Citiraj Rivendell prvotno napisa Vidi poruku
Da, nama stalno ponavljaju kako su to dobri znakovi; pokazivanje prsticem, a ne da samo uzme za ruku, da zna izabrati sto zeli sto ne zeli, da trazi jos, da je zainteresiran za igracke, da se igra s grupom...
Nisu nam nikad rekli da sumnjaju na ista osim sporijeg razvoja govora, ali naravno da smo se mi brinuli i raspitivali.
Problem je sto nam stalno spominju kako neke stvari ne radi npr skida se, skida cipele, voli se igrati sam iako sudjeluje u svim aktivnostima tipa crtanje, a mi znamo da to doma sve radi bez da mu itko kaze.
Doma cim dodje skida jaknu, nece na krevet ili kauc bez da skine cipele.
Cak su pitali da li je imao kakvu veliku promjenu kod kuce.

Ja mislim da njemu jednostavno ne pase to okruzenje u vrticu, jer je doma drugo dijete od onog sto mi oni pricaju ili ga oni jednostavno nedozivljavaju...
Moj ne ide u vrtic, ali defektologica koja radi s njjim kaze da on fenomenalno napreduje i da ce govor doci. Sa poznatima je u drukcijem odnosu nego sa nepoznatima, i voli djecu i ide on s njima u igru, ali to je za sad samo skakanje za njima jer on se jos ne zna igrati u drustvu. Mislim da danas svi od te djecice imaju prevelika ocekivanja, svi moraju biti ukalupljeni u neke tablice, svi moraju biti full drustveni , brbljavi, i pametni da se sa 2 god sami obuju i izuju. Meni je to grozno, kao da se od nas odraslih ocekuje da svaki od nas zna i medicinu i fiziku i politiku i ne znam kaj. Ok je kada postoje fakat velike razlike medju vrsnjacima i kad zbilja vidis da nekaj ne stima, ok je rano intevenirati. Kao sto smo mi to napravile.

Tvoj maleni prica? Da li primjecujes da je napredovao u vrticu po pitanju govora ?