Stranica 3 od 3 PrviPrvi 123
Pokazuje rezultate 101 do 115 od 115

Tema: Ocjene i ocjenjivanje

  1. #101
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    slazem se no@ sa svim sto si napisala.

    a i knjigu cu potraziti

  2. #102
    flower avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    land of hope and dreams
    Postovi
    4,145

    Početno

    definitivno je odnos najvazniji, i za sad najzanemareniji.

  3. #103
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    Evo, ja sam matematičar i ispričat ću nekoliko stvari vezano za uporabu tehnologije u nastavi matematike...

    Uporaba tehnologije u nastavi matematike ne smije sama sebi biti svrha. Učenici prvo *moraju* naučiti računati pješice, pa tek onda uz pomoć kalkulatora. Učenici prvo *moraju* 100 puta konstruirati simetralu stranice, pa tek onda to možemo napraviti nekim programom dinamičke geometrije. To je stav koji zagovaram i način na koji radim.

    Radio sam u OŠ nekoliko godina. Kalkulator sam dozvoljavao samo u 3 poglavlja - 1 poglavlje u 7. razredu i 3 poglavlja u 8. razredu. Svjestan sam i ja da su moji šestaši prošle godine rješavali domaće zadaće kalkulatorom, ali što im to vrijedi kad nisu znali odgovoriti na pitanje 3-7? A znali su odgovoriti ako sam formulirao ovako "Trenutna temperatura zraka je 3°C. Večeras će pasti za 7°C. Kolika će temperatura biti večeras?". Na takvim se zadacima točno vidjelo tko je uvježbao matematiku do rutine, a tko ju je pokušao uvježbati varanjem, pa doživio failure.

    Sada jedna zgodna friška pričica. Od ove sam školske godine zaposlen za stalno u srednjoj školi. Razrednik sam 1. razredu u kojemu imam učenicu koja je prvih 7. razreda polazila u SADu. Njena majka me upozorila na to da se u SADu forsira uporaba kalkulatora već od 1. razreda OŠ i kako njena kćer u stvari ima jako slabo znanje matematike, premda je tamo u školi imala sve super ocjene. Na inicijalnom ispitu znanja je ta učenica IZRAČUNALA da je 0:4 = 1.26...i svi rezultati koji bi u 1. razredu srednje trebali biti automatizirani su njoj bili pogrešni. Hm....

    @noa - imaš pravo, u 5. razredu OŠ se radi upoznavanje sa kalkulatorom, ali to ne obvezuje nastavnika da se kalkulator koristi u SVAKOM poglavlju do osnovnog obrazovanja.

  4. #104
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Kako se dodje do prosvjetne inspekcije? Ne mogu više neke stvari podnositi.

  5. #105

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj YosephK prvotno napisa Vidi poruku
    .@noa - imaš pravo, u 5. razredu OŠ se radi upoznavanje sa kalkulatorom, ali to ne obvezuje nastavnika da se kalkulator koristi u SVAKOM poglavlju do osnovnog obrazovanja.
    Gdje sam napisala da se kalkulator obvezatno mora koristiti u SVAKOJ nastavnoj jedinici?

    Praksa je zapravo suprotna; u 5. razredu se obrađuje Upotreba džepnog računala, da bi se valjda zadovoljio Nastavni plan i program i odradila FORMA.
    I onda se učenike do kraja osnovne škole uporno sprečava i demotivira u primjeni te naučene vještine.

  6. #106

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    marta, pošalješ im mail, npr.
    Posljednje uređivanje od no@ : 02.02.2011. at 20:49

  7. #107

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Kako se dodje do prosvjetne inspekcije? Ne mogu više neke stvari podnositi.
    e da, ne znam što te muči? po novom pravilniku nema ti se smisla žaliti prosvj inspekciji oko ocjena i ocjenjivanja. te se stvari moraju rješavati na nivou škole --> ravnatelj

  8. #108
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Kako se dodje do prosvjetne inspekcije? Ne mogu više neke stvari podnositi.
    Evo ovo je sa službenih stranica MZOS: http://public.mzos.hr/Default.aspx?sec=2375

    ... a ovdje ima jos malo praktičnih informacija:
    http://nvurh.skole.hr/prosvjetna_inspekcija

    Nadam se da će ti pomoći.

  9. #109
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Gdje sam napisala da se kalkulator obvezatno mora koristiti u SVAKOJ nastavnoj jedinici?

    Praksa je zapravo suprotna; u 5. razredu se obrađuje Upotreba džepnog računala, da bi se valjda zadovoljio Nastavni plan i program i odradila FORMA.
    I onda se učenike do kraja osnovne škole uporno sprečava i demotivira u primjeni te naučene vještine.
    A gdje sam to ja napisao da si ti napisala da se kalkulator obavezno mora koristiti u SVAKOJ nastavnoj jedinici?

    Praksa bi zapravo trebala biti da se u 5. razredu NE KORISTI kalkulator niti uopće uči o njegovom korištenju.

  10. #110

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj YosephK prvotno napisa Vidi poruku
    Praksa bi zapravo trebala biti da se u 5. razredu NE KORISTI kalkulator niti uopće uči o njegovom korištenju.
    ... međutim tvoja struka je imala suprotno mišljenje i uvrstila upotrebu kalkulatora u nastavni plan 5.og razreda

  11. #111
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    noa poslala sam ti pp.

  12. #112
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    ... međutim tvoja struka je imala suprotno mišljenje i uvrstila upotrebu kalkulatora u nastavni plan 5.og razreda
    Moju "struku" čine nečasni ljudi sa nečistim rabotama... S razlogom su ubacili tu lekciju. Ali to nije tema za ovaj topic...

  13. #113

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj YosephK prvotno napisa Vidi poruku
    Moju "struku" čine nečasni ljudi sa nečistim rabotama... S razlogom su ubacili tu lekciju. Ali to nije tema za ovaj topic...
    Huh! teške riječi i olake generalizacije!

  14. #114
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    I jesu i nisu. Onda ću reći ovako "većina tog slavnog povjerenstva su nečasni ljudi sa nečasnim rabotama". Da, to bi već bilo puno točnije. Teške riječi? Jesu. I na žalost, točne. Ali kako sam rekao - nije važno za ovaj topic...

  15. #115
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Kako se dodje do prosvjetne inspekcije? Ne mogu više neke stvari podnositi.

    Možda bi se mogla obratiti i AZOO.

Stranica 3 od 3 PrviPrvi 123

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •