Pokazuje rezultate 1 do 19 od 19

Tema: Trebam pravni savjet vezan uz posao

nela08 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008

Početno Trebam pravni savjet vezan uz posao

Trebam pravni savjet vezan uz posao i moja prava.
    Po zanimanju sam profesor geografije, završila sam PMF u Zagrebu, imam 6,5 godina radnog iskustva (osnovna i srednja škola). Trenutno sam zaposlena u dvije srednje škole na nepuno radno vrijeme 17 sati nastave tjedno na neodređeno vrijeme, od 22 koliko iznosi puna norma (6 u radnoj knjižici). Od toga sam 15 sati u školi van mjesta stanovanja, a samo 2 sata u mjestu u kojem živim.

Ono što mene zanima je kakva su moja prava i prednosti za zapošljavanje jer će se u narednih nekoliko mjeseci otvoriti 2 radna mjesta u mojem gradu.
    Od jedne prijateljice sam čula neprovjerenu informaciju da majke koje rade van mjesta stanovanja i ispunjavaju uvjete natječaja imaju prednost?!!!? Ja ispunjavam sve potrebne uvjete.
    Navodno postoji i neka solucija za zapošljavanje bez natječaja u slučaju da postoji osoba koja je zaposlena na neodređeno, a fali joj do pune norme?! da li je to točno i da bi ja tu prošla jer se radi o punim normama!!!
    Znam da u županiji postoji neki ured koji na otvorena radna mjesta šalje one s nepunom normom - da li bi se to odnosilo na mene u ovom slučaju?!

Puno pitanja, ali situacija mi je prilično komplicirana, jer postoji dosta kandidata za ova radna mjesta, ali ja sam jedina u ovoj poziciji, ipak za dvoje sam čula da im je već obećano radno mjesto!!!! a ja nemam takvih veza, samo svoje kvalifikacije.

prima avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007

Početno

Navodno postoji i neka solucija za zapošljavanje bez natječaja u slučaju da postoji osoba koja je zaposlena na neodređeno, a fali joj do pune norme?!