Pokazuje rezultate 1 do 16 od 16

Tema: Pokvarene pljeskavice

  1. #1
    mayato avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2011
    Postovi
    1,033

    Post Pokvarene pljeskavice

    Ljudi, ja jučer u Konzumu kupila pljeskavice, PIK-ove, rok trajanja do 06.06. - 4 komada u 1 pakiranju. Došla doma, otvorila paket, kad ono -- zelene pljeskavice, fuuuj, totalno pljesnive, ali prva, gornja nije bila pa nisam skužila. Gdje da pošaljem slike tog bljak čuda, Konzum me ignorira...

  2. #2

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    6,777

    Početno

    Proizvođaču

  3. #3
    kovrčava avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    ZAGREB
    Postovi
    367

    Početno

    Ravno u konzum gdje si kupila, traži poslovođu, proizvođač je i ovak Todorić, tak da nemoj da ostanu nekažnjeni, fuj.

  4. #4
    mayato avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2011
    Postovi
    1,033

    Početno

    Konzum me ignorira, moj mail, mislim, a nisam im mogla poslati fotke jer nemam točnu mail adresu, samo kontakt gdje nema mogućnosti attachmenta pa valjda nisu shvatili ozbiljno moju kritiku...

  5. #5
    koksy avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    5,491

    Početno

    Idi tamo osobno i ponesi pljeskavice! Nedaj se! Vici i galami ako treba!

  6. #6

    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,309

    Početno

    zovi na 0800 400 000 i pitaj njih.

  7. #7
    tina55 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2009
    Postovi
    3,341

    Početno

    grozno
    ja sam pak takve sreće da u svemu nađem dlaku kosu: (kršitelj koda) pahuljice, neki Cekin burek s puretinom
    i još kad ju nađem u pola jela

  8. #8
    mayato avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2011
    Postovi
    1,033

    Početno

    Citiraj umiljata prvotno napisa Vidi poruku
    zovi na 0800 400 000 i pitaj njih.
    zvala...ignoriraju me...

  9. #9
    Lucas avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    village...long village
    Postovi
    1,638

    Početno

    nevjerujem...kad god sam imala problem s konzumom (2 puta) uvijek su mi odgovorili na mail, zvali me, ispričali se, poslali paket isprike....
    jednom kad sam otišla u poslovnicu sa pokvarenim pilećim mesom (kplus) i bez računa, bez problema su mi se ispričali, zamjenili robu, pismeno ispričali...
    pričekaj, sigurno će ti odgovoriti, ja sam čekala dan -dva, pa nemogu iste sekunde....
    ili odi u poslovnicu gdje si to kupila....

  10. #10
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Ja takve stvari vraćam u dućan i uvijek mi vrate novac bez problema....

  11. #11
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    Citiraj Cheerilee prvotno napisa Vidi poruku
    Ja takve stvari vraćam u dućan i uvijek mi vrate novac bez problema....
    Ovako i ja.Zadnji put sam vratila lubenicu koja je bila trula i to bez računa i vraćen mi je novac uz ispriku.

  12. #12
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,715

    Početno

    Meni ne bi palo na pamet kupiti pakirane pljeskavice u Konzumu, ali obzirom da su u dućanu neozbiljni, pošalji mail PIK-u, tek toliko da znaju kako lanac loše skladišti i prodaje njihove proizvode.

  13. #13
    mayato avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2011
    Postovi
    1,033

    Početno

    evo odgovorili su, zvali su me na telefon, ispričali se, ponudili povrat novca...strpljenje je vrlina koju očito ja nemam...moram samo napomenuti da kupujem u Konzumu i čevape koji su pakirani i pljeskavice koje su pakirane i ovo je 1. put ( a nadam se i zadnji ) da se tako nešto dogodilo...

  14. #14
    Ripcord avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,160

    Početno

    Javi se PIK-u, svi proizvođači kad im javiš (ali i sačuvaš to pokvareno) ti obično pošalju i neki paket svojih proizvoda u znak isprike. Moja mama od Leda zbog loših mahuna prije nekih 7-8 god dobila ogroman paket i od još jednog proizvođača mesa (manje poznati) prije 3 godine ogroman paket svih vrsta mesa, a ja dok sam trudna sad bila zbog plijesnivog Dukatovog moussa dobila neki mali paketić s 5 proizvoda, al dobro, bolje išta nego ništa

  15. #15
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    meni vindon nikad nije odgovorio na onu reklamaciju za svinjariju od ostataka puretine pakirane kao skupi medaljoni. tak da se ničem ne čudim.
    no više ništa njihovo ni ne kupujem. sve s predznakom "vin" debelo zaobilazim.

  16. #16
    ella avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    velika gorica
    Postovi
    505

    Početno

    kad va se desi tako da nadedte pokvareni proizvod a ispravnog roka trajanja uzeti racun i proizvod u ruke i otici u ducan u kojem ste kupili sigurno ce zamjeniti a oni dalje rijesavat sa dobavljacima
    govorim iz prve ruke jer radim u jednom trgovackom lancu i kod nas je to normalno (ne nije konzum)

    a Sorcier ne ocekuj nista od vindona jer su odvratni po tom pitanju priznavanja svojih greski da je strasno opcenito grupacija vindija odjeli mesa i preradevina te mljecnih proizvoda mi dobivamo vrlo cesto njihove proizvode neadekvatno zapakirane i transportirano da dodu vec osteceni

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •