Ne - ali ne mogu sad o tome ništa sigurno tvrditi jer moj dečko još nije pokazao svoj pravi karakter i afinitete iako pleše na Metallicu i obožava gitaruSamo sam se osvrnula na nečiji komentar (zapravo više njih) da HS u nekim slučajevima ne poštuje djetetove želje, pa me zanimalo kako se to, u tako važnim stvarima, poštuju djetetove želje kad su suprotne od roditeljskih? Kako bi vi poštovale djetetovu želju za HSom da je npr. pokaže?
mene iskreno zanima kako dijete od 7 godina koje nikad nije bilo u kontaktu s institucijom, može samo prosuditi želi li ići u školu ili biti doma obrazovano?
pogotovo kad roditelj naginje OKK
naravno, isto vrijedi i za suprotnu stranu
tako malo dijete, nije sposobno samo donijeti valjanu odluku, jer da je, tada bi ih poticali da se sa 7 godina odsele i žive samostalno
Da samu sebe dopunim da ne bi ovo shvatili krivo. Nisam mislila da se ovo ne može naučiti i u HS modusu školovanja, nego sam to navela kao primjer kako neka znanja u kurikulumu mogu izgledati kao čista gnjavaža djece nečime što im nikad neće trebati, a zapravo se radi o jako korisnom gradivu.Isto tako, u školi se uče i mnoge stvari koje se u praksi i životu čovjeka gotovo ne pojavljuju, (pisali smo o tome na temi o Amerima) ali nas te stvari uče razmišljanju, treniraju mozak, razvija se sposobnost apstraktnog promišljanja koje ti koristi u životu od najbanalnije svakodnevice do eventualnog savladavanja naprednih znanja jednog dana na fakultetu.