Pokazuje rezultate 1 do 36 od 36

Tema: cipele se potrgale nakon mjesec dana - moraju li vratiti novac u dučanu?

  1. #1
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno cipele se potrgale nakon mjesec dana - moraju li vratiti novac u dučanu?

    Prije nekih mjesec dana kupila sam si neke čizmice, jeftine za prvu ruku, dok ne dobijem plaču i kupim neke normalne..
    Jako sam ih malo nosila, i to samo po suhom vremenu, kiša ih nije vidjela a one su se počele odljepljivat.. Sad ih ne mogu više nosit jer ću vjerojatno bosonoga doći do svog cilja..

    Mislim, ne očekujem neku kvalitetu za 230 kn, ali ne očekujem niti da će se nakon 5-6 nošenja potrgati..

    Šta mislite, hoće li mi u dučanu vratiti novce? Ne želim ih mijenjati jer će se i s drugima to isto dogoditi..

  2. #2
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    ako si ih platila gotovinom, a ne karticom, i ako imas racun, trebali bi ti vratiti novce

  3. #3
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno

    Platila sam gotovinom i imam račun, sva sreća da sam sačuvala.. Kažem, nije neki iznos, ali baš da ih samo 5 puta obučem.. to mi je koma.. nadam se da se neću morat svađat

  4. #4
    genius avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2010
    Lokacija
    ravnica
    Postovi
    685

    Početno

    mislim da nemoraju /ovisi o poslovođi ili šefu. Prvo se pravi reklamacija ,koja se čeka oko 2 tj.a nakon toga slijedi odobrenje za nove ili za vraćanje novca - ponegdje malo teži slučaj.probaj odlučno nastupiti i reći da želiš samo povrat novca i onda se može napisati u rekl. da kupac zahtjeva isključivo povrat novca. sretno.

  5. #5

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb pri jezeru
    Postovi
    1,075

    Početno

    nije odgovor na tvoje pitanje al moram napisati...MMov prijatelj tako kupio pristojne cipele za male novce, nosio ih do prve kise kad se one u potpunosti raspale. Vraca se u ducan da reklamira i dobije odgovor - gospodine, sto ste ocekivali, pa kupili ste cipele za mrtvace.

  6. #6
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    ja nisam imala takav problem kad su se i.u cipele raspale, doduse nisu bile jeftine, ali bez problema bi nam vratili novac da on nije htio bas iste takve
    s novim parom koji smo dobili nije bilo nikakvih problema
    a mmu su se cipele isto raspale nakon par nosenja, a to je bilo i prije vazeceg zakona o zp, i dobio je novac natrag, valjda ovisi i o tome kako se postavis (ja ih ne bi dobila)

  7. #7

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    1,084

    Početno

    na Potrošačkom kodu je bila tema prije nekog vremena, rečeno je da je za cipele konkretno, rok 3 mjeseca. Točno se sjećam da su rekli da bi kad se cipele kupe, trebalo ih nositi ta tri mjeseca, te tako imati osnove za reklamaciju...

  8. #8
    kudri avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,471

    Početno

    ma da, 3 mjeseca??? ja to ne mogu naći u novom zakonu!!! a imam isti problem!! postala sam na onoj temi o Zakonu o zaštiti potrošača!

    Kupila u bershki 2.10., razlijepile se i popucala koža na mjestima pregiba!! platila 500kn!! zvala danas i rekli da je rok mjesec dana...ja se pozvala na zzp, a oni meni, neka nazovem sutra da provjere...grrrrrrrr

  9. #9
    kudri avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,471

    Početno

    ma da, 3 mjeseca??? ja to ne mogu naći u novom zakonu!!! a imam isti problem!! postala sam na onoj temi o Zakonu o zaštiti potrošača!

    Kupila u bershki 2.10., razlijepile se i popucala koža na mjestima pregiba!! platila 500kn!! zvala danas i rekli da je rok mjesec dana...ja se pozvala na zzp, a oni meni, neka nazovem sutra da provjere...grrrrrrrr

  10. #10
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Ja sam prošlo ljeti u TL kupila dva bicikla na rate. Niti jedan nije valjao, na onom prvom servisu nakon mjesec dana na oba je trebalo nešto mjenjati. Ma svašta nešto s tim biciklima...Rekla sam da ne želim zamjenske djelove na novim biciklma i da ne želim ni druge bicikle jer je sve to isto s.r.a.nj.e. Inzistirala sam da mi vrate novac (ili stopiraju te rate). Prvo su me htjeli smotati, kao ne može se ovo ili ono, a onda kad su idjeli da se nedam preveslati i da znam na što ima pravo, vratili su mi novce. Meni bilo svejedno, njima je to bilo lakše nego stopirati rate. Ja sam s gotovinom otila u drugi dućan i kupila drugi bicikl.
    Znam da nisu cipele, ali...

  11. #11
    ivancica avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    3,356

    Početno

    Trebali bi ti ili zamijeniti za iste, ili vratiti novce. Ali samo ako imaš račun i vraćaš ih u valjanom roku. Ne odustaj!

  12. #12
    kudri avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,471

    Početno

    Citiraj ivancica prvotno napisa Vidi poruku
    Trebali bi ti ili zamijeniti za iste, ili vratiti novce. Ali samo ako imaš račun i vraćaš ih u valjanom roku. Ne odustaj!
    neznam na kog se ovo odnosi? na nas s cipelama?
    da, imam računa, ali koji je valjani rok? to u zakonu nisam našča...može li tko pomoći?

  13. #13
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno

    Evo, ja sam danas išla reklamirati cipele i rekla da želim povrat novaca.. Prodavačica je nazvala šeficu koja je preko tel pitala da li želim zamijeniti za neke druge, na što sam odgovorila da ne jer mi se ne da svakih mjesec dana dolaziti i mijenjati cipele.. Na to je odgovor bio da ostavim cipele i račun da šefica pogleda kad dođe pa će mi javiti, ostavila sam broj..

    Jesam pogriješila što sam ostavila račun? Nisam ga htjela ostaviti, ali prodavačica je rekla da moram, da se ne brinem, nazvat će me što prije..Što ako me sad zeznu, a ja bez računa ne mogu dokazati da sam uopće kupila cipele tamo?

    Edit: rok od 3 mjeseca nisam našla nigdje u ZoZP - uputite me!!!
    Posljednje uređivanje od klaudija : 24.11.2010. at 23:08

  14. #14
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Ja ne bih to tako samo ostavila, nego bih s računom i cipelama došla u vrijeme kada je šefica prisutna.

  15. #15
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno

    Da, mislim da sam se zeznula.. ako me ne nazovu sutra idem tamo, a onda ću složit frku ..
    mo'š mislit, uvijek sam opasna prije ili poslije, a kad treba pokazat zube manja sam od makova zrna ..

    Ali MM je mrga pa možda da njega pošaljem .. Šta ću kad mi na čelu piše naivka..

  16. #16
    Osoblje foruma emily avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    6,495

    Početno

    ovo su mi zanimljive i korisne info
    meni npr. do sada ne bi palo napamet reklamirati nakon mjesec dana

  17. #17
    kudri avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,471

    Početno

    trebala si kopirati račin...tako me naučili u Udruzi za zaštitu potrošača...ja idem tek danas...javit ću svoj rezultat, ali svašta su me naučili u udruzi. ako imaš vremena, nazovi, ispričaj situaciju i korak po korak će ti reć kako se moraš postaviti, na koji se člana referirati i što reći!

    ja se naoružala i danas idem tamo pametovat, nadam se uspješno!!

