Pokazuje rezultate 1 do 50 od 3421

Tema: Homeschooling?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma Kaae avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    badgerella.com
    Postovi
    10,890

    Početno

    Roza, mislim da je netko vec napisao - misljenja se jednostavno razlikuju. Ono sto ti smatras najboljim za svoje dijete, ja mogu smatrati vise nego groznim. Za tvoje, neko drugo dijete ili bilo sto drugo u zivotu. I onda mi je nekako normalno da o tome raspravljamo. Ili o bilo cemu drugom.

    Margot, nisam jos upoznala, a ni cula previse prica o vjerskim sektama u Iowi (iako mi je Iowa na manje od dva sata voznje). Ovi iz moje price su iz Michigana. A poljoprivrednih dobara... ima stvarno na svake strane. I sama trenutno zivim u polju kukuruza, iako sam samo 3 milje udaljena od sveucilista, koje je, zapravo, u centru ovog malog grada.

  2. #2
    Sanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,657

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    To je poanta HS-a. Da se znanje stekne, ako treba (za daljnje skolovanje npr.) da se procijeni/ocijeni. Kako, gdje i kada je steceno - nije vazno.
    Kužim o čemu pričaš.

    Citiraj sladjanaf prvotno napisa Vidi poruku
    ajde nemojte sada niti vi pretjerivati s tom metodikom
    Zašto je pretjerivanje pitati posjeduje li osoba koja bi se nečim bavila osnove tog zvanja? Ili je obrazovanje toliko nebitno da ga može obavljati zaista bilo tko, s bilo kakvim kvalifikacijama (ili bez njih)?

    Citiraj sladjanaf prvotno napisa Vidi poruku
    nadam se da nećete spomenuti obvezno poznavanje dječje psihologije
    jer naše učiteljice tu materiju zaista poznaju i primjenjuju
    Evo, ja sam je spomenula u jednom od prethodnih postova i ne razumijem u čemu je problem.

    Žao mi je što imaš loša iskustva s učiteljima (jer čini se da imaš), no ja sam u svom školovanju imala izuzetno malo loših profesora - mogla bih ih nabrojati na prste jedne ruke (a riječ je o osnovnoj i srednjoj školi te fakultetu - znači, moglo bi se reći da sam susrela jednako ili čak manje loših učitelja kao i loših liječnika, vodoinstalatera ili frizerki). Svi ostali bili su negdje u rangu od prosječnih do vrsnih (više je bilo ovih drugih) metodičara, da ne kažem da su jako dobro poznavali psihologiju djeteta.

    Citiraj sladjanaf prvotno napisa Vidi poruku
    svi Amerikanci koje sam ja upoznala a prakticirali su HS,
    bili su obrazovaniji od onih koji su se obrazovali na klasični način. Znali su npr. gdje je Hrvatska
    Ovo mi je jako zanimljivo. Znaš mnogo kod kuće školovanih ljudi i uspoređivala si njihovo znanje sa znanjem svojih konvencionalno školovanih poznanika? Jesi li imala neki reprezentativan uzorak i postavljala im ista pitanja ili je tvoj dojam stečen kroz uspotne razgovore? Istinski me zanima.

    Citiraj sladjanaf prvotno napisa Vidi poruku
    moram priznati da mi ovaj argument "može to ali ne kod nas u ovakvim uvjetima" postaje vrlo izlizan.
    odsad priznajem samo onaj "može to ali ne kod mene".
    Izlizano ili ne, u Hr za HS nema uvjeta.

    Imamo li legislativu kojom je HS reguliran? Ne.

    Dakle, uvjeti nisu zadovoljeni, što god ti mislila o tome.

    Citiraj Pcelica Mara prvotno napisa Vidi poruku
    A meni je ovakav stav prestrašan. Pitam se, čemu onda ikakvo obrazovanje, od osnovnoškolskog do visokog, kad je poznavanje slova ustvari sve što nam u životu treba.
    Da, zapravo ispada tako.

    No dobro, mislim da ljudima kvalitetnog obrazovanja i talenta/vještine/sposobnosti za prenošenje znanja (te kvalitetne društvene i materijalne infrastrukture) ne bi trebao biti problem podučavati dijete gradivo od prvog do četvrtog razreda.

    Već u višim razredima znanja postaju prilično specifična i tu bi ili trebalo uskočiti više ljudi (plaćenih ili ne).

    Meni su u školovanju nastavnici zapravo bili najmanje važni za savladavanje faktografije - to sam mogla naučiti i iz udžbenika. Većinom su na mene ostavili jači ili slabiji dojam kao ljudi, zaboravila sam dio fizikalnih formula, ali sjećam se anegdota koje nam je profesorica pričala o velikim fizičarima, sjećam se odnosa nastavnika prema nama, njihovog entuzijazma i poleta i općenito neke priče koju je svatko od njih prenosio na nas.

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Pogled unutra kao ucenika i pogled iznutra kao predavaca uvjerio me je da su rijetka djeca koja su po mjeri škole. Jer današnja škola definitivno nije po mjeri djece.
    Ok, Marta, ali koliko je takvih kao ti, koji su u stanju predavati u školi i koji to zaista i jesu radili?

    * * *

    Inače, koliko vidim i na topicu, a i drugdje na netu, postoje zaista različiti razlozi zbog kojih se ljudi odlučuju na HS. U priličnoj mjeri razumijem one čija djeca ne prate nastavu prosječnim tempom, jer i sama imam dijete koje sjedi na nastavi čije je gradivo savladalo prije godinu, dvije, pa čak i tri. No, imajući na umu društvene komponente škole (sa svim slojevitostima koje se podrazumijevaju), moram reći da svojoj djeci (tj. starijoj kćeri, budući da zasad samo ona ide u školu) više želim "školu iz snova" kakvu opisuje Seni, nego školovanje kod kuće. U datoj situaciji (a živim u državi u kojoj je HS dozvoljen) trudila sam se izabrati joj školu koja nudi popriličnu fleksibilnost i mnogo individualniji pristup od uobičajenog i nadam se najboljem.

  3. #3
    sladjanaf avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,950

    Početno

    Žao mi je što imaš loša iskustva s učiteljima (jer čini se da imaš), no ja sam u svom školovanju imala izuzetno malo loših profesora - mogla bih ih nabrojati na prste jedne ruke (a riječ je o osnovnoj i srednjoj školi te fakultetu - znači, moglo bi se reći da sam susrela jednako ili čak manje loših učitelja kao i loših liječnika, vodoinstalatera ili frizerki). Svi ostali bili su negdje u rangu od prosječnih do vrsnih (više je bilo ovih drugih) metodičara, da ne kažem da su jako dobro poznavali psihologiju djeteta.
    i ja sam u svom školovanju imala jako malo loših profesora.
    moja je kćer drugi razred i već smo se susreli s učiteljicom koja o dječjoj psihologiji nema apsolutno nikakvog pojma. čak i ako ima pojma o tome, to nam dok je imala priliku, nije pokazala.
    glupo je ovdje pričati anegdotalno i osobno, no opet, ja raspravljam navodeći iskustvo svog djeteta, jer mi je najbliže i na kraju, najbolnije. nadam se da nećeš tražiti znanstvene dokaze



    Ovo mi je jako zanimljivo. Znaš mnogo kod kuće školovanih ljudi i uspoređivala si njihovo znanje sa znanjem svojih konvencionalno školovanih poznanika? Jesi li imala neki reprezentativan uzorak i postavljala im ista pitanja ili je tvoj dojam stečen kroz uspotne razgovore? Istinski me zanima.
    da znala sam puno kod kuće školovanih ljudi i onih konvencionalno školovanih a svi su dolazili iz amerike. s njima sam živjela 2 godine. i naravno da sam im postavljala ista pitanja, kad me već drugi dan zapanjilo pitanje imamo li mi kod nas u našoj zemlji bor koji kitimo za božić i živimo li u kućama i je li možda moja zemlja na bliskom istoku


    Izlizano ili ne, u Hr za HS nema uvjeta.

    Imamo li legislativu kojom je HS reguliran? Ne.

    Dakle, uvjeti nisu zadovoljeni, što god ti mislila o tome.
    Stvarno, Sanja
    Poznato mi je ja prvi i osnovni uvjet nije zadovoljen. No nismo mi ovdje spominjali samo legalizaciju HS-a nego uvjete, dakle više od jednog i najvažnijeg, naravno.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •