Ona živi i "djeluje" na svoju djecu u SAD-u, ali se njezine metode odnose na općenito istočnjački odgoj i mentalni sklop, vidiš da navodi uspjehe djece iz Šangaja. Osobno ću se pridružiti tisućama onih koji ju smatraju idiotkinjom, odličnom za vojsku, logore i slično. Njoj i njezinoj djeci želim puno zdravlja, sreće, ne, zapravo, sreće im ni ne treba jer im nije bitna, želim im puno uspjeha, onoga što pod tim smatraju i široko im polje.
Njezina shvaćanja su preradikalna, mogu biti od koristi tek kao podloga za promišljanja kako je i prepopustljiv odgoj štetan.
Ona na jednoj strani spektra, prepopustljiv pdgoj na drugoj, ne valja ni jedno ni drugo.
No, odbojne su mi njezine rečenice, skoro sve, izdvajam samo najjezivije:
"Evo nekih stvari koje nikada nisam dozvolila svojim ćerkama, Sofiji i Luizi: da spavaju kod drugarica, idu kod njih na igranje, učestvuju u školskoj predstavi, gledaju TV ili se igraju na računaru, same biraju vanškolske aktivnosti, dobijaju ocene manje od petica, ne budu najbolje u svim predmetima…“
"Kada, na primer, kinesko dete kući donese loše ocene, nazivaju ga glupim i bezvrednim, budući da oni ne smatraju decu krhkom, već jakom, i shodno tome se i ponašaju"
"Još jedna velika razlika koju profesorka Čua navodi jeste ta da kineski roditelji veruju da deca "duguju" roditeljima što su rođena, i da zato moraju slepo da ih slušaju i povinuju se njihovim zahtevima, jer roditelji znaju šta je najbolje za njih. Zapadni roditelji, s druge strane, misle sasvim suprotno – da deca nisu tražila da budu rođena , pa su roditelji, kad su ih već bez pitanja doneli na svet, dužni da ugađaju svojoj deci. Samim tim, kako primećuje Ejmi Čua, “kineski roditelji mogu da narede svojoj deci da imaju sve petice. Zapadni roditelji mogu samo da ih zamole da daju sve od sebe”."
Nisu roditelji dužni ugađati, niti djecu treba moliti da daju sve od sebe, to ih se treba tražiti. Ali ih prisiljavati da imaju sve petice, užas, neka prisili i nekog s laganom mentalnom retardacijom. Ne daj Bože da takvo dijete dospije u njezine šake.