Pozdrav svima!
Javlja se jedna uzasnuta mama prvašice sada već pri kraju prvog razreda.
Problem je matematika - dijete brojeve jednostavno ne vizualizira, dakle nema načina da se računanje "automatizira" kao što učiteljica(e) traže (ide u boravak, na žalost nemamo drugog rješenja).
Primjer: zadatak "Mia ima 16 kuna, a Dora tri manje. Koliko kuna ima Dora?" postavlja ovako: 16 + 3 = 20 (!?).
Na moj užas, naravno.
Ponekad, ipak računa jednostavne zadatke (ne i tekstualne) jako dobro, izgleda da to ovisi o općem raspoloženju djeteta

Čita osrednje, piše nešto bolje (pisana slova idu čak i dobro, valjda zato što jako lijepo crta i slika - to i jako voli . Obožava životinje, zato je valjda i u PID dosta dobra.

E sad, što da učinim da joj se već na početku matematika definitivno ne smuči .
Mislim preko ljeta - jer je program (znam za matematiku) za 2. razred nastavak opisanih muka, ako ne i gori...)

Molim savjet i pomoć...
Hvala!

P.S. Mozda je problem što sva djeca ne "sazrijevaju matematički" jednako brzo - nisam niti ja bila matematički wunderkind,
ili smo je preopteretili (uz školu uči još engleski 2xtjedno, njemački 2xtjedno, 3xtjedno ide na gimnastiku).
Upomoć