dobro pitanje krumpiric!
ponavljam, ja nemam nista protiv hs i priznat cu da sam ponekad pomislila da bi moje dijete od hc imalo prilicne benefite,
ali na globalnoj razini mislim da je pitanje, koliko i kakvo pravo roditelj ima glede obrazovanja djeteta, prilicno zackoljeno.
ukljucuje li to pravo i pravo da roditelj smatra da dijete uopce ne treba obrazovanje? i to pravo ostvari, pa dijete uopce ne dobije obrazovanje?
ili da procjeni da je recimo matka super, ali engleski bezveze? ili nesto slicno?
ta su pitanja jako vazna, jer ako se zakonom dozvoli da roditelj ima 100% ingerencije nad obrazovanjem djeteta u smislu da odlucuje da li dijete uopce treba znanje, te zatim koje znanje treba, a koje ne treba, onda se na njih mora imati suvisao odgovor.
zato europse zemlje koji imaju mogucnost hs-a, imaju i neki sustav pracenja i kontrole.
sve je lijepo dok zamisljamo angazirane, pametne, sposobne i empaticne roditelje, sa dovoljno znanja i zelje, te dovoljno novaca (ili ako imaju mogucnosti trampe u okolini) da plate privatne sate za odredene fahove kojima sami ne vladaju.
ali sto sa onim drugima? koji misle da je citanje i pisanje i racunanje do 100 dovoljno?
i onim koji misle da ti obrazovanje uopce ne treba.
ili to, da je vecina hs u americi potaknuta religioznim razlozima, u smislu da zabranjuju djecu ucenje moderne znanosti i slicno?






Odgovori s citatom