32. #32
    Cheerilee's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Čakovec
    Posts
    2,617

    Default

    ksena28 prvotno napisa
    s tim da se u konzumu (pogotovo u turističkim mjestima) radi ljeti bez dana tjednog odmora, tako da nakon 3 mjeseca bez ijednog slobodnog dana ne očekujem osmijeh od uha do uha...



    Malo OT al, kad će radit ako ne ta tri ljetna mjeseca?! Zimi, kad nema žive duše dosta odmaraju......


    krumpiric draga - ja sam se nadovezala na boldano.....

  33. #33
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    Quote Originally Posted by Cheerilee View Post
    Malo OT al, kad će radit ako ne ta tri ljetna mjeseca?! Zimi, kad nema žive duše dosta odmaraju......


    krumpiric draga - ja sam se nadovezala na boldano.....
    Evo šutim otkako je ovo napisano ali sad ću morat.... nisi u pravu. I to je to!
    Zimi nema niti sezonaca na ispomoći pa se opet radi jakim tempom.

    Tema su problemi s greškama na računu pa da se vratimo na njihovo rješavanje... Mislim da je u redu da vrate pare jer najčešće te greške budu "logične" da to tako nazovem. Pobogu, 2 ili 22 kom nečega je velika razlika i nije teško shvatiti da je greška u pitanju, a ako već kupuješ 22 kom iz nekog razloga bi te zapamtili (bar ja).

  34. #34

    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    12

    Default

    ja prezadovoljna cicibanom
    kupila cipke za 190 kn, mekane, slatke...taman do zime(??nadam se??)
    a što se dm-a tiče...dala podatke za karticu i mjesecima ju nisam dobila.ne kužim zakaj...inače usluga ok...

  35. #35

    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    8

    Default

    napokon netko s kime se se i ja moram složiti.Žena je doslovce puzala po podu za mojim klincem da bude sigurna da su cipke ok!

  36. #36
    nelitza77's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Tresnjevka u srcu, srce 2500 km sjevernije
    Posts
    239

    Default

    Mi "Cicibanke" uglavnom ne kupujemo u njihovim ducanima, nego u jednom malom ducanu u Samoboru (kad se ide uz potok od kina prema glavnom trgu, ne znam kak se zove) jer tamo cesto imaju cipelice 30% snizene i prodavacice su OK.
    Doduse i u njihovim sluzbenim ducanima se isto znaju naci stariji modeli na popustu, sto je kod "Froda" i "Bambija" dosta rijetko, a bome dati 3 ili 4x 400tinjak kn za nove cipele cijeloj ekipi i to par puta godisnje mi je puuuno previse
    Mislim, 400 kn mi je puno za dat i meni za cipele, a ja cu ih nositi sigurno vise od 1 sezone!
    Sto se tice DMa, uglavnom sam zadovoljna je kod njih se ne bune na vracanje stvari kad se zeznem s kupovinom (iako je danas teta na blagajni u Okickoj mogla biti i malo ljubaznija, ta nota prijekora "Kad mi niste ranije rekli..." mi je fakat krivo sjela, pogotovo nakon sto sam dosta kod njih potrosila!)

  37. #37

    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    4

    Default

    Ciciban...također sam prezadovoljna.Imam već povečeg dječaka i često navratim u cicban.Neki dan sam mu kupila cipele br.39 za 150 kn i to na preporuku prodavačice.Pa zar njoj nije u interesu da proda što skuplje?Inaće kupujem u centru grada i nikada nisam imala problema.

  38. #38
    tajchi73's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,923

    Default

    registracija zbog pohvale tetama u dućanu...........i to obje za ciciban.



    za nas koje smo ih ohrabrile da se registriraju.

  39. #39

    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    4

    Default

    ha,ha.. ne radim u ciciban, samo sam njihov kupac kao i ti.
    Žao mi je ako se samnom ne slažeš,i ti si se zbog nečega prvi puta registrirala.
    Uživaj u lijepom danu !!!

  40. #40

    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    8

    Default

    hej cure,zar nema ljepših tema ?Ja mislim da smo sve mi nekada bile u situaciji da moramo nešto reklamirati,da smo nećim nezadovoljne.Pa nisu žene,djevojke,dečki krivi za te greške.Pa oni samo rade svoj posao.Sigurna sam da ipak nije svaki dosadašnji posjet tom cicibanu (koji je trenutno tema)bio tako ružan.Nekad ga je neka od vas hvalila i rado preporučala.Nije li tako Mima?

  41. #41
    Storma's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Zagreb, Vidovec
    Posts
    4,583

    Default

    topic je otisao uistinu predaleko. zakljucavam.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •