i to je, moram dodati, razred "ispao" takav uz učiteljicu kakvu bi svatko poželio
da smo je crtali i zamišljali, ne bismo je tako dobrom mogli smisliti
ali, nikakve vajde
i to je, moram dodati, razred "ispao" takav uz učiteljicu kakvu bi svatko poželio
da smo je crtali i zamišljali, ne bismo je tako dobrom mogli smisliti
ali, nikakve vajde
možda se stvarno baš tak potrefilo, jer za naš razred (iako smo tek drugašići) mogu reći da je jako dobar (ali i učiteljica je isto takva - ne razvija odnos s roditeljima, ali jako dobro radi s djecom i po pitanju učenja i po pitanju odgoja, iako od potonjeg općenito u školi nemam velika očekivanja, jer to prvo treba krenuti od doma)
imamo prijatelja u trećem razredu i kod njih je ravno četvero djece koja odskaču po mnogim pitanjima, ali drugi su ko urica (teško mi je suditi o njihovoj učiteljici)
mislim, ne mora biti loš da bi škola bila kvalitetna ali 4,7?
možda 1 ili 2. razred ajde...
po mom mišljenju bi najrelevantnije bilo kad bi osnovne škole imele povratnu informaciju iz srednje škole o uspjehu svojih učenika u 1. razredu
ili mala matura
ovo sve drugo je rekla-kazala
a razgovor s bivšom ravnateljicom bukovca pun rupa
ako se već ravnateljica htjela umirovit zašto se onda i dalje natjecala za to mjesto
ne zaboravimo da je ravnateljica bila na tom mjestu jako dugo...mislim... strašna izjava