seni, pa ne mislim da je isključeno sve što nabrajaš i pored regularne škole.

I moje petogodišnje dijete oduševljava beskonačnost brojeva. To mu je jedna od osnovnih preokupacija.
Naravno da mu ja, koja sam učila 6-7 različitih matematika samo na studiju to mogu objasniti bolje od učiteljice koja se bavila samo baznom matematikom.
Ali hrpu svari ne mogu. Ili mislim da ne mogu.
I ne samo to, poanta beskonačnosti brojeva nije nešto što on treba znati pod muss, to je ono što spada u "one koje žele znati više" i za to mi se uvijek može obratiti.

OŠ služi da ga upozna sa svime po dovoljno da mu otvori raspon izbora, interdisciplinarno shvaćanje, osnovna znanja i na kraju-pomogne u odabiru preferenci.
Ja ću se truditi na taj odabir djelovati samo "savjetodavno". Bez izravnog (a još važnije neizravnog) sugeriranja.

poštujem da postoji mogućnost da dijete koje sve "već zna" osjeti stagnaciju i dosadu, to je nešto na čemu sustav treba raditi.
Nekad (kad sam ja išla u OŠ) jedino riješenje je bilo preskakati razrede-ali se držim onoga da to negativno djeluje na sociološki i emotivni element života.