  18. #18
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    MM je tražio da mu prodavač napiše potvrdu da je datuma tog i tog primio taj i taj proizvod s originalnim računom od datuma tog i tog.

    potpis prodavača i žig trgovine

    prodavač je malo blenuo i rekao da ga to nikad nitko nije tražio, ali MM je rekao da mu ne pada na pamet tek tako ostaviti jedini dokaz o kupovini i ostavljenom proizvodu

  19. #19
    tajchi73 avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Postovi
    1,923

    Početno

    Citiraj klaudija prvotno napisa Vidi poruku
    Jesam pogriješila što sam ostavila račun? Nisam ga htjela ostaviti, ali prodavačica je rekla da moram, da se ne brinem, nazvat će me što prije..Što ako me sad zeznu, a ja bez računa ne mogu dokazati da sam uopće kupila cipele tamo?

    Nisi ga trebala ostaviti, oni su po tvom broju računa mogli u kompu naći kopiju. Original im ostavljaš kad vratiš proizvod, pod uvjetom da ako na njemu imaš više stavaka oni na novi račun stave stavke koje nisi vratila.

  20. #20
    filip avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Lokacija
    Sesvete
    Postovi
    1,035

    Početno

    Pozdrav,u našim trgovinama obučom rok za reklamaciju je 6 mjeseci.I naravno ako kupac ne želi zamijeniti za nešto drugo onda mu vraćamo novac,nije upitno dali je gotovina ili kartica.Naravno nije u svim trgovinama isto,negdje moraš dignut frku..

  21. #21
    kudri avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,471

    Početno

    Citiraj filip prvotno napisa Vidi poruku
    Pozdrav,u našim trgovinama obučom rok za reklamaciju je 6 mjeseci.I naravno ako kupac ne želi zamijeniti za nešto drugo onda mu vraćamo novac,nije upitno dali je gotovina ili kartica.Naravno nije u svim trgovinama isto,negdje moraš dignut frku..
    a koje su to, vaše trgovine?
    sori, ali nije mi jasno da lis e radi o Hrvatskoj ili nekoj drugoj zemlji?!

    Da li je 6mj. vaše interno pravilo ili je propisano zakonom?

  22. #22
    Nia_Zg avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,276

    Početno

    Mojoj kolegici se ista stvar dogodila prije cca 8 godina s cipelama iz Peka. Nisu bile baš jeftine, u ono vrijeme su koštale preko 300 kn (to je kao danas preko 500 kn valjda). I imala je srećom račun. Fino je odnijela cipele s računom u trgovinu (mislim da je rok bio mjesec dana za reklamacije), a njoj je puknuo potplat 3 tjedna nakon što ih je kupila. I zamijenili su joj cipele, uzela ona iste takve, koje su joj opet pukle
    Mislim da je taj drugi put tražila da joj vrate novac, jer očito je do modela koji je bio jako loše napravljen.

  23. #23
    Nia_Zg avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,276

    Početno

    Citiraj kudri prvotno napisa Vidi poruku
    trebala si kopirati račin...tako me naučili u Udruzi za zaštitu potrošača...ja idem tek danas...javit ću svoj rezultat, ali svašta su me naučili u udruzi. ako imaš vremena, nazovi, ispričaj situaciju i korak po korak će ti reć kako se moraš postaviti, na koji se člana referirati i što reći!

    ja se naoružala i danas idem tamo pametovat, nadam se uspješno!!
    Ma treba se samo postaviti i zaprijetiti s novinarima ako treba, da vidiš kako će u strahu od loše reklame odmah sve u trenu riješiti. Problem je što većina ljudi odustane čim ih oni prvi put otkantaju. Samo oni najuporniji uspiju dobiti ono što traže - svoje pravo za povrat robe ili novca. Većina trgovina ima inače izvješeno u svojim prostorima da mijenjaju u određenom roku. Ne znam jedino da li postoji određeni zakonski rok ili svaka trgovina može definirati svoj rok.
    Posljednje uređivanje od Nia_Zg : 25.11.2010. at 13:30

  24. #24
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Postoji zakonski rok. To sto oni okace, mogu okaciti macku o rep ako je krace od zakonskog roka.

  25. #25
    Nia_Zg avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,276

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Postoji zakonski rok. To sto oni okace, mogu okaciti macku o rep ako je krace od zakonskog roka.

    Pa koliki je zakonski rok, jel se zna?

  26. #26
    Jolly avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Postovi
    93

    Početno

    jednom sam prije x godina pokušala promjenit cipele jer su bile toliko plitke da se nije dalo hodat u njima (doslovno ne nosive), al mi nisu htjeli ni zamjenit ni vratit novce, baš sam popi*ana izašla iz trgovine...možda da sam bila upornije. Nadam se da su se od tada neke stvari promjenile (na bolje).

  27. #27
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno

    Taman kad sam se danas spremila da odem do dućana vidjet šta je s cipelama, dobila sam poruku na mob da mogu doći po novce!!!

    Nisam se morala svađat

    Od prodavačice, nisam čula ni "dobar dan" ni "doviđenja".. kao da je vraćala iz svog džepa..ali novce sam dobila..

    Nadam se da više neću biti u takvoj situaciji..

  28. #28
    kudri avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,471

    Početno

    Jučer i ja otišla, naoružana znanjem o svojim pravima, u trgovinu (bershka) da probam istjerati zakon u svoju korist, kad ono, bez problema: Možemo Vam naravno vratiti novce ili možete zamijeniti čizme...ja uzela novce i sretna!!

    nije se ni svađati trebalo hihihiii

    bravo za bershku!!

  29. #29
    chris blue avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    980

    Početno

    Offtopic:
    Bershka je Zarina, oni sve rade u najboljoj namjeri prema kupcu.

    Navodno, ako nema odredjenog artikla u datoj trgovini, a prodavacica ne nazove samoinicijativno druge Zarine ducane, dobiva opomenu. Dvije ili tri opomene - momentalni otkaz.

  30. #30
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    meni se uvijek osveti postanje na neku temu :/

    prije 2 mjeseca kupila sam cipele na djecjem odjelu u jednoj butizi, iako me mm odgovarao, jer mu nisu bile uvjerljivo zimske
    a visoke su, izgledaju ko neke kao gojze
    i svaku kisu sam otad dolazila doma mokrih nogu, klizu se uzasno, ne znam kako djeci uopce smiju prodavati tako nesigurne i lose cipele
    ali prije 2 dana im je peta propala, jednostavno se urusilo ono unutra
    a neugodno mi i je ici reklamirati jer ce tamo neka prodavacica reci da su djecje i da nisu namijenjene kravi od 70 kila
    sto raditi u takvoj situaciji?

    najgore je sto su mi to jedine cipele za zimu i sad sam mokrih nogu svaki dan dok ne nadjem neke nove koje mi se svidjaju
    a kad pomislim da sam skoro 400 kuna bacila u smece, place mi se

  31. #31
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    ivarice, jel piše neko ograničenje na težinu na deklaraciji?

    jel na cipelama piše tko ih je nosio? ja bi pisala reklamaciju...

    prije 2 mjeseca kupila sam cipele koje su nošene toliko i toliko i na njimase dogodilo to i to.

    zahtjevam povrat novca jer su cipele očito nekvalitetne unatoč visokoj cijeni

  32. #32
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    nemam deklaraciju, uvijek u trgovini pitam jel recikliraju kutije, pa ako je odgovor pozitivan, ostavljam ih tamo

    a sto se tice kilaze, to mi se nekako podrazumijeva, kao sto je razumljivo da mi ne bi uvazili reklamaciju da sam se pokusala ugurati u kosulju za curice pa potrgala rukave
    razuvjerite me
    jedino da lazem tamo da ih je dijete nosilo, ali to je stvarno podlo

  33. #33
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    a gle, ako bi ta košuljica za curice bila tvoj broj i ako bi u nju stala bez problema, uopće ne vidim problem da si kupiš košuljicu na dječjem odjelu...

    ja u reklamaciji uopće ne bi pisala tko ih je nosio - jednostavno cipele su se potrgale normalnim nošenjem


    ne vidim razloga da cipele na dječjem odjelu podnose manju težinu nego iste takve na odraslom odjelu

  34. #34
    SunčicaVŽ avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Lokacija
    Varaždin
    Postovi
    649

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
    meni se uvijek osveti postanje na neku temu :/

    prije 2 mjeseca kupila sam cipele na djecjem odjelu u jednoj butizi, iako me mm odgovarao, jer mu nisu bile uvjerljivo zimske
    a visoke su, izgledaju ko neke kao gojze
    i svaku kisu sam otad dolazila doma mokrih nogu, klizu se uzasno, ne znam kako djeci uopce smiju prodavati tako nesigurne i lose cipele
    ali prije 2 dana im je peta propala, jednostavno se urusilo ono unutra
    a neugodno mi i je ici reklamirati jer ce tamo neka prodavacica reci da su djecje i da nisu namijenjene kravi od 70 kila
    sto raditi u takvoj situaciji?

    najgore je sto su mi to jedine cipele za zimu i sad sam mokrih nogu svaki dan dok ne nadjem neke nove koje mi se svidjaju
    a kad pomislim da sam skoro 400 kuna bacila u smece, place mi se
    Uh...nisi jedina...
    Ja sam si kupila u Deichmanu čizmice, doduše nisu 400 nego 220 kn, izgledaju kao velur koža i kupila sam ih jer na njima je pisalo da su za mokro vrijeme i nosila ih kad su bile one kiše i kako sam bila sretna što nisu promočile nakon tih nekoliko puta, bacila sam račun. Sad je stigao snijeg i bljuzga i propustile su. NIje mi bilo jasno gdje i kako, ali očito spoj, gornjeg i donjeg dijela cipele propušta jer promaču odispod a nigdje nema rupe...i sad ih bez računa ne mogu reklamirati

  35. #35
    mala laia avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    648

    Početno

    Ja imam jedno dobro iskustvo sa Amadeusom, koji nam je zamijenio traperice (koje god želimo) zato što su se mm-u doslovno raspale nove, ali gotovo 5 mjeseci je prošlo od kupnje! Na njima se vidi da nisu puno nošene (kako je bilo vruće ljeto i sl.), ja sam otišla do dućana u kojem su kupljene i taman je šefica bila tamo, ostala razrogačenih očiju - razderotina je bila od pasice skoro do koljena!!! Rekla je da nema problema, nisam imala ni račun (nema problema, naći ćemo u kasi pa artiklu i otprilike datumu!), a kako nisu više imali taj model, mogao je odabrati bilo koji drugi bez obzira na cijenu!

    A moje iskustvo sa cipelama - raspale se jedne (500-tinjak kn) nakon 3 sata nošenja (Transporter dućan) i otišla sam reklamirati da vidim kakva je procedura - šalju na popravak pstolaru(!!), pa onda vrate nakon 3 dana i onda vi kažete jeste li zadovoljni ili ne, ako ne onda ako niste uporni - šalju u ZG u centralu, pa natrag u tvornicu matičnu pitajbogagdje ili ako ste jači/glasniji/uporniji - ne možete zamijeniti za iste, nego ili uzeti novce ili naki drugi model...

  36. #36
    anitak avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2010
    Postovi
    243

    Početno

    Citiraj SunčicaVŽ prvotno napisa Vidi poruku
    Uh...nisi jedina...
    Ja sam si kupila u Deichmanu čizmice, doduše nisu 400 nego 220 kn, izgledaju kao velur koža i kupila sam ih jer na njima je pisalo da su za mokro vrijeme i nosila ih kad su bile one kiše i kako sam bila sretna što nisu promočile nakon tih nekoliko puta, bacila sam račun. Sad je stigao snijeg i bljuzga i propustile su. NIje mi bilo jasno gdje i kako, ali očito spoj, gornjeg i donjeg dijela cipele propušta jer promaču odispod a nigdje nema rupe...i sad ih bez računa ne mogu reklamirati
    u deichmanu(valjda se tak piše),ti za reklamaciju nije potreban račun,rok kod njih za vračanje ili reklamiranje robe je 6 mj.i bez ikakvog problema ti vračaju novac ili vrše zamjenu,tako da odi k njima !!

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •