Pa da, ali očito nam se mijenjaju situacije, ovise i o dobi djeteta, i o njegovom karakteru, o školskom gradivu,
opterećenja nisu uvijek ista.
Moj dojam o slobodnom vremenu je sasvim drugačiji. U petom razredu kreću novi predmeti, dok ona to sve polovi, a hoće sve, i nastavnici ih onda sami još upisuju na dodatno, kad tri puta tjedno odradi treninge po sat i pol (uključi odvoz-dovoz), još na to dodaj odbojku, dramsku sekciju i izviđače (oni još i putuju), pa rođendani za vikend...ne vidim puno zaista slobodnog vremena za nešto što bi se nazvalo slobodna, neobavezna igra i druženje s prijateljima, nediktirana. Pa ako ćemo i s obitelji.
Nema tu Tv-a ni kompjutera, mislim na landranje vani po parku, naprosto slobodno bauljanje koje, po mom mišljenju, isto djeci treba. I nismo u centru, prigradski je kvart pa oni mogu stvarno "lunjati" od jednih do drugih prijatelja.
To "s obitelji" isto govori da trenutno nismo u istoj situaciji jer sam ja na porodiljnom, dakle, doma.
Tako mogu sve nadzirati, a da sam na poslu vjerojatno bi mi bilo draže da su negdje organizirano zabavljene nego da "hvataju krivine" kojekuda ili da bulje u ekran, što bi vjerojatno radile dok nikog nema doma.
(vidi se da sam doma i po tome što se aktivno zanimam, npr., za detaljno čišćenje tepiha i tuš kade, inače bih se brinula samo kako štogod staviti u usta i leći, krepana, da preživim još jedan dan)
Svejedno, načelno, mišljenja sam, kao i naše cenjene dječje psihologinje, Buljan Flander i Kocijan, da je djeci dovoljna jedna izvanškolska aktivnost, dvije maksimalno, ako su baš neki talenti.
Školskog gradiva je previše, treba im ostaviti da slobodno vrijeme bude zaista slobodno. Kompjutera i TV-a nikad više od sat i pol dnevno (ukupno) i to je to. Toga se držim.





slobodnog vremena. 
, da preživim još jedan dan)
Odgovori s citatom