Pokazuje rezultate 1 do 50 od 369

Tema: Tražimo primjere kršenja Koda u HR

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Citiraj marjetarino prvotno napisa Vidi poruku
    da najbolje ukinit sve reklame tako da mame koje ne mogu dojit nemaju nikakvu informacijiu sta gdje i kamo koje valja mlijeko koje ne ,,,znam ja da je majcino najbolje a da su sve ostalo pa najbolje rec otrovi ali sta sad da one rade?najbolje da im dijete umre od gladi ?? pa oni kojima se ne citaju te reklame nek ne citaju ja ono sta me ne interesira ne citam,,,a vi dajte malo vise reklama koje poticu dojenje i objasnite kad i zasto pocinjati s dohranom,,,tj. malo vise educirajte mame i borite se na drugi nacin ,,,, svi imamo pravo izbora i to sta roda ima svoje stavove ne znaci da drugi moraju bit uskraceni za informacije
    odluku o vrsti adaptiranog mlijeka koje ćeš dati svome djetetu sigurno ne bi trebala donjeti na temelju reklama. mislim, pa kako odabrati u moru reklama, mlijeko s najboljim pakiranjem? najšarenije? ono koje je ko fol bio? ili ne...

    odluku bi trebala donijeti na temelju preporuke pedijatra, koji bi ti trebao savjetovati koje je zamjensko mlijeko najbolje za tvoju bebu (nisu sva mlijeka ista)

    tako da ja, osobno, mislim da bi bilo puno bolje da nema tih reklama. jer bi manje mama imalo problema s odabirom pravog mlijeka i izbjegle bi se neke stvari koje se često događaju dok roditelji i dijete pokušavaju shvatiti koje im to mlijeko najbolje paše

    ali bih voljela i da su pedijatri malo skloniji pomaganju majkama u dojenju i da ne uvjeravaju toliko žena da im mlijeko ne valja, da su im bradavice uvučene, da je dijete gladno, da daju čajeve/vodu...u tom bi slučaju i potreba za zamjenskim mlijekom bila manja

  2. #2
    marjetarino avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Postovi
    111

    Početno

    Citiraj puntica prvotno napisa Vidi poruku
    odluku o vrsti adaptiranog mlijeka koje ćeš dati svome djetetu sigurno ne bi trebala donjeti na temelju reklama. mislim, pa kako odabrati u moru reklama, mlijeko s najboljim pakiranjem? najšarenije? ono koje je ko fol bio? ili ne...
    pa naravno da prema sarenilu kutije ne bi birala mlijeko ali bih bar imajuci reklame imala u vidu sta se sve nudi pa se malo informirat i raspitat i odluciti sto dati ako dojenje ne ide ,,,ovo s sabotazom reklama mi je bezveze,,, mislim da se vise treba radit na davanju informacija educiranju i neznam jos cemu sve a malo manje vremena posvetit ovim stvarima.........koliko god vi radili protiv reklama i dalje ce bit mama koje su jednostavno i imajuci mlijeka odlucile da nece dojit da ce dati kasicu i to kupovnu s 4 mjeseca da ce davati cajeve i neznam sta.........usmjerite svoju dobru volju na drugu stranu pa mozda i bude nekog efekta

  3. #3
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Citiraj marjetarino prvotno napisa Vidi poruku
    pa naravno da prema sarenilu kutije ne bi birala mlijeko ali bih bar imajuci reklame imala u vidu sta se sve nudi pa se malo informirat i raspitat i odluciti sto dati ako dojenje ne ide ,,,ovo s sabotazom reklama mi je bezveze,,, mislim da se vise treba radit na davanju informacija educiranju i neznam jos cemu sve a malo manje vremena posvetit ovim stvarima.........koliko god vi radili protiv reklama i dalje ce bit mama koje su jednostavno i imajuci mlijeka odlucile da nece dojit da ce dati kasicu i to kupovnu s 4 mjeseca da ce davati cajeve i neznam sta.........usmjerite svoju dobru volju na drugu stranu pa mozda i bude nekog efekta
    ali, reklame nisu napravljene zato da ti saznaš koje su prednosti kojega mlijeka, nego da te nagovore da je određeno mlijeko najbolje. na temelju reklama ne možeš odlučiti. da odeš u ljekarnu i pitaš da ti pokažu sve vrste adaptiranog mlijeka, sigurna sam da bi se iznenadila, jer za neke nisi nikad ni čula, jer se ne reklamiraju tako agresivno. a njihova su mlijeka možda punu bolja od onih za koje svaka šuša zna Oni žive od toga, njima je cilj da što manje žena doji i da se što više djece hrani na bočicu, jer je tako njima profit veći. ne rade oni adaptirana iz filantropije, nego samo radi profita...

    što se tiče 'sabotaže reklama', pa nije to roda smislila?! to je nešto što postoji puuuuuuno godina, i što je osmislila svjetska zdravstvena organizacija. prema međunarodnom pravilniku o marketingu nadomejestaka za majčino mlijeko, zabranjeno je reklamiranje. to što neki i dalje reklamiraju govori samo o njihovoj etičnosti i želji za profitom (onda lijepo plate kazne, ali im se svejedno profit poveća pa nije bed). ako te zanima kako sve to izgleda, možeš pročitati ovaj tekst, mislim da je sve lijepo objašnjeno http://roda.hr/tekstovi.php?TekstID=139

    ne znam jel se sjećaš priča iz nekih zemalja u razvoju, gdje su se adaptirana počela agresivno reklamirati, pa su uspjeli uvjeriti mame da bi dojenjem samo štetile svome djetetu (jer su majke bile jako neuhranjene) pa su čak i dijelili besplatna adaptirana da kao pomognu tim jadnim ljudima. i što se dogodilo? veliko sra.nje. djeca su počela umirati od raznih bolesti (jer uopće nije bilo pitke vode s kojom bi se moglo smućkati adaptirano), a osim toga, djeca su bila jako neuhranjena (jer, kad se prestalo dijeliti besplatno, onda se moralo kupovati, a love niotkud, pa se pripremalo rijetko mlijeko, da se uštedi na količini, da duže traje, i onda je zdravlje djece postalo veeeeliki problem).
    zbog takvih, i sličnih situacija, gdje su proizvođači ad. mlijeka pokazali svoju veliku etičnost, svjetska zdravstvena organizacija osmislila je zabranu reklamiranja, da, naravno, zaštiti dojenje, a kroz to i djecu...

    usmjerite svoju dobru volju na drugu stranu pa mozda i bude nekog efekta
    ovo nisam shvatila? na koju drugu stranu?

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •