možda te reklama neće navesti da umjesto dojenja uzmeš formulu, ali kada dođeš u dućan i gledaš kutije... ispred očiju će ti biti onaj simpatični stari striček, koji se svojim prezimenom (i dvorcima i voznim parkom, vjerojatno), kune kako je baš njegova "kutija" najbolja.
i onda još licemjerno na toj istoj kutiji piše "majčino mlijeko je najbolje", e kako bi se pokolebali oni koji su i na trenutak pomislili u njihove najbolje namjere.

sve je to napravljeno vrlo perfidno i ja, evo, mislim kako bi mene reklama (ne za formulu, već za bilo što drugo) mogla navesti da i kupim taj proizvod.

da smo mi svi stvarni prepametni da padnemo pod utjecaj reklama, ne bi marketinški stručnjaci imali plaće višestruko veće od kirurga ili profesora književnosti.
svaka "kutija" koju ti kupiš, tebe osiromašuje, proizvođača obogaćuje.
tvoje dijte itekako gubi, a on itekako dobiva.
treba li im onda uopće dopustiti da nas uvjeravaju?