latica7,hvala sto si podijelila samnom svoju situaciju.
Sličan scenarij se desava i meni.
Za divno cudo,novi zaštičen racun mi je otvoren vrlo brzo i u roku od 6 dana dobila sam poštom obavjest od Fine o broju računa.
Pošto je danas sjela porodiljna naklada uputih se pogledati kakvo je stanje na računu.
Porodiljnu su uplatili na stari blokiran račun,ne na zaštičeni.
Ljubazan dečko koji je radio na šalteru poslao je mail nekakvom timu za blokadu,pa me obavjestio da ce mi vrlo rado isplatiti ako mu oni daju zeleno svijetlo
.Posto se nisu javljali i odgovarali na mail,rekao mi je da dođem sutra u jutro,te da ce on odmah cim dođe poslat ponovo mail.
Upitah ga čemu da se nadam,dobila sam odgovor da nekom odobre isplatu,a nekom ne.Iskreno,nije mi jasno po kojem kriteriju oni odlučuju kome će isplatiti ,a kome nece??Dođuše nije mi jasno ni kako u jednoj pravnoj državi banka moze prekršiti zakon i ne snositi nikakve posljedice.
Dali uopce ima smisla pisati bilo kakvu žalbu na njihovu odluku,ako odgovor bude negativan?
MarijaP, nisam shvatila tvoj komentar ko popovanje a objašnjenje sam ja dodala čisto da napišem i smanjim si frustaciju