Pokazuje rezultate 1 do 22 od 22

Tema: Reklamacija na pelene

  1. #1
    BP avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    863

    Početno Reklamacija na pelene

    Ne znam da li se smije spomenuti proizvodjac ali u SVAKOM paketu tih pelena za jednokratnu uporabu se nalazi jedna defektna (cicak se prelomi na tocno odredjenom mjestu i ona postane neupotrebljiva) i sad me vec to polako nervira i zelim poslati mail prituzbe...kamo? Prozvodjacu ili udruzi za zastitu potrosaca?
    ima li netko slicnog iskustva?

  2. #2
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    prvo proizvođaču
    onda, ako ti se ne jave, i društvu za zaštiti potrošača

  3. #3
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno

    mi smo koristili pelene koje su bile među skupljima, Libero. s prvim djetetom su bile super, a kad smo ih za drugo dijete počeli kupovati, kao što kažeš barem jedna je bila defektna.. baš sam znala biti ljuta zbog toga. nisam se nikom javljala već sam promijenila pelene..

  4. #4
    BP avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    863

    Početno

    znaci moze se navesti proizvodjac

    nas konkretno muci Pampers, i kazem prvih 2 puta sam mislila da sam ja sto krivo i onda sam probala povuc cicak na drugoj iz niza i ne moze se pokidati jako je cvrst. Ovaj defektni samo ostane u ruci i ne mozes nista...

  5. #5
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno

    Da, i onda novu čistu pelenu baciš u smeće, užas

  6. #6
    curly mama avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Postovi
    347

    Početno

    i nama se to uredno događa. viš, nikad se ne bih sjetila žaliti...a skroz si u pravu. što da ne?

  7. #7
    BP avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    863

    Početno

    na to me ponukala prica da na nase trziste ne dolazi ista roba kao i za europsko..ne znam da li ima veze ali me razljutilo

  8. #8

    Datum pristupanja
    May 2006
    Postovi
    221

    Početno

    I meni se to događalo ponekad s pelenom.
    Ja sam tada taj dio zalijepila s onim bijelim (apotekarskim) selotejpom. Mislim da sam i sa običnim selotejpom zalijepila onak kak treba biti. Preko ide bodić i hlače i držalo je tih nekoliko sati.
    Posljednje uređivanje od boa : 22.04.2011. at 15:38

  9. #9
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    za punu cijenu pelena koje nisu označene kao škart - nemaš što lijepiti... ukoliko je to u gotovo svakom paketu - naravno da nije slučajno.

  10. #10
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj puntica prvotno napisa Vidi poruku
    prvo proizvođaču
    onda, ako ti se ne jave, i društvu za zaštiti potrošača
    kaj misliš da će proizvođač mijenjati pelene iz svakog paketa?
    društvu za zaštitu potrošača... defektna pelena u original ambalaži kao dokaz. pa kad bude npr. pet takvih defektnih uz ambalažu - moraju reagirati.

  11. #11
    curly mama avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Postovi
    347

    Početno

    Citiraj BP prvotno napisa Vidi poruku
    na to me ponukala prica da na nase trziste ne dolazi ista roba kao i za europsko..ne znam da li ima veze ali me razljutilo
    mene baš frustrira što k nama dolazi sav škart i što ga skupo plaćamo.

  12. #12

    Datum pristupanja
    May 2008
    Postovi
    849

    Početno

    mi koristimo libero vec 2,5 god. i nikad nisam naisla na nijednu defektnu (kupujem u intersparu jer sam vidjela da u mercatoru i konzumu prodaju neke malo drukcije libero, vjerojatno je druga zemlja proizvodnje)..pukle su mi svega 3,4 puta i to iskljucivo mojom greskom jer sam krivo ili prjako povukla onaj dio koji se lijepi na pelenu..treba umjereno povlaciti

  13. #13
    curly mama avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Postovi
    347

    Početno

    sorciere, slažem se...ali ponekad mi se čini da sve to ode u vjetar, da na kraju samo dobiješ tu satisfakciju da si ipak nešto pokušao poduzeti ili promijeniti.
    ja sam par godina živjela vani i znam kako tamo stvari funkcioniraju. potrošač je zaista uvijek u pravu i napravit će sve da te zadrže, da i dalje koristiš njihov proizvod. kod nas će ti se netko samo nasmijati u brk.

  14. #14
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    kako ćeš se osjećati ako NIŠTA ne napraviš? ako bar ne pokušaš?

  15. #15

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,557

    Početno

    Dogodilo se mojoj sestri, isto s Pampersom. I to cijeli maxi paket palena je bio defektan. Prvo se zalila proizvodjacu, onda su je trazili da im posalje uzorak pa su rekli da ce joj poslat novi paket...nakon toga je morala PET puta zvati da bi dobila te pelene.

  16. #16
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    kaj misliš da će proizvođač mijenjati pelene iz svakog paketa?
    neće mijenjati pelene iz svakog paketa, naravno da neće
    ali ako je fer proizvođač onda će poslati zamjenski paket. i ispričat se. (mislim, ja imam super iskustva s reklamacijama direktno proizvođaču, uvijek su bili fer)

    pa ako se opet dogodi da je paket defektan, ja bih opet slala. pa makar svaki tjedan. i potakla ostale da isto šalju, da vide da nismo svi baš budale :/

    i naravno, obavijestila društvo za zaštitu potrošača, i potakla i ostale da se žale njima i tako

    i žalila bih se i u dućanu di kupujem pelene, da je svaki paket defektan i da mi je pun kufer kupovanja mačka u vreći.
    naravno, sve pismenim putem.

  17. #17
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    zamjenski paket ne rješava generalni problem - a to je pošiljka nekvalitetnih pelena za HR. zbog toga treba dić na višu razinu.

  18. #18
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Pa teorecki se može dobiti novce nazad ako proizvod nije OK i onda lijepo uzeti neki potpuno drugi. Pelene se stalno mijenjaju i prilično je malo vjerojatno da ćeš biti u stanju u karijeri jednog malog posranca cijelo vrijeme zadržati istu vrstu. One koje ti odgovaraju netragom nestanu i pojave se u nekakvom novom izdanju i u redizajniranom paketu.

    Navikni se

  19. #19
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    a niš onda... platit paket, razrovat ga u dućanu, pregledat čičke - i tako dok se ne nađe ispravan...

  20. #20
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Ma yok, uzmeš od konkurencije.

  21. #21
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    Ma yok, uzmeš od konkurencije.
    pa to je ok.. al zašto ovima pustiti da rade svinjarije?

  22. #22
    nahla avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Lokacija
    split
    Postovi
    903

    Početno

    Citiraj puntica prvotno napisa Vidi poruku
    neće mijenjati pelene iz svakog paketa, naravno da neće
    ali ako je fer proizvođač onda će poslati zamjenski paket. i ispričat se. (mislim, ja imam super iskustva s reklamacijama direktno proizvođaču, uvijek su bili fer)

    pa ako se opet dogodi da je paket defektan, ja bih opet slala. pa makar svaki tjedan. i potakla ostale da isto šalju, da vide da nismo svi baš budale :/

    i naravno, obavijestila društvo za zaštitu potrošača, i potakla i ostale da se žale njima i tako

    i žalila bih se i u dućanu di kupujem pelene, da je svaki paket defektan i da mi je pun kufer kupovanja mačka u vreći.
    naravno, sve pismenim putem.
    x

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •