Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 77

Tema: ima MZOŠ para...

  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno ima MZOŠ para...

    k`o blata!

    http://www.psihoportal.com/index.php...d=936&Itemid=1


    http://www.carnet.hr/ictedu/faze_projekta_aktivnosti

    mi u školi još nismo imali tu edukaciju - tek je najavljena.
    s obzirom na veličinu učiteljskog vijeća biti će održana za 3 grupe učitelja (znači 3 trosatne radionice ukupno)
    ukupno 5 učitelja u našoj školi ne zna poslati mail (samo 1 od njih zaista nema mail adresu, ostalih 4 potežu nekog za rukav kada treba poslati mail) - u postotcima to je 6,4 %

    je li uopće i kome je zapravo potrebna ta edukacija naravno nitko nas nije pitao

  2. #2
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    jeste li uopce culi za taj projekt prije nego je dosao do sedme faze?

  3. #3

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
    jeste li uopce culi za taj projekt prije nego je dosao do sedme faze?
    mislim da je negdje u 5. fazi stigao mail u tajništvo - onda se to proslijedilo informatičarima.

    nije stvar u tome što mi obavezno moramo sudjelovati u nekoj edukaciji. nego u tome što je nepotrebna velikoj većini.
    za edukacije koje su nam potrebne i bile bi od koristi - nema MZOŠ novaca.
    na kraju šk godine će se janjić, vican i fuchs busati u prsa koliko su para uložili u edukaciju učitelja

  4. #4
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    na stranicama carneta piše
    Sadržaji koji će biti obuhvaćeni ovom edukacijom su:

    • AAI@Edu.hr elektronički identitet
    • Sigurnost na Internetu
    • Komunikacija elektroničkom poštom
    • Portal za škole
    • Učilica
    • Nacionalni portal za učenje na daljinu Nikola Tesla
    • Iskustva primjene digitalnih nastavnih materijala u školama
    • Interaktivna ploča za interaktivno učenje
    • Web kolaboracijski alat Adobe Connect Pro.
    meni se čini da je to više od običnog pisanja mailova.

    recimo, zanima me koliko učitelja zna koristiti alate za učenje na daljinu (koji su itekako korisni, ali se ne koriste jer ih se ne zna koristiti, iako postoje sve tehničke predispozicije)

    ok, slažem se da ima stvari koje bi u tom trenutku bile važnije za učitelje i nastavnike, ali stvarno ne vidim ništa loše u ovom projektu

    isto mislim da previše škola nema dobre web stranice, tj. da one postoje samo zato što trebaju postojati ali ih nitko ne apdejta, nastavnici ne stavljaju ni obavijesti ni materijale na net
    a to bi bilo, recimo, jako korisno. i npr. korisno bi bilo kad već dosta škola ima interaktivne ploče, da ih se počne koristiti kako spada. kod mm-a u školi su dobili te ploče ali ih nitko ne koristi jer im eto, nitko nije rekao kako se to radi. i tako

    sve u svemu, nemam ništa protiv

    recimo, meni je debilnije da mzoš troši hrpu love na npr. tečaj protupožarne zaštite, na koje sat vremena slušaš nekoga kako trkelja u prazno (doslovno) i naučiš da u slučaju požara moraš bježati glavom bez obzira, i kad si na sigurnom pozvati pomoć (kad i onako ne možeš koristiti ni aparate ni hidrante koji su pod ključem ) i onda svi zajedno lijepo ispunimo test, prođemo i sad smo kao osposobljeni za protupožarnu zaštitu. da, baš, znala sam trčati i prije toga

  5. #5

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj puntica prvotno napisa Vidi poruku
    ok, slažem se da ima stvari koje bi u tom trenutku bile važnije za učitelje i nastavnike, ali stvarno ne vidim ništa loše u ovom projektu
    ne vidiš ništa loše što će se potrošiti novci za radionicu o slanju mailova koja će obuhvatiti 51000 učitelja i nastavnika?! koliko njih zaista to ne zna?! recimo 20%
    za onih 80% MZOŠ je MORAO platiti neku drugu edukaciju koja im je stvarno potrebna (a ne najmještati nekom posao i dobru zaradu!! a svoje ljude tretirati kao ovce)

  6. #6
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    ne vidiš ništa loše što će se potrošiti novci za radionicu o slanju mailova koja će obuhvatiti 51000 učitelja i nastavnika?! koliko njih zaista to ne zna?! recimo 20%
    za onih 80% MZOŠ je MORAO platiti neku drugu edukaciju koja im je stvarno potrebna (a ne najmještati nekom posao i dobru zaradu!! a svoje ljude tretirati kao ovce)

    no@, veliki X


    Mala napomena:
    tu edukaciju moraju proći i profesori informatike. Zgodno, ne?

    I oni koji su završili svih 7 modula ECDL-a prošlih godina. Zgodno i to, ne?

    Samo da pojedinci od države namlate lovu,ništa drugo.


    Evo linka na ovu temu s jednog nastavničkog foruma:

    http://obrazovanje.freeforums.org/jo...-kad-t501.html
    Posljednje uređivanje od rosa : 19.12.2010. at 11:56

  7. #7
    Freja avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    Sydney / Zagreb
    Postovi
    2,042

    Početno

    Citiraj puntica prvotno napisa Vidi poruku
    na stranicama carneta piše meni se čini da je to više od običnog pisanja mailova.

    recimo, zanima me koliko učitelja zna koristiti alate za učenje na daljinu (koji su itekako korisni, ali se ne koriste jer ih se ne zna koristiti, iako postoje sve tehničke predispozicije)
    X

    Ok, čini se da je problem u tome što svi moraju odslušati sve, što uključuje i slanje e-pošte. I mene bi živciralo da tri sata moram slušati o nečemu čime se služim preko 10 godina. Možda je trebalo napraviti neku selekciju i određene module/predavanja organizirati samo za one kojima je to uistinu nužno.

    Što se ostatka tiče, iz iskustva se usuđujem tvrditi, dakle potpisujem punticu, da velika većina ne zna ništa ili jako malo o alatima za učenje na daljinu. Sama se služim jednim već nekoliko godina i priznajem da bi mi dobro došao neki tečaj jer su mogućnosti nebrojene, a sama ih nemam vremena istraživati.

    Ja nisam nužno ni za ni protiv, možda da je drugačije organizirano i da nije uvedeno baš kao radna obaveza, ali nije samo po sebi loše.

    A evo, pouzdano znam da naprimjer od siječnja kreće edukacija nastavnika koji u razredima imaju djecu kojima hrvatski nije prvi jezik. Dakle nije istina da nema stručnog usavršavanja i druge vrste. To što ide ovo informatičko osposobljavanje ne znači da drugi projekti ne postoje.

    No da me se krivo ne shvati, kao što sam već rekla, trebalo je malo drugačije postaviti stvari i ne tjerati nužno sve na sva predavanja.

  8. #8
    Freja avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    Sydney / Zagreb
    Postovi
    2,042

    Početno

    Citiraj rosa prvotno napisa Vidi poruku
    tu edukaciju moraju proći i profesori informatike. Zgodno, ne?

    I oni koji su završili svih 7 modula ECDL-a prošlih godina. Zgodno i to, ne?
    To je svakako kretenizam, to se mora priznati.

  9. #9
    enela avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Lokacija
    Midsomer
    Postovi
    2,848

    Početno

    Posljednje 4 godine iz naše škole je nekih 50% ljudi završilo i položilo onu ECDL edukaciju (to je ministarstvo provodilo u suradnji s King-om) i sad opet sve ispočetka za SVE nas
    Te edukacije su potpuno beskorisne ljudima koji koriste računalo, a one koji inače ne koriste nisu uspjele ništa naučiti. Tak bude i s ovim.
    Slično je i s onim sistematskim koji se provode za djelatnike škole: u tri sata liječnik svima nama pogleda grlo i pluća, ništa više. Po glavi 80ak kuna (nadam se da sam dobro zapamtila cijenu).

  10. #10
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    Citiraj rosa prvotno napisa Vidi poruku
    Samo da pojedinci od države namlate lovu,ništa drugo.
    prije da je iz nekog eu fonda

  11. #11

  12. #12

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj Freja prvotno napisa Vidi poruku
    Što se ostatka tiče, iz iskustva se usuđujem tvrditi, dakle potpisujem punticu, da velika većina ne zna ništa ili jako malo o alatima za učenje na daljinu. Sama se služim jednim već nekoliko godina i priznajem da bi mi dobro došao neki tečaj jer su mogućnosti nebrojene, a sama ih nemam vremena istraživati.

    Ja nisam nužno ni za ni protiv, možda da je drugačije organizirano i da nije uvedeno baš kao radna obaveza, ali nije samo po sebi loše.
    ovako: edukacija će biti organizirana u 2 modula (svi učitelji bez obzira na predznanje, potrebe za stručnim usavršavanjem i uvjete rada proći će 2 identične trosatne radionice.
    1 radionica tj modul obuhvaća ove teme:
    AAI@Edu.hr elektronički identitet
    Sigurnost na Internetu
    Komunikacija elektroničkom poštom

    U drugoj trosatnoj radionici predviđa se proći ove teme:
    Portal za škole
    Učilica
    Nacionalni portal za učenje na daljinu Nikola Tesla
    Iskustva primjene digitalnih nastavnih materijala u školama
    Interaktivna ploča za interaktivno učenje
    Web kolaboracijski alat Adobe Connect Pro.

    Unatoč tome što se radi o pokušaju uvođenja novih tehnologija, mislim da je razumijevanje potreba i procesa u obrazovnom sustavu kod ljudi koji su organizirali i dali zeleno svjetlo ovim edukacijama primjerenije XIXst

    Citiraj Freja prvotno napisa Vidi poruku
    A evo, pouzdano znam da naprimjer od siječnja kreće edukacija nastavnika koji u razredima imaju djecu kojima hrvatski nije prvi jezik. Dakle nije istina da nema stručnog usavršavanja i druge vrste. To što ide ovo informatičko osposobljavanje ne znači da drugi projekti ne postoje.
    najbolje još da drugi projekti i edukacije uopće ne postoje! nitko to nije rekao...
    Zakon o odgoju i obrazovanju u OŠ i SŠ
    XII. STRUČNO OSPOSOBLJAVANJE, USAVRŠAVANJE, NAPREDOVANJE I IZDAVANJE LICENCIJA
    Članak 115.
    (1) Učitelji, nastavnici, stručni suradnici i ravnatelji školske ustanove imaju pravo i obvezu trajno se stručno osposobljavati i usavršavati kroz programe koje je odobrilo Ministarstvo.
    (2) Pod stalnim stručnim osposobljavanjem i usavršavanjem iz stavka 1. ovog članka podrazumijeva se pojedinačno i organizirano usavršavanje u matičnoj znanosti u području pedagogije, didaktike, obrazovne psihologije, metodike, informacijsko-komunikacijskih tehnologija, savjetodavnog rada, upravljanja, obrazovnih politika i drugih područja relevantnih za učinkovito i visokokvalitetno obavljanje odgojno-obrazovne djelatnosti u školskim ustanovama.

    (6) Program stručnog osposobljavanja i usavršavanja treba sadržavati temu, namjenu, ciljeve programa iskazane kompetencijama, metode poučavanja, organizaciju, način vrednovanja i oblik certificiranja, broj polaznika, vrijeme trajanja programa i troškovnik.

    Državni pedagoški standard osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja:

    Trajno profesionalno usavršavanje ravnatelja, učitelja i stručnih
    suradnika
    Članak 18.
    (1) Ravnatelji, učitelji i stručni suradnici imaju obvezu trajnoga profesionalnog usavršavanja:
    najmanje jednom u dvije godine sudjelovati na profesionalnom usavršavanju na državnoj razini,


    -

    najmanje tri puta godišnje sudjelovati na profesionalnom usavršavanju na županijskoj razini,




    redovito sudjelovati na profesionalnim usavršavanjima u školi u kojoj rade,



    osobno se profesionalno usavršavati u skladu s poslovima i obvezama za koje su zaduženi.



    Škole godišnje dobiju nešto manje od 300kn po jednom učitelju i stručnom suradniku za sve troškove stručnog usavršavanja.
    S tim budžetom što misliš koliko ih zaista uspije otići na neki državni skup? Koliko ukupno učitelja ima koji zadnjih 10 godina ili nikada nisu niti primirisali seminaru državne razine?
    S druge strane koliko je novaca nepotrebno ulupano u ovaj ICT.edu projekt "za široke mase"?

  13. #13
    Freja avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    Sydney / Zagreb
    Postovi
    2,042

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku

    Škole godišnje dobiju nešto manje od 300kn po jednom učitelju i stručnom suradniku za sve troškove stručnog usavršavanja.
    S tim budžetom što misliš koliko ih zaista uspije otići na neki državni skup? Koliko ukupno učitelja ima koji zadnjih 10 godina ili nikada nisu niti primirisali seminaru državne razine?
    S druge strane koliko je novaca nepotrebno ulupano u ovaj ICT.edu projekt "za široke mase"?
    Gle,taj dio ja u potpunosti razumijem. Samo kažem da ne vidim da je baš sve tako loše u ovom programu (drugim riječima smatram da jednom dijelu kolega ovakva edukacija neće škoditi, dapače). Da se očigledno loše provodi, to sam već rekla. Apsolutno shvaćam ljutnju svih onih koji moraju slušati ono što već znaju umjesto da slušaju nešto što ih zanima i čime bi uistinu doprinijeli nastavnome procesu.

    Nadam se da ti dovoljno govori podatak da 12 godina radim u znanosti, da imamo obavezu sudjelovati na (međunarodnim) konferencijama, a da su meni do sada troškovi bili djelomično podmireni za ravno DVIJE! Sve ostalo sam iskeširala iz svog džepa. U cijelom svojem radnom vijeku nisam dobila niti jednu jedinu kunu dnevnica. Ovo samo da ne misliš da ikoga branim. Za nas nema nikakve edukacije i ukinuta su nam (sva) sredstva za putne i druge troškove, a bez sudjelovanja na skupovima ne možemo napredovati u zvanjima, što se od nas traži.

  14. #14
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    Upitao sam svoju ravnateljicu jesam li dužan proći tu edukaciju s obzirom na činjenicu da sam profesor matematike i informatije. Rekla je da moram. Meni je prestrašno da se troši novac na nepotrebne stvari, bilo on iz EU fondova ili iz proračuna RH. Svakako se može potrošiti na nešto pametnije.

    Strašno mi je i uvredljivo da mene, profesora informatike, netko ide podučavati kako poslati mail! Zašto nisu prvo proveli anketu kolike su potrebe za tom suludom edukacijom?

    No@ navodi da u njenoj školi 5 ljudi ne zna poslati mail. Kod mene u školi mail ne zna poslati možda 3, 4 nastavnika, od čega je jedna koja je pred penziju i to je ne zanima + 2, 3 koji se ne žele ni približiti računalu. Nikakva prisilna edukacija ih neće prisiliti da se počnu služiti mailom!

    Nasuprot tome, drugi modul je također suludo osmišljen.

    1a. Nemaju sve škole pametnu ploču
    1b. One škole koje imaju pametnu ploču nemaju potreban software zbog KING-ICTove muljaže, pa im služi kao projekcijsko platno (najskuplje projekcijsko platno na svijetu - 25000 kuna!!!)
    1c. Na fakultetu sam prošao edukaciju rada na pametnoj ploči - u 2 dana x 8 sati nismo uspjeli naučiti sve kako treba, a oni planiraju u trosatnoj radionici (koja nije samo o pametnoj ploči, nego i o drugim stvarima) obučiti 50+ ljudi u školi?

    2. Učilica? Pa to nije za NAS, to je za UČENIKE!

    3. Nacionalni portal za udaljeno obrazovanje Nikola Tesla je također za učenike, a ne za nas. Uz to su materijali pretelevizični i zapravo neupotrebljivi za korištenje u razredu (pogotovo jer morate imati jake zvučnike da bi svi čuli ono što spikerica govori)

    4. Sve ovo gore navedeno + ostatak iz 2. modula - podrazumijeva se da u svakom razredu imamo vezu na internet, računalo, projektor i platno. Bez toga, edukacija tog modula u školama je posve promašena.

    Da rezimiram - nisam apriori protiv edukacije....ali sam protiv edukacije na stihijski način kako to naši provode. Umjesto da se prvo ispitalo uopće potrebe ovakvih edukacija, oni prvo milijune kuna u nešto što nam zapravo (realno) ne treba.
    Posljednje uređivanje od YosephK : 19.12.2010. at 15:51

  15. #15

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Evo, ja sam prošla tu edukaciju, točnije prvi modul i mogu reći da je to za većinu mojih kolega iz zbornice bilo potpuno bespotrebno. Možda ima 3-4 ljudi od nas 50 koji ne znaju poslati mail s nekim prilogom. Ovaj portal za učenje na daljinu i portal za škole su spomenuti, dakle pokazalo se kako izgledaju te stranice i to je bilo to. Bačeno vrijeme, bačen novac.
    Posljednje uređivanje od vmartina : 19.12.2010. at 16:04

  16. #16
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
    prije da je iz nekog eu fonda
    Svakako se mogao promišljenije iskoristiti,vjerujem da se svi s time slažemo.


    Vezano za pametnu ploču: mislim da je i tu ulupano bespotrebno novaca koji su mogli biti potrošeni na kvalitetna računala s projektorima,a bijelo platno vjerujem, ima svaka učionica,ili,ako ništa, nije neki trošak.

    Kolega informatičar ima pametnu ploču u svojoj učionici i kaže da mu ne pada na pamet koristiti ju,jer mora stajati pored nje da bi se njome koristio koristio i da mu je puno zgodnije istu stvar raditi sjedečki za kompom, ako mu u tom trenutku tako više odgovara.
    Tako da u našoj školi ta pametna ploča služi kao projekcijsko platno.
    Čisto sumnjam da smo jedini kod kojih je tako.

    ALI....tko nas što pita.
    Posljednje uređivanje od rosa : 19.12.2010. at 17:30

  17. #17

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    vmartina ovo je zaista pohvalno!
    Jako me zanima koja je to škola u kojoj se sa roditeljima i učenicima sustavno radi na temu sigurnosti na internetu?

  18. #18

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Citiraj rosa prvotno napisa Vidi poruku
    Kolega informatičar ima pametnu ploču u svojoj učionici i kaže da mu ne pada na pamet koristiti ju,jer mora stajati pored nje da bi se njome koristio koristio i da mu je puno zgodnije istu stvar raditi sjedečki za kompom, ako mu u tom trenutku tako više odgovara.
    ALI....tko nas što pita.
    Šteta.... Mogli ste ju postaviti u neku drugu učionicu.

  19. #19
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    Citiraj rosa prvotno napisa Vidi poruku
    Kolega informatičar ima pametnu ploču u svojoj učionici i kaže da mu ne pada na pamet koristiti ju,jer mora stajati pored nje da bi se njome koristio koristio i da mu je puno zgodnije istu stvar raditi sjedečki za kompom, ako mu u tom trenutku tako više odgovara.
    Tako da u našoj školi ta pametna ploča služi kao projekcijsko platno.
    Čisto sumnjam da smo jedini kod kojih je tako.
    Sumnjam u ovo. Puno je vjerojatnije da je ne koristi jer je ne zna koristiti.

    Pametna ploča može stvoriti cijelo jedno ČUDO ako je se zna koristiti na način zbog kojeg je stvorena, a ne kao najskuplje projekcijsko platno.

  20. #20

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Ako i je tako, on vjerojatno ne bi priznao da mu treba edukacija...

  21. #21
    Matilda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    na turneji
    Postovi
    3,232

    Početno

    Prošla sam tu edukaciju prije par tjedana. S obzirom da sam prvi mail poslala prije 13 godina i da mi je fakat bilo dosadno, tih dva sata iskoristila sam za surfanje internetom u potrazi za nekim informacijama za sljedeći sat lektire, a onda pred kraj, postale smo vrlo neozbiljne i slale si međusobno mailove i smijuckale se. Cccccc! Učitelji su najlošiji učenici.

    I nekoliko nas je ovaj tjedan završilo edukaciju za pametnu ploču. Tu ima detalja koje stvarno treba naučiti, ali onaj tko zna power point, vrlo lako će svladati i pametnu ploču.

  22. #22
    .kala. avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    čudoland
    Postovi
    447

    Početno

    ja sam baš prije nekoliko dana bila na seminaru na kojem je, među ostalim, jedna od točaka bila (paz' sada) registracija korisnika na AZOO :tuče glavom o zid:
    i što je najjače, polovica kolega nije imala pojma kako to napraviti...ja stvarno ne znam kako se sad ufino izraziti, ali ako nisi spreman prihvatiti novosti u svom poslu, ima popriličan broj mladih profesora na Zavodu.

    a ove "velike" akcije MZOŠ-a su još samo jedna u nizu gluparija i smijarija. Leglo nesposobnih koji kapom i šapom rasipaju tuđi novac

  23. #23

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    ri
    Postovi
    201

    Početno

    mi započinjemo s edukacijom u siječnju.

    unaprijed se veselim

    ako već imaju para na bacanje, mogli bi prvo ljudima platiti prekovremene (ja ih čekam od prošle šk. godine), dovesti red u način plaćanja prilagođenih programa, zaposliti par defektologa i psihologa po školama...eto, moja bi škola imala puno veće koristi od toga.

    pametna ploča...was ist dass??
    meni je to neka daleka, daleka budućnost. no, nisu sve škole iste, a ja sam, očito, mogla pronaći i bolju.

  24. #24

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    ri
    Postovi
    201

    Početno

    Citiraj .kala. prvotno napisa Vidi poruku
    ja sam baš prije nekoliko dana bila na seminaru na kojem je, među ostalim, jedna od točaka bila (paz' sada) registracija korisnika na AZOO :tuče glavom o zid:
    i što je najjače, polovica kolega nije imala pojma kako to napraviti...
    hahahahahaha...usput, i moja kolegica i vrla voditeljica aktiva nam je to najavila kao neko svjetsko čudo, a ja se danima prije toga registrirala i sve iščitala dok mi se mlijeko grijalo.

  25. #25

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Oprosti,Janoccka, ne kužim tvoje pitanje, o sigurnosti djece na internetu nije bilo rečeno ništa osim što su pokazali neke ankete učenika 8. razreda gdje su oni trebali odgovarati na pitanja u vezi korištenja interneta. Jedno od tih pitanja ticalo se cyber bullyinga, jesu li bili izvrgnuti ili jesu li nekog drugog izvrgnuli poruzi. Inače, moje je mišljenje da bi roditelji trebali biti zainteresirani za to što im djeca rade na netu bez da im to kaže netko u školi. Možda sam naivna.
    Posljednje uređivanje od vmartina : 20.12.2010. at 20:17

  26. #26

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Anketu su ispunjavali učenici 5.-8. razreda. Trebali ste dobiti naputke o tome kako se tema sigurnosti može odraditi sa roditeljima i učenicima. Možda sam i ja naivna, ali zašto se u školi ne bi trebalo razgovarati o tome? Zašto se ne bi i učenike i roditelje upoznalo sa ovim problemom kao i relevantnim stranicama koje prate ovu problematiku. Ako si pažljivo pratila radionicu, učenici su sami zaključili da ih roditelji trebaju znati zaštititi a roditelje treba naučiti educirati.
    Ovo je puno bitnije od toga da li netko zna poslati e-mail - jer poanta ovih radionica i nije edukacija o slanju e-maila nego upoznavanje nastavnika sa sučeljem iz kojeg mogu koristiti svoje službene e-mail adrese u svrhu službene komunikacije.
    Ja sam iz tvog posta shvatila da vama ta radionica nije bila potrebna jer vi na tome radite.

  27. #27

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Ne, mi na tome u školi ne radimo, znam da im kolega na informatici govori o tome, ali mi ostali sigurno ne. Mislim da bi bilo efektivnije da se na roditeljskim sastancima pojavi netko iz policije tko se bavi tom problematikom na ozbiljan i sustavan način i da s roditeljima napravi neku konkretnu radionicu na temu zaštite djece na netu. Inače, naša radionica je izgledala tako da smo toj anketi posvetili možda 20 minuta. Ja se nakon toga ne osjećam kompetentnom educirati roditelje ili učenike. Ostalo vrijeme posvetili smo velevažnim pitanjima tipa što je internet i kako poslati mail sa portala škole.
    Posljednje uređivanje od vmartina : 21.12.2010. at 08:23

  28. #28

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Nije slanje e-maila i korištenje službene adrese toliko nevažno koliko se nekome tko to redovno koristi čini.
    Portal za škole služi za informiranje, postavljanje digitalnih materijala i slanje vijesti iz škola. Ni to nije nevažno.
    A nije nevažno ni znati što je elektronički identitet i čemu služi.

    Na linku se nalaze materijali potrebni za rad na temu sigurnosti. Ja vjerujem da na osnovu ovih materijala svatko može odraditi dobar razgovor sa učenicima i roditeljima. A razgovor i povjerenje su najvažniji!

  29. #29
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    jannocka, hvala na linku
    vidim da pretpostavljaju da svi koriste microsoftove programe, to me naljutilo

    ja sam negdje na topiku o fejsu pricala kako bi trebalo s roditeljima organizirati bar jedan roditeljski o pracenju koristenja interneta kod djece, fejsa pogotovo (imam pubertetliju i adolescenticu u blizini, znam sve) ali nikako tu ne vidim ulogu policije osim za zastrasivanje
    dobro informirani ucitelji i roditelji bi mogli/trebali u svakom razredu organizirati jednu takvu radionicu za roditelje i djecu

  30. #30

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Ivarice - sve datoteke su u .pdf-u

  31. #31
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    Citiraj Janoccka prvotno napisa Vidi poruku
    Ivarice - sve datoteke su u .pdf-u

    da, ali ja pricam o sadrzaju, ne o formatu datoteka
    pretpostavka je unutra da svi koriste windowse i microsoftove alate
    bar tamo gdje sam ja bacila oko

  32. #32

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Poanta je upoznati učenike i roditelje da postoje takvi alati. A postoje i za druge operacijske sustave. Zato je dobro razgovarati sa djecom, vidjeti koji SW koriste i pokušati pronaći odgovarajuća rješenja. Ja do sada nisam imala učenika koji koristi drugi OS pa nemam iskustva i preporuku.
    Recimo i Sini - domaći program za filtriranje i blokiranje nepoćudnog sadržaja (kojeg koristim na dječjem računalu doma) je namijenjen Windowsima XP ili novijima.

  33. #33

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Jannocka, daj mi napiši kako je izgledala radionica na kojoj si ti bila i jesu li svi sudionici bili zadovoljni
    Ivarice, mislim da policija ne treba nikoga zastrašivati, pa nisam mislila da dođu specijalne postrojbe ATJ Lučko . Zar ne bi bilo potrebno da se netko tko se u policiji bavi kriminalom na netu pojavi pred roditeljima i kaže koju o primjerice internetskoj pedofiliji, bullyingu? Možda bi onda neki roditelji koji pojma nemaju što im djeca rade na netu malo zainteresirali. Pa onda možda ne bi 200 klinaca iz Bjelovara osnovalo grupu za linč profesorice matematike na Fejsu.
    Posljednje uređivanje od vmartina : 21.12.2010. at 14:32

  34. #34

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    1. dio (10min) - elektronički identitet u AAI@Edu.hr - što to je, čemu služi i zašto ga svaki nastavnik i učenik treba preuzeti
    2. dio (90min) - sigurnost na internetu - ukratko o internetu, uslugama i štetnim programima, kako ostvariti sigurniju komunikaciju, savjeti za učenike, roditelji i nastavnike - kako odraditi tu temu sa učenicima i roditeljima, naglasak na stranice o sigurnosti: www.carnet.hr/sigurnost, www.cert.hr, http://www.ucitelji.org/Materijali/S...8/Default.aspx (ovdje se može uključiti i na forum i raspravu vezano za pitanje sigurnosti), zajednički razgovor na temu jedne od ilustriranih priča sa stranice http://sigurnost.tvz.hr - a sve popraćeno rezultatima ankete koja je provedena u jednoj OŠ.
    3. dio (90min) - CARNetov Webmail - osnove komunikacije putem e-maila, prijava u webmail, upoznavanje sa sučeljem i mogućnostima, naglasak na službenu email adresu i službenu komunikaciju
    4. dio (20min) - Portal za škole (www.skole.hr) - upoznavanje sa portalom, naglasak na digitalne nastavne materijale i slanje vijesti iz škola, poticaj na slanje učeničkih i nastavničkih materijala

  35. #35

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Uh, mislim da se naše radionice baš podudaraju u sadržaju, valjda ovisi o edukatoru. Mi smo o sigurnosti govorilil samo u smislu tih anketa.

  36. #36

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    ri
    Postovi
    201

    Početno

    Citiraj vmartina prvotno napisa Vidi poruku
    Jannocka, daj mi napiši kako je izgledala radionica na kojoj si ti bila i jesu li svi sudionici bili zadovoljni
    Ivarice, mislim da policija ne treba nikoga zastrašivati, pa nisam mislila da dođu specijalne postrojbe ATJ Lučko . Zar ne bi bilo potrebno da se netko tko se u policiji bavi kriminalom na netu pojavi pred roditeljima i kaže koju o primjerice internetskoj pedofiliji, bullyingu? Možda bi onda neki roditelji koji pojma nemaju što im djeca rade na netu malo zainteresirali. Pa onda možda ne bi 200 klinaca iz Bjelovara osnovalo grupu za linč profesorice matematike na Fejsu.
    vmartina, slažem se u svemu.

    ne razumijem zašto netko misli da policija zastrašuje djecu...ili, zašto se policiju uopće stavlja u takav kontekst.
    moja škola jako dobro surađuje s policijom, često su nam na nastavi (u vezi sigurnosti na cestama ili čega drugoga). klinci 6. razreda su čak dobili i 1. nagradu na natječaju MUP-a Živim život bez nasilja i danas su u Zg na fešti s Oliverom i Gibonijem.

    mi u školi znamo dosta, ali ima ih i koji znaju više od nas. i takve bi suradnje trebale biti češće.

    o roditeljima ne bih (zadržat ću svoje mišljenje za sebe), jer ću biti razapeta na zid

  37. #37

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    To ne znači da ne trebamo i mi u školama preuzeti dio odgovornosti.
    Nije bitno samo ukazati djeci na problem - nego i zadobiti njihovo povjerenje. I povjerenje roditelja.

  38. #38

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    ri
    Postovi
    201

    Početno

    Citiraj Janoccka prvotno napisa Vidi poruku
    To ne znači da ne trebamo i mi u školama preuzeti dio odgovornosti.
    ja osobno nigdje nisam tvrdila suprotno.

    pred par dana imali smo slučaj CB u školi. učenica je učenici upadala na profil na FB (jer su nekad davno bile prijateljice i ova ju je registrirala) i svašta stavljala na status.

    mi to, eto, nismo znali sve dok nije došlo do fizičkog sukoba.

    majka "učenice zlostavljačice" nam se obratila za pomoć pitanjem ima li načina da je mi (škola) kontroliramo što radi, kad je na FB i slično...

    pa mislim, kako onda toj majci objasniti da mi to ne možemo...onda sam joj ja pokušala objasniti što je profil, zahtjev za prijateljstvom, što je status, link,...da ne nabrajam.

    ključno je, po meni, bilo na kraju: Ali ona meni ništa ne govori, samo ode u sobu i nema je satima. Ja nemam pojma što ona radi. Ja vam se u to ništa ne razumijem.

    što želim reći?
    oduvijek su djeca bila "naprednija" od svojih roditelja (ja sam slušala CD-e, a moja je mama u tim godinama pedaliranjem pokretala prastari radio kojeg je dida donio s broda...karikiram, ali shvaćate me) i oduvijek su roditelji bili "glupi, zatucani,...ne razumiju...zastarjeli", ali onaj tko je stekao povjerenje svojeg djeteta znat će da nije pogriješio. i dijete će znati da mu se uvijek može obratiti i razgovarati s njim, no matter what...
    a bojim se da je 13 godina malo prekasno za uspostavljanje iskrenog odnosa s vlastitim djetetom.
    eto, zvučat ću neskromno, ali, bojim se da ja imam puno bolji odnos sa većinom svojih učenika, nego što ih oni imaju sa svojim roditeljima.
    zapravo, mislim da svi koji radimo u školama tako osjećamo.

    po meni je ključ svega u roditeljima. i time uopće ne želim umanjiti svoju odgovornost kao profesora.
    ali, ne možemo stalno "mi u kope, oni u špade", jer uglavnom je loš odnos s onim roditeljima čija djeca i imaju poteškoća.
    i kao svakom roditelju, teško im je to priznati...

    eto, ode ja u skroz petu temu, malo sam se i pogubila u pustim razmišljanjima, oprostite mi.

  39. #39

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Citiraj maggie34 prvotno napisa Vidi poruku
    bojim se da ja imam puno bolji odnos sa većinom svojih učenika, nego što ih oni imaju sa svojim roditeljima
    Zašto to onda ne iskoristiti

    I ne mislim da je ikada kasno za edukaciju. Ja o ovome razgovaram sa svojim srednjoškolcima. Možda oni jesu napredniji od svojih roditelja ali će barem znati zaštititi svoju mlađu braću i sestre. A i to je već nešto, zar ne?

  40. #40
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    Citiraj maggie34 prvotno napisa Vidi poruku
    ne razumijem zašto netko misli da policija zastrašuje djecu...ili, zašto se policiju uopće stavlja u takav kontekst.
    moja škola jako dobro surađuje s policijom, često su nam na nastavi (u vezi sigurnosti na cestama ili čega drugoga). klinci 6. razreda su čak dobili i 1. nagradu na natječaju MUP-a Živim život bez nasilja i danas su u Zg na fešti s Oliverom i Gibonijem.

    mi u školi znamo dosta, ali ima ih i koji znaju više od nas. i takve bi suradnje trebale biti češće.
    o policiji ne mislim lose, ali u ovom slucaju mislim da djecu i roditelje treba prvenstveno educirati o stvarima koje nisu u domeni policije i nekakvih delikata nego u domeni komunikacije, a da su za to ne samo dovoljno dobri profesori/ice sa poznavanjem teme i sami roditelji, nego je to i ekonomicnije nego angazirati policiju za nesto sto i nije njihov posao

    o roditeljima ne bih (zadržat ću svoje mišljenje za sebe), jer ću biti razapeta na zid
    ti nisi roditelj ili si neka visa vrsta roditelja?

  41. #41

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Uh, meni se stvarno digao živac na ovo "ekonomičnije". Mi smo inače turbo ekonomični i zbilja nas se može upregnuti za sve. Očito da se sada na nas pokušava prebaciti i dio odgovornosti za to što djeca rade na netu i to doma, ne u školi. A da malo roditelji brinu o tome što im dijete radi dok je doma za kompjutorom?

  42. #42
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    pod ekonomicno nisam mislila da je vas angazman jeftin nego da je angazman policije u ovom slucaju osim besmislen, takodjer i skup
    zar t nije bila upravo prva primjedba na edukaciju zbog koje je otvoren topik - koliko to kosta?

    i valjda na ovom forumu nitko (osim par uciteljica, dodat cu i ja izivcirana) ne misli da roditeljima s ovog foruma nije vazno sto im djeca rade dok su na internetu

    ovdje sam mislila da mozemo naci nekakav zajednicki prijedlog, ideju, kako bi se moglo ici prema onoj djeci (i roditeljima) ciji roditelji mozda nemaju specificnih znanja, ali i uopce nisu osvijesteni o tome kakve pred djecu internet stavlja izazove i gdje su sve zamke takve komunikacije, pa i opasnosti

  43. #43
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Citiraj vmartina prvotno napisa Vidi poruku
    Uh, meni se stvarno digao živac na ovo "ekonomičnije". Mi smo inače turbo ekonomični i zbilja nas se može upregnuti za sve. Očito da se sada na nas pokušava prebaciti i dio odgovornosti za to što djeca rade na netu i to doma, ne u školi. A da malo roditelji brinu o tome što im dijete radi dok je doma za kompjutorom?
    vmartina, ja mislim da se ne pokušava prebaciti dio odgovornosti na učitelje/nastavnike/profesore, nego da je škola odlično mjesto za raditi s roditeljima. npr. ja sam uvjerena da puno ljudi uopće ne razmišlja o tome što se sve njihovoj djeci može dogoditi na netu, i ne samo one stvari koje spadaju u domenu npr. policije, nego i običnije, svakodnevne stvari o kojima puno roditelja ne razmišlja ili nisu svjesni ili tako nešto

    mislim da niš ne košta npr. na roditeljskom sastanku popričati o tome što djeca rade na fecebooku, i na što bi roditelji trebali paziti

    ima onih koji nažalost nemaju baš neki odnos s djecom i kasno ga je graditi u kasnim godinama - i za tih nema nekog spasa
    ali ima i onih roditelja koji imaju odličan odnos sa svojom djecom, i puno obostrano povjerenje, pa ni oni ni njihova djeca nisu svjesni koje sve opasnosti vrebaju na internetu. e, za njih bi bilo korisno da neke stvari saznaju. a mislim da je škola dobro mjesto za to.


    i mislim da veliki dio profesora isto tako nije dovoljno upoznato s temom
    Posljednje uređivanje od puntica : 21.12.2010. at 20:24

  44. #44

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Ovako, prvo ću se vratiti na Maggienu priču iz škole koja upravo potvrđuje kako roditelji kad je frka pokušavaju prebaciti odgovornost u smislu neka škola riješi problem s djetetom, neka škola kontrolira kad joj je dijete na Fejsu i što radi. Ok, žena je očito totalno needucirana, ali i totalno neizainteresirana što joj kći radi satima zavorena u sobi za kompom.
    Drugo, interakcija policije i škole je uobičajena, njihov se angažman ne plaća jer je suradnja sa školama u njihovom djelokrugu rada. I u mojoj školi vrlo često surađujemo s onim službama unutar policije koje se primjerice bave maloljetničkim nasiljem, prometom i slično.
    Koliko to košta- MZOŠ je dalo pare Carnetu da nas educira o nečemu što 90% ljudi u školama zna i koristi. To odgovorno tvrdim na slučaju moje škole.
    Trebaju li roditelji dobiti informaciju o sigurnosti djece na internetu- trebaju, ali od nekoga tko je za to kvalificiran i plaćen. Ja nisam ni jedno ni drugo. Ja dakle imam ideju- pozvati na roditeljske sastanke nekoga tko će roditeljima pokazati primjerice točno kako funkcionira Facebook/Twitter/nešto treće (kao najčešća mjesta CB-a) ili još bolje alate za ograničavanje pristupa pojedinim stranicama i slično. Ja to ne znam, ali ima tko zna. Dakle može se iskoristiti prostor škole i roditeljski sastanci kao mjesta okupljanja većine roditelja, ali bi edukaciju trebalo prepustiti nekoj stručnoj osobi.

  45. #45
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Citiraj vmartina prvotno napisa Vidi poruku
    Ja dakle imam ideju- pozvati na roditeljske sastanke nekoga tko će roditeljima pokazati primjerice točno kako funkcionira Facebook/Twitter/nešto treće (kao najčešća mjesta CB-a) ili još bolje alate za ograničavanje pristupa pojedinim stranicama i slično. Ja to ne znam, ali ima tko zna. Dakle može se iskoristiti prostor škole i roditeljski sastanci kao mjesta okupljanja većine roditelja, ali bi edukaciju trebalo prepustiti nekoj stručnoj osobi.
    to je sve ok i sve stoji

    ALI
    nije samo stvar u tome da treba roditelje educirati o facebooku, twitteru itd. nego im treba skrenuti pažnju na opasnosti koje vrebaju na internetu, da se malo zamisle. jer, i oni roditelji koji koriste face, twit itd. nisu svjesni što se sve krije iza toga, i koliko su djeca izložena
    i svi mogući alati koji se mogu instalirati da bi zaštitili djecu niš ne valjaju, tj. odlični su za djecu do npr. 7-8 godina. nakon toga djeca bez ikakvog problema mogu preskočiti sve zaštite koje stavimo, jer, kao što smo već svi primijetili, to je njihov svijet i oni su u tome maheri. ali ti isti maheri koji sve kuže, su i dalje djeca, naivna djeca koju treba naučiti da sami sebe zaštite, jer mi ne možemo

    ako nastavnici ne znaju ispričati roditeljima o alatima i servisima, možda mogu upozoriti na opasnosti kojima se djeca izlažu. i reći zainteresiranim roditeljima nek se dalje informiraju (npr. mi smo na rodinom danu za roditelje imali jako zanimljivo predavanje o sigurnosti djece na internetu, a da predavač uopće nije spomenuo niti jedan program za zaštitu, npr.) - ponavljam, roditelji nisu svjesni opasnosti. nisu. koliko god da se kuže u internet.

  46. #46

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    ri
    Postovi
    201

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku


    ti nisi roditelj ili si neka visa vrsta roditelja?
    roditelj sam, vulgaris. na ovoj temi sam profesor.

  47. #47

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Postovi
    3,026

    Početno

    Citiraj puntica prvotno napisa Vidi poruku
    roditelji nisu svjesni opasnosti. nisu. koliko god da se kuže u internet
    X

    Meni je žao što su pojedine osobe istupile u javnost sa negativnim stavom o ovoj edukaciji isključivo na temelju teme korištenja CARNetovog webmaila a čija je poanta da se nastavnici počnu koristiti službenim e-mail adresama - ne učenje kako poslati i primiti e-mail. Iako se ne slažem da je dovoljno znati napisati i poslati poruku - službena komunikacija zahtijeva i određena pravila ponašanja.
    Imam dojam da se zbog toga radionicama ne pristupa ozbiljno i odgovorno koliko bi trebalo biti uzevši u obzir ovako ozbiljnu problematiku.

    Ako se netko pita - ja sam na ovoj temi i roditelj i nastavnik. Iako znam da znam puno više od naše učiteljice i od nje očekujem da razgovara sa mojim djetetom.
    I kako je gospođa prof. savjetnik sa nekog od gornjih linkova napisala da se osjeća uvrijeđeno i poniženo tako se i ja smatram uvrijeđeno i poniženo da netko žali 4h svog vremena da pripremljene materijale odradi sa mojim djetetom. Jer 4h nije dovoljno ni da se pripremi samo tema o sigurnosti na internetu.

  48. #48

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    ri
    Postovi
    201

    Početno

    janoccka, slažem se da se o ovome ne pristupa ozbiljno. a kako će se i pristupati kad je nama najavljeno kao "to se mora i gotovo"

    nama se svaka edukacija (a prošla sam ih nebrojeno u 10 godina, koliko radim) najavljuje kao nešto od životne važnosti (HNOS, npr.) i vrlo brzo puno toga padne u zaborav. tako da ni ljudi više nisu kritični, već na sve odmahuju rukom...Ah, s čime sad opet pile?

    ne znam...koji puta mi se čini da od nas traže da budemo profesori, logopedi, psiholozi, bračni savjetnici (da ne spominjem večernje pozive određenih tata), computer geeks, mame...ja u školi brišem noseve, vezujem špigete na tenisicama, dajem higjenske uloške kad zatreba, brišem suze, hladim čaj, posuđujem 10 kuna kad idemo u grad, a mama nije dala novce, dajem svoje rukavice kad roditelj na klizalište pošalje dijete bez njih...
    i molim lijepo, da me se ne shvati krivo NE ŽALIM SE!!!
    i ne radim to zato jer sam prošla edukaciju ili zato jer je to tako odredilo Ministarstvo.
    al' ponekad je jako teško.

    i, da. imam dijete od 3 godine, pa kao roditelj nisam kompetentna.
    a poznavajući sebe, vjerojatno ću jednoga dana biti roditelj kakvih se danas užasavam.
    well...

  49. #49
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    Citiraj Janoccka prvotno napisa Vidi poruku
    I kako je gospođa prof. savjetnik sa nekog od gornjih linkova napisala da se osjeća uvrijeđeno i poniženo tako se i ja smatram uvrijeđeno i poniženo da netko žali 4h svog vremena da pripremljene materijale odradi sa mojim djetetom. Jer 4h nije dovoljno ni da se pripremi samo tema o sigurnosti na internetu.
    Oprosti, ali tema "Sigurnost na internetu" se obrađuje na nastavi INFORMATIKE (znam jer sam i sam profesor informatike) te sam u dvije godine koliko sam predavao informatiku obje godine tu temu zadao kao referate učenicima - obično 4 referata (3-4 školska sata) koja su uključivala teme od zaštite od virusa, hakerskih napada na računala i dvije zasebne teme o sigurnosti na internetu u smislu odavanja osobnih podataka, cyberbullinga i tome slično. Usput, radio sam i jednu temu o pravilima lijepog ponašanja na internetu. Naravno, nikad nisam puštao da učenici tu brljave - morali su barem tjedan dana prije održavanja tog referata poslati mi rad na mail i onda bih ja sugerirao izmjene i dopune. + Na kraju njihovog izlaganja bih upotpunio nekim stvarima.

    ALI!!! Ja sam educiran o tome i meni nije problem tu temu raspredati na dugo i na široko. A onda pogledam jednu moju kolegicu kojoj je ovo zadnja godina pred penziju, računalom se nikad nije služila, sve pripreme i materijale piše rukom. Ili kolegicu koja ima cca 45 godina i također se ne služi računalom. (*) Nisu stručne za održati djeci predavanje o tome. Koliko razumijem, ti bi da svi budu stručni predavati o tome? Oprosti, ali to je apsurdno. Pogotovo jer sam uvjeren da valjda 99% ljudi neće pričati o tome na SRZu ili roditeljskim sastancima. A onih 1% koji hoće su nastavnici informatike ili entuzijasti kao što si ti. Sad razmisli i procijeni isplati li se zbog tih 1% trošiti milijune kuna (ovaj projekt ima nekoliko faza koje traju već neko vrijeme), umjesto da se prvo potrudilo saznati tko je zainteresiran za takvu vrstu edukacije i time te silne novce iskoristiti za nešto pametnije, npr. postaviti računalo+projektor u svaku učionicu u svaku školu.

    Jednako tako mi je apsurdno što spominješ da se na toj radionici govori o službenom komuniciranju. Svoju mail adresu sam dao roditeljima. Nije tipa ime.prezime@skole.hr (iako je imam) i ne vidim ništa spornog u tome. Uz to, pogledao sam materijal sa te kvaziradionice koju hvališ - ako VSS osoba do sada u toku svog školovanja/života nije naučila da će službeni mail započeti sa "Poštovana gospođo/Poštovani gospodine" ili kako će struktuirati mail, nijedna radionica joj u tome neće pomoći.

    (*) To što se ne služe računalom ne uzimam kao manu. Ne odgovara svakome taj stil rada. To ne znači da su one lošije ili da su oni koji se služe računalom bolji. Korištenje tehnologije u nastavi (to je moje područje - održao sam nekoliko predavanja za AZOO na tu temu) nije jednostavan posao, a još manje "bolji" način. Nastavnik koji se računalom služi na pogrešan način će napraviti više štete nego koristi. Zbog toga dozvoljavam da nastavnik sam procijeni prednosti/mane korištenja moderne tehnologije u nastavi.

    Evo jedan živi primjer pogrešnog korištenja tehnologije u nastavi - jedna učiteljica je napravila prezentacije za svako slovo abecede (1. razred OŠ). Prezentacija je na prvi pogled atraktivna - oko slova B su bile bube, bicikli, bačve......ali učiteljica ni u jednom trenutku nije napisala slovo B na ploči! Ako dijete ne vidi pokrete učiteljice, ako ne vidi KAKO je ONA napisala to slovo neće to moći točno reproducirati; pisat će slovo onako kako on smatra da ga treba napisati. Nije ni to loše, djetetu se ostavlja sloboda da radi kako mu je lakše, ali to što je lakše ne mora biti ispravno.

    Eto, malo sam se rapisao...nadam se da nitko ne zamjera. :D

  50. #50

    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Postovi
    252

    Početno

    Citiraj YosephK prvotno napisa Vidi poruku
    Ja sam educiran o tome i meni nije problem tu temu raspredati na dugo i na široko. A onda pogledam jednu moju kolegicu kojoj je ovo zadnja godina pred penziju, računalom se nikad nije služila, sve pripreme i materijale piše rukom. Ili kolegicu koja ima cca 45 godina i također se ne služi računalom. (*) Nisu stručne za održati djeci predavanje o tome. Koliko razumijem, ti bi da svi budu stručni predavati o tome? Oprosti, ali to je apsurdno.
    Živeo govornik! Ja doduše ne pišem pripreme rukom i neću tako skoro u penziju, ali se doista ne smatram educiranom osobom za ovo područje nakon ove radionice!

Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •