-
Osoblje foruma
pa zbog ovog što piše bubica na početku
ako ti kao nastavnik/profesor postaviš neki nivo znanja koji zadovoljava tvoju procjenu
onda trebaš biti zadovoljan ako djeca to tako dobro savladaju, a ako procjeniš da mogu postići nadogradnju onda radiš s njima dodatno,
a ne postavljaš više kriterije i kroz povećanje kriterija (i lošije ocjene) smanjuješ djeci mogućnost nekakvog budućeg izbora
ok je ako su to ovi univerzalni testovi od ministarstva pa se dobije ocjena po nekom zajedničkom kriteriju, ali ako tom nekon xy razredu u xy školi nastavnik podigne kriterij jer su svi dobri...pa da bi zadovoljio formu gaussove krivulje odnosno smanjio prevelik broj 4. i 5. (ne znam jel to stvarno tako...to js hipotetski)
i onda netko tko zna jednako kao i onaj u drugoj školi , a ima npr. trojku i manje šanse za odabir zanimanja od kolege koja ima za jednako znanje npr. 4. ili 5. u drugoj školi
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma