enela prvotno napisa
Ovo je očajno. To je u biti, totalno nefer. Nema objektivnih kriterija, već sve ovisi o tome u kakvu grupu/razred upadneš.
Primjer na našem sustavu (a smijem valjda pisati o tome kad sam u sustavu): uzimam za usporedbu samo dva razreda u kojima predajem.
Razred broj 1: djeca uče i dobro pripreme svaki ispit (ne samo moj predmet).
Razred broj 2: ne uče i uvijek su im krivi nastavnici za loše ocjene.
Kad bi primjenila krivulju na ocjenjivanje, u razredu br. 2 petica bi nosila znanje kao trojka u razredu br.1.
Djeca u razredu 2 bi bila jako zadovoljna, njihovi roditelji još više. Posljedica: oni bi učili još manje, upali u srednju školu s ovima iz razreda 1 i izgorjeli.
Druga, još teža i dugotrajnija posljedica, cijeli život bi za neuspjeh krivili sustav, nikad svoj nerad.
Vezano uz "grozne" profesore na faksu.
Ne vjerujem ni malo u sve to. Ni jednom nisam za vrijeme studija naletjela na profesora kod kojeg ne možeš položiti ispit ili koji je grozan prema studentima iz hira. Da, ima zahtjevnijih profesora i ima ih različitih karaktera i to je sve.
Studenti (oni koji padnu ispit), to je već totalno druga priča: jedni dođu da nisu ništa učili, drugi su malo učili i to bez razumijevanja, treći muljare misleći da su profesori budale.
Naravno, svim tim studentima je kriv profesor, pa neće valjda sebe okriviti.