Prije nekoliko mjeseci sam dobila obavijest od VIP-a da ukidaju top up tarifni model, i uvode nove tarife (ove koje su sad važeće: Hoću Vip, Hoću sve,...), i da će me nakon određenog datuma automatski prebaciti na tarifu (mislim da je bila) Hoću sve, a ako hoću da me prebace odmah da pošaljem neki sms.
Ja sam poruku obrisala, a sad bi mi trebao točan tekst, pa bih molila da mi se javi netko tko je takvu poruku dobio i nije ju obrisao.

Naime, ispada da me uopće nisu prebacili na novu tarifu, nego sam ostala na staroj (Vipme Call), koja mi je bez top up tarifnog modela puno nepovoljnija od bilo koje nove tarife. Danas (nakon što sam skužila da mi je bon od 100 Kn trajao 10 dana ) sam se spojila na Moj Vip i ostala paf kad sam vidjela da sam na staroj tarifi. Zvala sam službu za korisnike, i službenica mi je rekla da sam ja njima trebala poslati poruku u kojoj navodim željenu tarifu. Na moje pitanje da što onda njima znači AUTOMATSKO prebacivanje, uputila me da napišem žalbu.
Dakle, cure, pomagajte, idem u boj protiv Golijata, treba mi TOČAN tekst poruke. Izgubila sam u ovih par mjeseci sigurno 5-6 stotina kuna, nisam to odmah primijetila radi ludnice oko ljetovanja, rođendana, škole, knjiga.... Nisam baš optimist, ali držite mi fige.