Citiraj roman972 prvotno napisa Vidi poruku
Prisustvovala sam jednom diskusiji - razgovoru nakon obrane diplomskog rada (iz prirodoslovne struke) koji je bio ocijenjen odličnom ocjenom ukupno. Rad je stvarno bio jako dobar, ali jedna profesorica nije htjela dati najvišu ocjenu jer je vrvio pravopisnim i gramatičkim greškama, drugoj dvojici profesora to nije uopće smetalo. Friškom inžinjeru hrvatski nije materinji jezik i osnovno školovanje i dio srednjeg završio je vani, ali ga to ne opravdava jer mogao je dati radnju nekome da mu ispravi barem č i ć i ije/je. (Pitam se je li mentor uopće pročitao i kako zaista loš izričaj može ne smetati jednog sveučilišnog profesora ?)
Dužnost mentora i članova povjerenstva bila je da ga na vrijeme upozore da tekst mora poslati na lekturu, s obzirom na količinu pogrešaka. Ako je profesorica bila u povjerenstvu, imala je vremena pročitati i neuvezanu verziju i na vrijeme mu to prigovoriti.

Druga stvar je to što se ljudima obično ne da čitati radnje i disertacije na vrijeme, pa onda naknadno dolazi do ovakvih problema. I slažem se, takav diplomski ne zaslužuje najvišu ocjenu.