Imaš mojih starih postova o toj knjizi (potraži po ključnoj riječi - ime autorice) ali ne na ovom topicu, nego na temama s grafomotorikom, pripremama za školu i problemima učenja.
Moji dečki su se sjajno zabavljali. Evo kopiram sa stare teme o grafomotorici gdje sam opisala kako smo mi koristili ideje iz te knjige. Ne bih puno jer je ovo literarni topic, pa smo offt:
Davno je bilo dok smo mi to trebali... MOji dječaci sad idu u peti i šesti razred pa su te stvari iza nas. Kad sam ja to čitala, bila je dostupna samo prva knjiga + cd, a sada imaš i drugu, vježbenice i još koješta...Radili smo i kombinirane vježbe prema Ragnhild A. Oussoren iz knjige PLES PISANJA – pustiš klincima glazbu i pitaš kako ih pokreće (moji su slušali sve od Carla Orffa do Nene Belana). Nakon toga (još uvijek uz slušanje) objesiš na vrata ili zid veeeeliki papir, pa nek dijete s obje ruke crta što želi, zajedno-posebno-lijeva-desna-sve…
Nakon toga daš mu A3 papir, pa kažeš: sad tu nacrtaj: planine (cik-cak crta kao zubi morskog psa), more (valovi zaobljeni) i sunce (koncentrični krugovi). Kad nacrta – presavineš papir na A4 i ponoviš postupak. Nakon toga opet – tako dugo dok se papir može savijati. Nek crta s kojom god rukom hoće, pa i s obje.
I nije to knjiga samo za vrtićke odgajatelje, ona vrijedi i te kako i za kompletnu razrednu nastavu, odnosno prva četiri razreda. Svaki roditelj se može time okoristiti. Ako te zanima što bi još čitala iz te grupe, viči, još se dobro sjećam sve te literature jer mi je jako dobro došlo.