Pokazuje rezultate 1 do 50 od 3421

Tema: Homeschooling?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Anemona avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    sjeverozapadna
    Postovi
    11,053

    Početno

    Citiraj mikka prvotno napisa Vidi poruku
    vidis, meni je ovo sistem bez postovanja prema djetetu. po meni bi ono trebalo znati i nauciti ono sto ga zanima. gdje sam ja potrosila puste sate i godine uceci stvari koje su mi dosadne i nepotrebne, da sam bar to vrijeme utrosila na nesto pametnije..
    Ja se prva slažem da u školstvu, a bome i u vrtićima ima milijon rupa i problema. I te probleme treba rješavati - hitno.

    Ne slažem se da bi dijete trebalo znati i naučiti samo ono što ga zanima, jer nas puno toga ne zanima, a potrebno nam je.
    Slažem se da treba pročešljati obujam gradiva i napraviti izmjene, to da.

  2. #2
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Anemona prvotno napisa Vidi poruku
    .

    Ne slažem se da bi dijete trebalo znati i naučiti samo ono što ga zanima, jer nas puno toga ne zanima, a potrebno nam je.
    Slažem se da treba pročešljati obujam gradiva i napraviti izmjene, to da.
    a ne znam, meni se to čini manje bitno. kolko se uči. bitnije mi je KAKO se uči. i tu bih ja napravila izmjene i digla struku učitelja/profesora na jedan viši nivo.

    jer kad smo kod interesa djeteta, njima SVE može biti zanimljivo. i isto tako SVE doasadno. njih je toliko lako za sve zainteresirati - od povijesti preko kemije i fizike do matematike i književnosti. sve to može biti itekako izazovno, buditi želju za otkrivanjem, istraživanjem, i nemojmo zaboraviti - sve to može biti jako jako kreativno. nije kreativno samo crtanje i šivanje.

  3. #3
    Anemona avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    sjeverozapadna
    Postovi
    11,053

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    a ne znam, meni se to čini manje bitno. kolko se uči. bitnije mi je KAKO se uči. i tu bih ja napravila izmjene i digla struku učitelja/profesora na jedan viši nivo.

    jer kad smo kod interesa djeteta, njima SVE može biti zanimljivo. i isto tako SVE doasadno. njih je toliko lako za sve zainteresirati - od povijesti preko kemije i fizike do matematike i književnosti. sve to može biti itekako izazovno, buditi želju za otkrivanjem, istraživanjem, i nemojmo zaboraviti - sve to može biti jako jako kreativno. nije kreativno samo crtanje i šivanje.
    Slažem se.

  4. #4
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    a ne znam, meni se to čini manje bitno. kolko se uči. bitnije mi je KAKO se uči. i tu bih ja napravila izmjene i digla struku učitelja/profesora na jedan viši nivo.

    jer kad smo kod interesa djeteta, njima SVE može biti zanimljivo. i isto tako SVE doasadno. njih je toliko lako za sve zainteresirati - od povijesti preko kemije i fizike do matematike i književnosti. sve to može biti itekako izazovno, buditi želju za otkrivanjem, istraživanjem, i nemojmo zaboraviti - sve to može biti jako jako kreativno. nije kreativno samo crtanje i šivanje.
    veliki X

    i zar vas ne brine malo ta česta odbojnost ili strah od matematike recimo?
    ja sam je na neki način ponovo otkrila uz svoju djecu.
    kroz školovanje sam je se uvijek malo bojala ali mi se činila i vrlo zanimljiva istovremeno,
    a taj strah je bio samo zato što smo je učili na takav način.
    kad sam vidjela kako prvašići mogu na drugi način učiti matematiku kao što recimo rade u waldorf.školi
    i kad skužiš kako recimo višekratnici brojeva stvaraju vrlo zanimljive geometrijske oblike, zaljubih se naprosto i u matematiku i u takav način učenja.
    a pitam se koliko još toga ima što nam je bilo predstavljeno na jedan način
    pa da onu drugu stranu nismo nikad imali prilike upoznati.

  5. #5
    jennifer_gentle avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    2,627

    Početno

    Citiraj mamma Juanita prvotno napisa Vidi poruku
    veliki X

    i zar vas ne brine malo ta česta odbojnost ili strah od matematike recimo?
    ja sam je na neki način ponovo otkrila uz svoju djecu.
    kroz školovanje sam je se uvijek malo bojala ali mi se činila i vrlo zanimljiva istovremeno,
    a taj strah je bio samo zato što smo je učili na takav način.
    kad sam vidjela kako prvašići mogu na drugi način učiti matematiku kao što recimo rade u waldorf.školi
    i kad skužiš kako recimo višekratnici brojeva stvaraju vrlo zanimljive geometrijske oblike, zaljubih se naprosto i u matematiku i u takav način učenja.
    a pitam se koliko još toga ima što nam je bilo predstavljeno na jedan način
    pa da onu drugu stranu nismo nikad imali prilike upoznati.
    Mene ne brine. matematika nije najpopularniji predmet. nešto jest i do metodike, ali nije sve.

    isto tako će tjelesni i likovni uvijek biti popularniji od kemije. jer su lakši, opušteniji, živopisniji.

    (ja sam recimo matematiku obožavala. bio mi je najdraži predmet. a mrzila sam tjelesni. i bila sam debeli izuzetak.)
    Posljednje uređivanje od jennifer_gentle : 20.05.2011. at 14:14

  6. #6
    Pinky avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    Dalmacija
    Postovi
    5,498

    Početno

    Citiraj mamma Juanita prvotno napisa Vidi poruku
    veliki X

    i zar vas ne brine malo ta česta odbojnost ili strah od matematike recimo?
    ja sam je na neki način ponovo otkrila uz svoju djecu.
    kroz školovanje sam je se uvijek malo bojala ali mi se činila i vrlo zanimljiva istovremeno,
    a taj strah je bio samo zato što smo je učili na takav način.
    kad sam vidjela kako prvašići mogu na drugi način učiti matematiku kao što recimo rade u waldorf.školi
    i kad skužiš kako recimo višekratnici brojeva stvaraju vrlo zanimljive geometrijske oblike, zaljubih se naprosto i u matematiku i u takav način učenja.
    a pitam se koliko još toga ima što nam je bilo predstavljeno na jedan način
    pa da onu drugu stranu nismo nikad imali prilike upoznati.
    ovo je poanta - poučavanje NE MORA BITI SUHOPARNO. na žalost, većina prosvjetnih radnika radi na način da odradi.
    jako je malo onih koji svojim predavanjima taknu srce djece.
    matematika se počinje sasvim pogrešno učiti - počinje se od apstraktnog pojma točke da bi se došlo do pojma geometrijskog tijela (barem je tako bilo prije 10-15 godina) - umjesto da se vodi onim od poznatog ka nepoznatom.
    učenje može biti zabavno, ne mora biti traumatično.

  7. #7
    Cubana avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    East end
    Postovi
    6,747

    Početno

    Citiraj Pinky prvotno napisa Vidi poruku
    većina prosvjetnih radnika radi na način da odradi.
    Iz iskustva svog školovanja, znam da nije tako.

  8. #8
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Citiraj Cubana prvotno napisa Vidi poruku
    Iz iskustva svog školovanja, znam da nije tako.
    Iz iskustva mog školovanja, i sad školovanja djetata, znam da previše učitelja radi tako. Kažem previše - ne kažem ni svi, ni većina, ali i dalje previše.
    Ja se s mammom Ju slažem, puno je prostora za unaprijeđenje struke i sustava, i što se mene tiče, ima prostora i za neku vrstu HS-a.

  9. #9
    Zubic vila avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    782

    Početno

    Samo sam došla napisati da ako u povijesti čovječanstva postoji jedan znanstvenik koji zaslužuje imati spomenik u svakoj državi na planeti i zaslužuje poštovanje svakoga tko je ikad upalio ijedan kućanski aparat- onda je to Nikola Tesla.

    Ponosna sam što sam rođena u istoj državi kao jedan od najvećih umova čovječanstva i s ogromnim poštovanjem mu spominjem ime.

    Nikako mi se ne sviđa kad rasprava ide u smjeru nazivanja raznoraznih znanja nepotrebnim i omalovažavanja civilizacijskih postignuća. Lijepo je jennifer napisala, svako znanje je djelić mozaika, ili kao što je Anemona rekla, moraš naučiti i ono što te ne zanima da bi znao što te zanima.

    Podcjenjivanjem znanja ne može se ništa pametno argumentirati.

  10. #10
    RozaGroza avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Postovi
    5,601

    Početno

    Citiraj Zubic vila prvotno napisa Vidi poruku
    Podcjenjivanjem znanja ne može se ništa pametno argumentirati.
    Niko nije podcjenjivao Teslu, nego sam se eto ja usudila reć da mi je debata o Tesli osobno dosadna. Daleko da mislim da je on bio dosadan ili nevažan...al ne priča mi se o prenosu energije.

  11. #11
    Osoblje foruma krumpiric avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,835

    Početno

    Citiraj RozaGroza prvotno napisa Vidi poruku
    Niko nije podcjenjivao Teslu, nego sam se eto ja usudila reć da mi je debata o Tesli osobno dosadna. Daleko da mislim da je on bio dosadan ili nevažan...al ne priča mi se o prenosu energije.
    Prvi puta nisi to napisala tako politički korektno nego ovako
    "priča o tesli-ko to želi-boring"

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •