Citiraj Beti3 prvotno napisa Vidi poruku
Čitajući one oglase iz Londona, učinilo mi se da se oni samo igraju i uče neke stvari koje naša djeca uče usput, na slobodnim aktivnostima. Gdje je tu učenje o osnovnim stvarima: matematika, priroda, povijest? Bili su i neki afrički bubnjari. OK, lijepo je znati bubnjati na "afrički bubanj", ali koji će mu to u životu.

Vidim da neki smatraju da su takva znanja važnija u životu. Meni ne. Nauči ti, dijete moje, ono što je osnovno, pa onda širi svoje znanje na bubnjanje, penjanje, lončarstvo, leptire, balet, francuski...Ipak će morati stvoriti kruh na stolu svaki dan u budućnosti, a i skupiti novac za školovati vlastitu djecu, a to će od bubnja moći samo učitelj sviranja na bubnju. Svi ostali će morati znati i nešto drugo.

Mogu ja bez problema zamisliti da će ta budućnost biti drugačija, da će trebati samo alternativna znanja, ali po svome iskustvu, svojoj pameti i znanju, neće to još u generaciji moje djece, a ni unuka.

Još uvijek vrijedi: svjedodžba u džep, pa se onda obrazuj u širine i dubine po želji. Al' sam konzervativna! Ali, mislim i realna.

Produktivnost sa 13?! Budi ti produktivan u učenju, za ostalo brinemo tata i ja.
Točno tako.

Jedino, ja mislim da se pitanje produktivnosti s 13 tiče toga da djeca dobivaju sve više zaduženja, obaveza i ostalog s jedne strane da uče nositi svoj teret života malo po malo, a s druge strane da polako počnu odlučivati što će oni s tim životom tako da ajmo reć s 18 godina imaju jasnu ideju kamo idu, s čime i kako.

Na faksu je bilo puno besciljnih ljudi, nisu znali jel bi ustali i učili ili pili, jer nisu točno znali zašto se studira - osim da se studira. Pa se to i odugovlačilo, i eto ti za tren nesamostalnih tridesetpetogodišnjaka.

Meni se nimalo ne sviđa ta ideja da klinci džabalebare, a onda odjednom moraju u odijelo i u ured na deset sati plus prekovremeni.

Ali tu je mislim opet problem u tome da djecu nema tko usmjeriti i organizirati, i zaduživati - ako roditelji rade cijeli dan, a proširene obitelji i sela nema.

Mene je kum, skupa s ostalima u viksi, natjerivao da nosim daske s hrpe na hrup - ako nije bilo nikakvog realnog posla. Jer objektvno - ako smo samo uživali cijele dane vrlo brzo, s 12 ili 13 smo dolazili na nečuvene ideje i ponašali se kao magarci.