Results 1 to 9 of 9

Thread: T-Mobile - greska pri produljenju ugovora

  1. #1
    Storma's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Zagreb, Vidovec
    Posts
    4,583

    Default T-Mobile - greska pri produljenju ugovora

    Ukratko - produzila sam ugovor no umjesto da mi ga samo produze, proomijenili su mi tarifu (naglasila sam da zelim sve isto kao i prije). Shvatila drugi dan, zvala onaj neki njihov broj, preporucili da se napismeno zalim.
    Imate li iskustva, savjet, preporuku? Radi li netko u T mobileu i moze/zeli pomoci?
    Hvala

  2. #2
    Administrator foruma daddycool's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    ZG, u braku
    Posts
    4,635

    Default

    Imam iskustvo, savjet i preporuku, oboružaj se živcima i piši im ljubavna pisma te telefonski provjeravaj jesu li ih zaprimili i da li ih rješavaju. Evo ja već treći mjesec vodim "rat", ali mi dotična grupacija i dalje pokušava naplatiti usluge koje sam otkazao prije skoro 3 mjeseca mjeseca

  3. #3
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    već sam pisala negdje o tome, uglavnom SRETNO jer će ti trebat.
    isto kao daddycool, 3 mjeseca smo ratovali i odustali, stvarno nam se više nije dalo. žalba za žalbom a oni i dalje po svom.... ne želim se prisjećati. kako bude koji ugovor izlazio nećemo ga produžiti jer mi je dosta.

  4. #4
    koksy's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Samobor
    Posts
    5,491

    Default

    Meni isto tako, promjenili tarifu za fiksnu liniju. Ja ih nazvala, al ajde, ta tarifa je stvarno bila povoljna pa sam ju zadrzala, al sam im rekla da to nikako nisu smjeli bez mog zahtjeva ili barem odobrenja. Na to meni "teta" kaze da oni imaju evidentiran moj poziv i zahtjev za promjenom tarife
    Osim ako nemam podvojenu licnost, ja to sigurno nisam zvala...

  5. #5
    Gost

    Default

    Imaš pravo 7 dana na žalbu i ako ti nije prošao rok žali se , samo moraš biti dosadna , moj slučaj je trajao 3 mjeseca ali istjerala sam mak na konac !!

  6. #6
    Cocolina's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    910

    Default

    Isto kao i bijelko.
    Pisala žalbe ali oni naravno tupe po svome.
    Meni su iako sam prekinula ugovor tj.nakon isteka 24 mj. nisam htjela produljiti ugovor ipak zaračunali jedan mjesec.
    I bez obzira što sam zvala njihovu službu za korisnike i pitala što trebam napraviti da bi prekinula ugovor i bez obzira što su oni bili KRIVI ja sam ipak morala platiti tu pretplatu za jedan mjesec koji nisam koristila.
    Jer frendica pravnica mi je rekla " bolje plati taj račun od cca 200 kn nego da se sudiš s njima i na kraju imaš trošak od 1000 kn".
    I čim sam došla doma platila sam taj račun i bok.

  7. #7
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    cocolina, stvarno ista situacija, samo se kod nas radi o 3 mj.
    mob je bio ugašen već prije toga pa srećom nisu bili veliki iznosi.
    a nažalost poznajem još takvih slučajeva.

  8. #8
    Cocolina's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    910

    Default

    Bijelko znaš što me najviše smetalo u svemu tome?
    To da sam ja na vrijeme zvala, pitala kada treba doći i potpisati da ne želim produljiti Ugovor.I svaki put su mi iz korissničke službe govorili "Kada će Vam biti zgodno dođite i potpišite ".
    I naglasila sam do kada mi traje Ugovor.
    Uglavnom, napisala sam im prigovor i rekla sam im da neću platiti iz tog razloga što su mi dali krivu info i ako mi ne vjeruju neka provjere sve razgovore jer oni ih snimaju.
    I naravno poslali meni oni odgovor na moje pismo u kojem se oni zahvaljuj bla, bla, bla ali moram platiti.
    I na kraju sam platila jer bi me na koncu više koštalo živaca i novaca od iznosa računa.
    A najžalosnije od svega je što sam bila u pravu i morala sam popustiti pred velikim.

  9. #9
    MarijaP's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Twin Peaks
    Posts
    2,066

    Default

    Problem je što zapošljavaju ljude preko nekakvih agencija za male pare.... prije su to odrađivali studenti... garnitura radnika se gotovo mjesečno mijenjala....

    I meni su u T centru krivo ispunili ugovor. Odmah sam primjetila i tražila ispravku. I potpisala sam papir sa ispravkom.... mislite da je sad, preko 3 godine kasnije to ispravljeno???? NE

    I zvala sam mjesecima da mi prestanu slati one grozne ispise na kućnu adresu. Valjda su poslali cijelo jedno drvo... nikako se toga riješiti... i šefove sam tražila.... i svi kažu da su to odradili.... Dugo je trebalo da to zaustavim....

    Mi koristimo opciju E-račun, ali mi uporno šalju pismeno račun za adsl promet. I nazovem ih svaki mjesec.... mislite da su to preusmjerili na E-račun? NE

    Mene nisu zakinuli za novce, ali jesu za živce i vrijeme. Ja ne podnosim nakupljanje smeća i papira po stanu i sve račune plaćam preko interneta pa mi opcija E-računa jako odgovara.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •