Pokazuje rezultate 1 do 50 od 115

Tema: Ocjene i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    meni je isto malo nevjerojatno da se jedan prosvjetni radnik ne bi prvo "dosjetio" argumentiranog razgovora prije treniranja strogoće

  2. #2
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj AdioMare prvotno napisa Vidi poruku
    meni je isto malo nevjerojatno da se jedan prosvjetni radnik ne bi prvo "dosjetio" argumentiranog razgovora prije treniranja strogoće
    meni ovo doma ne ide, a kamoli u školi
    i potpisujem prethodni post. ja sam stanovala preko puta riječkog mioca i uredno kasnila na prvi sat, barem desetak neopravdanih sam imala na račun toga (ostatak sam uspjela izvuć na slatkorječivost , al kod nekih nikakva priča nije palila).
    mislim sve to ima neku čar, i kašnjenje i neopravdani, i nenadano dobivenih slobodnih 45 minuta, i muka što će reći mama na informacijama. ne znam, ali ja na ništa to ne gledam tako tragično, naročito kad su ovi veliki u pitanju. neš ti neopravdanog.

    ali jako se slažem s bubicom kad kaže da djecu treba uvažavati. to je strašno bitno, i djeca se premalo uvažavaju. koliko bi učitelja postupilo kao ova iz mog primjera?
    a to je tako jednostavno rješenje. a takva su najbolja. a djecu ćemo uvažavati tako da ih pustimo da budu - djeca. koja su živahna, nemirna, mirna, koncentrirana, dekoncentrirana, poslušna, neposlušna. jel od odgoja, jel od temperamenta, jel od neposlušnosti (ovo valjda spada il pod jedno il pod drugo ) - kao da je bitno (izuzimam ovdje ADHD). di bi nastavnici stigli da ispituju jel ovaj gladan pa je živčan, ovom je dosadno, a ovaj je jednostavno takav - živčan, pa se usred sata dere na učenika do.

    i tu baš i leži zamka, po mom mišljenju. jer onda vrlo lako dobijemo moju "najdražu" sintagmu o neodgojenoj djeci, s kojom se ništa ne može jer nemaju kućnog odgoja.

    učitelji su izabrali jako teško zanimanje. oni našu djecu, one na koje smo najosjetljiviji, moraju naučiti, napuniti te glavice, ali i odgajati. u takvoj ustanovi rade. i od te odgovornosti - ne mogu pobjeći. kako se nose s tom odgovornosti? neki - fenomenalno. neki drugi podijele sto jedinica iz zalaganja i opet na satu imaju kraval. treći ju negiraju, pa odgovornost i za odgoj, a i za znanje svaljuju na roditelje. koji se dovoljno ne bave sa svojom djecom pa su djeca bezobrazna/ne znaju tablicu množenja u 4. razredu.
    a opet, neki jednom postupe odlično, drugi put fulaju ceo fudbal, uostalom, kao i mi roditelji.
    kako to promijeniti, nemam pojma.
    al ono što znam, da ako mi je dijete zadovoljno, sretno, neuznemireno ide u školu, reagirati ću na propuste koje smatram bitnim. a sitne propuste ću tolerirati. neću ih ni primijetiti, da budem iskrena. češće ću stati na stranu učiteljice nego na njegovu stranu. ako vidim imalo logike u njenom postupku. jedino ako je postupak totalno naopak, onda ga zajedno ogovaramo (postupak, ne učiteljicu, sačuvajmebože)

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •