Ako je zaista riječ o hiperaktivnosti (što ne znaš, samo možda škola nagađa iz vlastite nevolje kako smanjiti broj đaka u PB) onda je svakako bolje rješenje za dijete da ono nije u PB. Budući da nemaš alternative, bilo dijete ADHD ili ne, ići će u boravak.
Što se tiče nagađanja oko živosti zatraži hitan razgovor sa školskom stručnom službom i postavi se tako da shvate da vas ne smiju diskriminirati, svakako se prethodno informiraj, ne gubi živce, sve lijepo i polako. Važno je da početak škole ne bude obilježen sukobima i da i oni tamo shvate da će u tebi imati dobrog suradnika. Ništa osim boravka ne dolazi ti u obzir, a sama ćeš poduzeti sve da s učiteljima surađuješ i pomogneš djetetu u prilagodbi.

Ako imaš i sama dileme oko moguće hiperaktivnosti pročitaj o tome (na webu imaš hrpu informacija), vidi uklapala li ti se dijete u to, posavjetuj se s nekim stručnjakom (klinički psiholog) koji testiranjima može utvrditi o čemu je riječ. To možeš napraviti zbog sebe i zbog boljeg razumijevanja djeteta, a u krajnjoj liniji, ukoliko o ADHD-u nema govora, imaš argument s kojim ćeš nastupati u budućim mogućim problematičnim situacijama.