Nikako. Šalješ 500 mailova na sve moguće njihove službe, budeš toliko uporna i naporna da te krenu ignorirati i onda shvatiš da je propalo. Imala sam nekoliko takvih situacija i nikad nisam uspjela riješiti. Kupac je na takvim servisima uvijek zaštićeniji od freelancera.
Oni kad te uzmu za neki posao i kada kliknu na narudžbu, automatski plaćaju toj stranici, odnosno posredniku. Kad predaš rad, opet oni kliknu da jesi i posrednik prebacuje novac na tvoj račun. Ako ne potvrde da je posao gotov u roku od 3 dana (cca., kako na kojem servisu), potvrdi se automatski i dobiješ novac. Ali, i nakon te potvrde oni imaju rok od 24 sata da otkažu cijeli posao. Onda opet ti imaš 48h da to potvrdiš, ali ako ne želiš potvrditi jer si recimo posao odradila, a oni ne žele reći u čemu je problem nego se prave obrisani sa lica zemlje, potvrdi se automatski, pa taj rok od 48h za tebe uopće nema smisla.
Većina kupaca tamo su skroz normalni ljudi koji stvarno žele kvalitetno odrađen posao i koji se vraćaju nakon jedne dobro odrađene narudžbe. Takvi i kad imaju neki problem, kliknu na popravak, dogovorite se kakav popravak ili promjena će se napraviti i nakon toga zaključite posao na obostrano zadovoljstvo. Ali eto, uvijek ima i ove druge vrste ljudi. Žalosno je samo to što dvije strane nikad nisu jednako zaštićene i uvijek ide na štetu freelancera.





Odgovori s citatom