ne želim sad cjepidlačit ili ikoga napadati, ali moram se osvrnuti na par stvari...
Citiraj marjetarino prvotno napisa Vidi poruku
nitko nije ni spomenuo da bi u reklamama trebalo bit informacija , receno je da bi reklame trebale bit da imamo u vidu sta postoji i sta sve ima na trzistu pa da se dalje o tome mozemo informirat (malo bolje citati postove)
poanta jest da reklame nisu informacije nego reklame - informacije se mogu dobiti kod liječnika pedijatra, a nekad je tako i bilo (AD se moglo kupiti samo u ljekarni i uz preporuku liječnika)

Citiraj marjetarino prvotno napisa Vidi poruku
a to da ti je mama bila uvjerena da je AD najsavrsenija hrana koju ti moze dat je posljedica ne educiranja majki zena itd.
to ne-educiranje je zapravo bilo ispiranje mozga u stilu: formula je bolja od mm... iz iskustva moje majke...

Citiraj marjetarino prvotno napisa Vidi poruku
Cinjenica je ta da i bez reklama uvjek ce bit majki koje nece dojiti ali nije samo rijec o reklamama za mlijeko rjec je o kompletno svemu ajde uzmimo ovako ako se mlijeko i ne reklamira da bi se zastitilo dojenje ( koje po meni ne ovisi o reklami a nadalje na svakoj kutiji pakovanju pise da je majcino mlijeko najbolje najvaznije ) zasto se ostale stvari nebi trebale reklamirat kasice cajevi dude bocice
pa nije cijela hrvatska istog misljenja pa ima svak pravo odgajat i podizat svoje dijete kako ga je volja ,ocu li ja svojima dat dudu ili ne nije niciji problem nego moj vlastiti..........
mislim da tu griješiš jer je to zapravo i ipak svačiji problem... što je manje djece dojeno to je populacija u cjelini više bolesna (to nismo izmislili nego je zaključila Svjetska zdravstvena organizacija), za proizvodnju adaptiranog se troše resursi a stvara se i nepotreban otpad od kutija, bočica, itd.
iako svako može odgajati svoje dijete kako hoće, svakom djetetu su u Konvenciji o pravima djeteta zajamčena neka prava a jedno od njih je i pravo na zdravlje, znači da treba štti zdravu i prirodnu prehranu...

to što sam napisala je sada ovako zbrda zdola ali ima mnogo razloga zašto treba štititi dojenje od agresivnog marketinga