Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
ono što mi se najviše sviđa je dio o strukturi. to sam i sama prije napisala. badava programi ovi oni, badava struktura ovakva, onakva - sve je na čovjeku. na učitelju.
ja bih to vrlo lako riješila, da me se pita
napravila bih učiteljski posao vrlo atraktivnim, pa bi selekcija bila takva da prolaze samo najbolji. sad sam se sjetila još jednog primjera iz švicarske - tamo učitelji, osim što imaju vrlo visoke plaće, svakih osam godina imaju 6 mjeseci plaćenog dopusta za prevenciju stresa
svu lovu koja ide u vojsku i nekakve krntije od migova koji se raspadaju, i još bi se našlo tu love koju bi preraspodjelila, dala bih u javno školstvo.
i to u ljude, ne u zgrade.
ovo pazos je za šukera
xx
u finskoj, kako ovdasnje novine pisu, posao ucitelja i profesora je i cijenjen i dobro placen. za razliku od mnogih zemalja ukljucujuci i nasu i austriju, gdej postoji negativna selekcija, tamo se od 10 osoba koje zele predavati, izabire jedna koja zadovoljava stroge kriterije. to je sigurno jedaan pod razloga zasto finska vec godinama ima najbolje ili medu najboljim rezultatima na pisa testiranju.