Neću stavljati fotografije jer mi je zlo kad vidim na što liči moj LISCA kostim nakon 1 mjesec nošenja.
Na početku 7.mjeseca kupila sam novi predivni LISCA kupaći kostim. Mazila ga i pazila. Nakon svakog dolaska doma s mora potapanje u toplu vodu s tekućim praškom za osjetljivu robu, sušenje samo noću kad nema jakog sunca direktno u sušilo itd.
Platila sam ga preko 500kn i nadala se da sam mirna bar 2 sezone. Račun nemam! Pa to je LISCA!!!! Ko to uopće reklamira???? LISCA je nepogrešiv izbor. Nosila sam njihov kostim 4 godine i nakon 4 sezone samo je malo izgubio boju ništa drugo. Ovo što sad imam doma je užas!!!!!!!!!
Kako da reklamiram proizvod u trgovini u kojoj sam ga uzela bez računa?
Obratila sam se direktno u LISCU preko njihovog kontakt maila u Zagrebu, preko Facea (stoji kao kontakt) i preko web shop kontakta....za sad mi se niko nije javio.
Imate li neki savjet.
Luda sam.
U Splitu su temperature još debelo iznad 30, ja sam na žalsot bez posla i namjeravam se još kupati u moru ali mi se ne mili opet davati novce za novi kostim - NEMAM IH!!!!!!