-
Adio Mare, i mene zanima ovo što ti pitaš.
HS kao alternativa ili preventiva.
Jer recimo, za mene HS ne dolazi u obzir kao preventiva, ali bi ga možda i mogla probaviti kao alternativu kad za takvo nešto postoje opravdani razlozi (dugotrajni izostanci zbog bolesti, putovanja i sl., teška socijalizacija djeteta itd.). I to naravno uz stroge kontrole i testiranje znanja.
Ja sam također pomagala školarcima s kemijom (svojoj rodici, nepuči i nenoj prijateljici, i sve 3 su imale petice
). Ali pratila sam školski program, i s gradivom i tempom, inače bi se zasigurno pogubila s informacijama, možda i zato jer znam više od onoga što njima u stvari treba.
Nadalje, ja sam sigurna da bi svojim poznavanjem biologije mogla bez većih problema i bez imalo guglanja
pokriti gradivo osnovne i srednje škole. Međutim, kad je mlađem neputu u nižim razredima osnovne trebalo objasniti efekt staklenika zapela sam odmah u startu jer mali naravno nije znao ni što je ozon, ni kisik, a i općenito pojam plin mu je bio poprilično apstraktan. Hoću reći, nije dovoljno samo posjedovati znanje, treba ga znati prenijeti i prilagoditi uzrastu djeteta.
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules