Pokazuje rezultate 1 do 50 od 3421

Tema: Homeschooling?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    miniminia avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    hlebinska škola
    Postovi
    882

    Početno

    Citiraj Saradadevii prvotno napisa Vidi poruku
    I nikako se ne slazem s time da se unutarnja motivacija radja s djetetom.
    Mislim da svako dijete rodjenjem ima unutarnju motivaciju da uci i da se ta motivacija moze odrzavati, povecavati ili smanjivati i da obavezno skolovanje s propisanim kurikulumom i ocjenjivanjem, u vecini slucajeva tu motivaciju narusava.
    Intrizična motivacija proizlazi iznutra. Talentiranost ne može nitko stvoriti.
    Ovo što ti govoriš je vanjska motivacija. Možeš ti kao roditelj, škola, odnosno učitelj, društvo, televizija, država i zakoni, vizija dobrog života biti vanjski poticatelji motivacije... Loši ili dobri...
    Naravno, svi imamo radoznalost. Pobuditi nju je cilj svakog obrazovanja
    Posljednje uređivanje od miniminia : 30.05.2011. at 12:11

  2. #2

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno

    Citiraj miniminia prvotno napisa Vidi poruku
    Intrizična motivacija proizlazi iznutra. Talentiranost ne može nitko stvoriti.
    Ovo što ti govoriš je vanjska motivacija. Možeš ti kao roditelj, škola, odnosno učitelj, društvo, televizija, država i zakoni, vizija dobrog života biti vanjski poticatelji motivacije... Loši ili dobri...
    Naravno, svi imamo radoznalost. Pobuditi nju je cilj svakog obrazovanja
    Talentiranost nije isto sto i motivacija koja dolazi iznutra. Niti je to isto sto i radoznalost
    Vjerojatno onda pricamo o razlicitim stvarima.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno


    dakle djeca to iz pocetka kada su mala (kao i mnogo toga, od jedenja vilicom,
    do ponasnja za stolom, na igralistu s drugom djecom) rade zbog roditelja koje
    vole
    i zele im ugoditi
    seni, rade i zbog toga sto im je u biloskom programu da uce, a uce od onih kojima su okruzeni. Ako roditelji ne jedu vilicom, i djeca ce prstima. U nekoj kulturi to ce biti standard, u nekoj drugoj neodgojenost.
    To sto djeca vole ugoditi onima koje vole (uostalom, kao i odrasli), ne znaci da nemaju unutarnju motivaciju koja bi ih potaknula da uce (ukljucujuci i to kako jesti)

  4. #4
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    Citiraj Saradadevii prvotno napisa Vidi poruku
    seni, rade i zbog toga sto im je u biloskom programu da uce, a uce od onih kojima su okruzeni. Ako roditelji ne jedu vilicom, i djeca ce prstima. U nekoj kulturi to ce biti standard, u nekoj drugoj neodgojenost.
    To sto djeca vole ugoditi onima koje vole (uostalom, kao i odrasli), ne znaci da nemaju unutarnju motivaciju koja bi ih potaknula da uce (ukljucujuci i to kako jesti)
    ja ni ne tvrdim da djeca nemaju unutarnju motivaciju. itekako je imaju. ali mislim da strukturiranost sticanja znanja u smislu idenja u skolu, pisanja zadace, kontrolnog rada, prihavcanja ocjenjivanja, djeca prihvacaju u pocetku, da bi zadovoljili roditelje odnosno druge odrasle osobe koje vole i postuju.

  5. #5
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    Citiraj Saradadevii prvotno napisa Vidi poruku
    To sto djeca vole ugoditi onima koje vole (uostalom, kao i odrasli), ne znaci da nemaju unutarnju motivaciju koja bi ih potaknula da uce (ukljucujuci i to kako jesti)
    mislim da mi je sad jasno sto mislis reci.
    ako sam dobro razumjela, ti mislis bi svako dijete nesto ucilo i bez skole, te obzirom na dostupnost i prisutnost, raznih medija koji nude znanje/informacije, od knjiga , preko weba, cd-ova, raznih kurseva, seminara koji ukljucuju "zive" osobe kao poducavatelje i slicno, bi svako dijete vodeno tom prirodnom zeljom naslo vlastiti put i modus obrazovanja. i to bez nepozeljnih sizuacija u kojima se naglasak stavlja na ono sto ne moze, nego se naglasak stavlja na ono sto moze. i micu se svi oni problemi u obrazovnom sustavu kojih smo svjesni. da li mozda nastaju neki drugi problemi, tipa sustavnost?

    moram priznati da nisam do sada o tome tako razmisljala.
    zvuci interesantno u globalu. ali ne mogu si to onako zorno predociti. kako socioekonomski faktori utjecu na to?

  6. #6

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno

    Citiraj seni prvotno napisa Vidi poruku
    mislim da mi je sad jasno sto mislis reci.
    ako sam dobro razumjela, ti mislis bi svako dijete nesto ucilo i bez skole, te obzirom na dostupnost i prisutnost, raznih medija koji nude znanje/informacije, od knjiga , preko weba, cd-ova, raznih kurseva, seminara koji ukljucuju "zive" osobe kao poducavatelje i slicno, bi svako dijete vodeno tom prirodnom zeljom naslo vlastiti put i modus obrazovanja. i to bez nepozeljnih sizuacija u kojima se naglasak stavlja na ono sto ne moze, nego se naglasak stavlja na ono sto moze. i micu se svi oni problemi u obrazovnom sustavu kojih smo svjesni. da li mozda nastaju neki drugi problemi, tipa sustavnost?

    moram priznati da nisam do sada o tome tako razmisljala.
    zvuci interesantno u globalu. ali ne mogu si to onako zorno predociti. kako socioekonomski faktori utjecu na to?
    Tako nekako.
    Socioekonomski faktori uvijek imaju neki utjecaj; po nekoj anegdotalnoj procijeni jedna trecina Home Eddera u Engleskoj (dakle, ne nuzno unschoolera) su bivsi ucitelji osnovne ili srednje skole.

    Ako imas hrpu love i stalo ti je do akademskog standarda, dijete ces prije poslati u neku elitnu privatnu skolu nego OKK; ako zivis na socijalnoj pomoci, vjerojatno ces iskoristiti besplatno obrazovanje u skoli kao jos jedan oblik socijalne pomoci, tako da je ekonomski faktor utjece na OKK po nacelu "niti premalo niti previse".

  7. #7
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Citiraj miniminia prvotno napisa Vidi poruku
    Intrizična motivacija proizlazi iznutra. Talentiranost ne može nitko stvoriti.
    Ovo što ti govoriš je vanjska motivacija. Možeš ti kao roditelj, škola, odnosno učitelj, društvo, televizija, država i zakoni, vizija dobrog života biti vanjski poticatelji motivacije... Loši ili dobri...
    Naravno, svi imamo radoznalost. Pobuditi nju je cilj svakog obrazovanja.
    Upravo tako.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •