Citiraj mendula prvotno napisa Vidi poruku
To bih ja tebe pitala (tebe, u smislu suprotne strane, je l'). Stručnjaci u Ministarstvu određuju koje je znanje potrebno a koje nije. Ako smijem pitati, po kojem kriteriju? Kome su bitne odrednice tog kriterija? Možda je to samo proizvoljan opis opće kulture. A možda gojimo odgovarajuće pijune za svoje igre. Možda i ne, ali onda vam neće smetati da sama odlučim u kojem smjeru ću odgajati i obrazovati svoje dijete.
I sama si rekla - stručnjaci u ministarstvu.
Dakle, ljudi, više njih, osmišljavaju programe školovanja.
Nitko ne kaže da su ti programi savršeni, ali su i podložni stalnim izmjenama.
Mene zanima kako bi tek onda jedan ili dva roditelja mogli smisliti neki dobar program školovanja. Na osnovu čega bi procijenili koje je znanje potrebno njihovom djetetu? Kako bi mogli procijeniti sklonosti djeteta prema određenom području kad oni jednostavno ne mogu imati dovoljno široko znanje da sva područja pokrivaju jednako kvalitetno.

Da ne pričam sad o mogućnostima nastavka školovanja, upisa na fakultete, gdje kriteriji moraju biti isti za sve, one školovane u institucijama ili kod kuće.

I ne razumijem kakve pijune za kakve igre spominješ...