ja sam isto naučila koji je odgovor zadovoljavajući i često sam se, pogotovo pri ulasku u pubertet, osjećala baš podvojeno oko toga.
imam i jedan vlastiti primjer: 1. razred gimnazije, zadaćnica iz hrvatskog na temu "Zemlja- naš dom", tako nekako, treba napisati nešto na temu ekologije.
Ja napišem esej, gotovo novinarski članak i profesorica mi da 4, a vidim da nema nikakvih ispravki pravopisa, možda jedna.
Pitam ja nju zašto
a ona kaže NE da nije zanimljivo, ili da je ne znam, prešturo, fulana tema, votever, nego da nema dovoljno lirskih izraza

.
Dakle ovo nije nešto što me trajno ranilo

ali jedno razočarenje u plitkost, površnost i uniformiranost pa čak bi rekla i tupost u pristupu.
A taj esej sam zaista napisala sva nabrijana na ranjenu majku Zemlju, ne lijevom nogom, i baš me razočarala takva njena procjena.
Eto jedan primjer kako ne treba funkcionirati obrazovni sistem, ak se mene pita.