Ja bih to formulirala ovako:
Ljudi koji nisu sposobni ZA TO ne bi trebali svoju djecu skolovati kod kuce jer im nece moci pruziti znanje sirokog spektra i samim time ce ih sprjecavati u daljnjem odabiru, ili im samo otezavati daljnju edukaciju.
Zbog toga smatram da HS per se ne bi trebao biti izbor. Nije fer prema djeci jer roditelj koji spada u prethodnu definiciju nece znati bolje od sustava sto je za njegovo dijete najbolje. Jednostavno za to nema, da jako pojednostavim, strucnu spremu.
Sinoc sam pitala muza i potvrdio je sladjina iskustva - osobno poznaje Amerikance koji su prosli homeschooling i svi redom znaju vise od prosjecnog AMERICKOG djeteta koje je zavrsilo prosjecnu redovnu skolu. Svejedno je li ona privatna ili javna. Ne moze ih usporediti s prosjecnim HRVATSKIM djetetom koje jos uvijek, u prosjeku jel, dolazi s vise znanja nakon te zavrsene skole i, u slucajevima kad se nadje unutar americkom edukacijskog sustava, briljira sve tamo negdje do sredine fakultetskog obrazovanja. Jer upravo tamo Amerikanci rade velik korak naprijed i ostavljaju sve miljama iza sebe. U isto vrijeme, svi ti ljudi pokazuju poprilicnu asocijalnost i opcenito ne upadaju u okvire prosjecnog djeteta/odrasle osobe. Zbog toga nisu ni bolji ni losiji od nekog drugog, ali razlika se primjecuje (jednako kao sto se, stajaznam, plava kosa razlikuje od smedje).
HS unutar nekog sustava koji ga kontrolira i propisuje, zasto da ne. HS unutar sustava gdje roditelj nasumicno odlucuje da zna i moze skolovati dijete - nikako.





Odgovori s citatom