Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 50 of 72

Thread: prevare servisera kućanskih uređaja

  1. #1
    Roza's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,721

    Default prevare servisera kućanskih uređaja

    kad već imamo prevare velikih trgovačkih centara, želim s vama podijeliti svoje iskustvo s serviserima kućanskih uređaja, jer mislim da je vrlo pučno:

    pokvarila nam se perilica rublja (candy), zovemo ovlašteni servis Prugelhof. dijagnoza: otišle su četkice i elektronika, procjena cijene popravka oko 1000 kn. odlučujemo se ipak kupiti novu vešmašinu. serviser se ujedno raspituje za koliko bi mu prodali staru vešmašinu, nudi 200 kn. za dijagnostiku nam naplaćuje 150 kn.

    klasična priča, zar ne?
    ALI!!!

    zovemo poznanika - servisera kućanskih aparata, čovjek mi odmah preko telefona kaže da nešto ne valja s dijagnozom. dolazi, pregledava perilicu, u pitanju su samo četkice, popravak košta 300 kn. perilica opet radi.

    zovemo famozni ovlašteni servis, tražimo povrat novaca za "dijagnozu". javiti će se gazda, kažu. još uvijek čekamo... a uskoro idemo u servis osobno, jer mi je pun kufer prevara na sve strane. nisam baš sigurna da ću dobiti novce nazad, ali mi je gušt barem se izderati na nekog...

    evo samo da znate, i kad je vešmašina u pitanju dobro je tražiti i drugo mišljenje.

  2. #2
    sorciere's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    zagabria
    Posts
    9,218

    Default

    nekoliko dolazaka prije par godina, svaki put naplata konstatacije kvara, jednom i odnošenje mašine u servis i naravno plaćanje popravka. (navodno popravljena, super radi)... mo'š mislit...
    DAN DANAS imam ISTI kvar (programi se pomiješaju). svaki put kad se to dogodi - resetiram mašinu - i dalje perem...

    isti servis...

  3. #3
    Cheerilee's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Čakovec
    Posts
    2,617

    Default

    Ima i ja slučaj;
    perilica/sušilica Candy 2U1...
    Kad je bila pod garancijom, 3g, došli popravili jednom sušilicu, jednom perilicu.....
    Od kad je garancja istekla, sušilica se stalno kvari, pni dolaze, popravljaju, pa 100kn, pa 200kn, rade kao redovni servis,....
    Nakon dva tri sušenja opet ne radi kako treba....i tako svakiputa....
    Evo sad jeod 4mj nisam popravljala al dolazi hladnije pa ću morati pozvati servis....

    Sve sepitam kolka bude sad cifra....

  4. #4
    @n@'s Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    A zakaj stalno zovete isti servis? Ili sam ja pogrešno shvatila?!

    Sorcie, tebe možda zeza programator. Imala sam i ja isti problem, al kad su nam rekli da je novi 1000 kn, kupili smo novu mašinu.

  5. #5
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    pokvarila se suđerica, kaže majstor 1000 kn. naravno, ne isplati se i mi ju odlučimo bacit. tata ju dođe rastaviti i kad je pola bacio MM skuši da je kvar vrlo vjerojatno bio u nekoj pumpi koja bi koštala daleko manje. sad perem na ruke.
    kad smo kod toga, treba mi majstor za pećnicu u puli, imate koga jer moj očito ne valja?

  6. #6
    litala's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    5,852

    Default

    bijelko, imala sam ja broj predobrog majstora... nemam sad broj al cu ga probat naci... ako zaboravim, ajd me cimni makar na pp za par dana...

  7. #7
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    nevjerojatno, roza, ne bi mi nikad palo na pamet

    ja doma imam drukciji problem sa servisiranjem: mm je uvjeren da sve na svijetu mi sami mozemo i napraviti i popraviti
    aaaaaaaaaaaaaaaa kako to enkad frustriraaa
    a da ne kazem da je njegov filigranski rad na kraju skuplji od svakog servisera
    Last edited by ivarica; 22.09.2011 at 07:48.

  8. #8
    Administratorica puntica's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    6,634

    Default

    imam ja horor priču koja se dogodila mojom mami

    kupila novu miele suđericu
    krepala nakon mjesc dana
    zvala ovlašteni servis. uzeli je jer kao neki veliki kvar bla bla

    to je bilo prije više od 5 godina, a mašina se nikad nije vratila
    baš je tih dana zatvoren servis, ne možeš doći do nikoga, uredi/radionica- sve prazno, telefoni isključeni...isparilo s vjetrom. zvali zastupništvo i rekli su nam da oni nemaju ništa s tim i bla bla bla

    uglavnom, piši kući propalo

    a ponavljam, nova novcata miele profesionalna suđerica, plaćena više od 10 000kn

  9. #9
    Cubana's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    East end
    Posts
    6,747

    Default

    Ja već dva dana guglam jer me frustrira činjenica da je rezervni dio puuuno jeftiniji od njihovog rada.
    Zahvaljujući Marti i svojoj škrtosti, i mi ćemo putem Ivaričinog muža.
    Uvijek ima vremena za servis (a MM rastavlja puno veće strojeveu svojoj firmi pa će se valjda snaći i sa našom suđericom).

  10. #10
    Administratorica puntica's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    6,634

    Default

    a kad završi s vašom suđericom mogao bi doć popravit i našu sušilicu. proizvodi neke čudne zvukove (mislim da je to zato jer se iza kod ventilatora prije par godina zaglavila žica od grudnjaka, a sad je više ne vidim, izgleda da je pala negdje di jako buči). skinula sam stražnji poklopac ali nisam mogla doć do nje, treba skinut još jedan, a tamo su neke žice pa se bojim da ne napravim još veću štetu

    a trebat će mi sušilica preko zime

  11. #11

    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    107

    Default

    Evo ja sam imala prije nekoliko dana problem sa Candy suđericom i došao majstor u roku keks i riješili elektroniku. Nakon lošeg iskustva sa zadnjim majstorom koji je popravljao usisavač kojeg dakako nije popravio a fino naplatio za ovog sve pohvale, još sam dobila i hrpu savjeta.
    Dakle, njegova preporuka Elektrolux (kaže da bi što se tiče njihovih aparata mogao zatvoriti servis koliko se rijetko kvare), u suđericu stavljati tekući prašak a ne tablete jer se one nekad na nižim temperaturama ne otope do kraja pa vam se može desiti onaj mutni sjaj na čašama (provjereno), možete staviti i sode bikarbone, a sjajilo zaboravite jer je kancerogeno i sasvim nepotrebno. Eto, pa probat ćemo i njegove savjete da vidim.

  12. #12
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,078

    Default

    sad će ti se sorci javit u svezi glede elektroluxa .

  13. #13
    marta's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,678

    Default

    Evo ja cu se umjesto nje javiti.
    Elektrolux je meni totalno smeće.

  14. #14
    Administratorica puntica's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    6,634

    Default

    Quote Originally Posted by marta View Post
    Evo ja cu se umjesto nje javiti.
    Elektrolux je meni totalno smeće.
    i meni
    jedini electrolux aparat u mojoj kuć je bio frižider, koji je krepao 2 puta u 4 godine, drugi put zaozbać. nije se mogao popraviti. smeće nad smećem. ali priznajem, skupo smeće :grin:

  15. #15
    bijelko's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Istra
    Posts
    983

    Default

    i ova moja pećnica što ne radi je electrolux, nema još dvije godine.

  16. #16
    superx's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    zagreb
    Posts
    1,395

    Default

    E sad kaj se tiće marki mislim da je to sreća na koju seriju naletiš, ima i Candy smeća jako puno u mojoj blizini a ima i Electrlux, tako da, jedino kaj nama drži u ovih 5 godina je prastari Quadro TV a sve se servisira s vremena na vrijema, to je namjenjeno potrošnji i sama je sreća kako ćeš proči i nema pravila.

  17. #17
    Sanja's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    4,657

    Default

    Mi smo prije imali dosta Electrolux uređaja i sa svima smo bili zadovoljni.

  18. #18

    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    107

    Default

    Ma ja mislim da općenito svaki majstor ima neku svoju teoriju a da je u stvari to više kakve si sreće pa na kakvu seriju aparata naletiš

  19. #19
    Roza's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,721

    Default

    evo nama jučer serviser vratio novce za krivu dijagnostiku

  20. #20
    Administratorica puntica's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    6,634

    Default

    Quote Originally Posted by borna marko View Post
    Ma ja mislim da općenito svaki majstor ima neku svoju teoriju a da je u stvari to više kakve si sreće pa na kakvu seriju aparata naletiš
    točno tako i ja mislim
    nedavno smo kupili novi frižider, jer je taj super turbo njabolji mogući model electroluxa krepao načisto nakon 4 godine, i vodila sam se samo s par stvari: da mi odgovaraju dimenzije, da troši malo struje, i da ne košta puno. zaključila sam da, ako je samo stvar sreće šta će te poslužit a šta neće, onda nema smisla trošit hrpu love na aparate. kad krepa kupit ću novi. i to lako, jer nije bio preskup. za razliku od glupog electroluxa kojeg smo platili cijelo bogatsvo

  21. #21
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    32,936

    Default

    Moja Indesit perilica/sušilica je preminula nakon 7 (ili 8?) godina. Nije da sam bila nezadovoljna, ali je zafrkavala elektronika i razni majstori to nisu uspijevali riješiti. Najbolji su mi se pokazali dečki iz Pušićevog ovlaštenog servisa.

    Ove godine mi je pao mrak na oči kad je otkazala i brava (sušilicu nisam mogla koristiti od prošle godine, kao ni kratke programe pranja) i dala sam je Reto centru. Htjela sam novu Gorenje 9-kilašicu, ali figa, nije mi stala u kupaonicu. Ispalo je da sam uzele njihovu perilicu-sušilicu (6 kg) i iznenadila sam se jer na njoj piše "made in Spain". Tja, pere ok, a sušilicu još nisam isprobala. Valjda bu dobro.

    Zaključak - meni se sve čini da je sve to isto, tko zna odakle ti proizvođači nabavljaju dijelove (možda od istog tajvanskog ili kineskog dobavljača) i samo lijepe pločice. Serviseri teško mogu slijediti inovacije. Nije da ih branim, ali razumijem, sve je to ista globalna priča pljačkanja potrošača. Btw. mislim da Elektrolux ima tvornice u Ukrajini i Rumunjskoj, ali ne znam točno gdje se što proizvodi. Ne da mi se sad provjeravati, ne vrijedi truda... Sama si ne mogu doma sklepati perilicu-sušilicu, pa moram kupovati ono što se nudi.

  22. #22
    marta's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,678

    Default

    "made in Spain" ti definitivno nije garancija kvalitete.
    naravno da je sv isto. gorenje samo lijepi svoju etiketu na kinesku robu ko i svi ostali. i onda ti jos daju 5 godina garancije pa ih ti gledaj toliko...

  23. #23
    mrkvica05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    zagreb
    Posts
    916

    Default

    Quote Originally Posted by Roza View Post
    evo nama jučer serviser vratio novce za krivu dijagnostiku
    Bravo za njih i za vas što ste bili uporni!

  24. #24
    Lucas's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    village...long village
    Posts
    1,638

    Default

    Quote Originally Posted by borna marko View Post
    Evo ja sam imala prije nekoliko dana problem sa Candy suđericom i došao majstor u roku keks i riješili elektroniku. Nakon lošeg iskustva sa zadnjim majstorom koji je popravljao usisavač kojeg dakako nije popravio a fino naplatio za ovog sve pohvale, još sam dobila i hrpu savjeta.
    Dakle, njegova preporuka Elektrolux (kaže da bi što se tiče njihovih aparata mogao zatvoriti servis koliko se rijetko kvare),

    samo da se nadovežem na ovo - od Elektrolux-a su usisavači stvarno odlični....ali samo to.....
    moramo biti svjesni činjenice da se danas proizvodi žnj roba i aparati, prošla su vremena kad su friđ ili perilica durali 20 godina (friđ kod mojih u kleti -evo radi već 30 godina ) tak da ak danas neki aparat izdrži 2 godine bez popravka - to je lutrija.....

  25. #25

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ZG,R. Pešćenica
    Posts
    2,190

    Default

    zato su kod mene svi aparati različiti-
    frižider whirpool (radi 6 godina)
    perilica candy (radi 1,5 godinu), prije nje zanussi (crkla nakon 7 godina)
    suđerica bosch (stara 1 godinu)
    pećnica i kuhača ploča gorenje (staro 1 godinu)
    mikrovalna samsung (7 godina)
    TV samsung (7 godina)
    linija philips (crkava otkad smo ju kupili, oko 5 godina, tri puta servisirana).

    Kad podvučem crtu, zapravo imam sreće s aparatima .

  26. #26
    hibiskus's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    321

    Default

    mi imamo candy sudjericu i nakon punih 9 godina je trebala servis. dosao gospodin i krenuo, ne valja ovo, ono, pumpa, gornja prskalica, napukle su skare (ne znam kak se to zove) na vratima, morala sam ih pridrzavat, truc, bla, bla.... pocetna cijena popravaka 1500kn. onda slavodobitno kaze da on ima servis i prodaju i da si kupimo novu, jer se ne isplati popravljati. ja odbila jer je masina radila ali je slabije prala (zbog prskalice) i elektronika super i cula sam od frendica njihove probleme sa novim masinama i serviserima.
    uglavnom, shvatio covjek da nas ne moze uvjeriti u kupnju nove, pa je malo bolje pogledao kvar i zakljucio da ce se kretat u okviru 700kn, tako je i bilo. od tada vec godinu dana radi besprijekorno.


    mi pak imamo nelijepo iskustvo sa sony masnjakom, grrrrrr

  27. #27

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    vukovar
    Posts
    310

    Default

    perilica za suđe elektrolux super a frižider crko motor popravak 1000 kn -motor košta 900 i nešto sitno.crko motor nakon isteka garancije.ali stavrno uvjek ga držimo blizu minimuma pa neznam od kakvog se rada istrošio?

  28. #28
    summer's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    St
    Posts
    4,600

    Default

    uh koji smo mi sretnici
    imamo whirlpool, electrolux, gorenje, sve od useljenja 8 godina i samo je jednom sudjerica trebala manji popravak
    naravno, svjesna sam da sam im ovim postom presudila i da ce se sad redom krenit kvarit

  29. #29
    laura29's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,094

    Default

    I mene strah reći da još nismo imali nikakvih problema s aparatima otkad smo uselili, znači 7 godina. Niti jedan aparat nije bio popravljan, osim redovitog servisa plinskoga bojlera. Frižder je LG, ugradbena pećnica i ploča Elektrolux, napa Faber, suđerica i perilica rublja Gorenje. Nadam se da će svi oni pesprijekorno služiti još nekoliko godina i da neći svi odapeti u isto vrijeme.

  30. #30
    ms. ivy's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    12,890

    Default

    u isto vrijeme nepovratno će krepati aparati istog proizvođača i jednake starosti. u našem slučaju vešmašina i frižider, sitan trošak te godine....

    u paru su još pećnica i suđerica, rade već deset godina i svjesna sam da mogu svaki čas odapeti.

    i što je najgore, upravo sam shvatila da sam ponovo kupila vešmašinu i frižider istog proizvođača... bilo mi je važno da nije isti kao prije.

    no, pitam se proizvodi li danas itko aparate koji izdrže dulje od desetljeća?

  31. #31
    Cubana's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    East end
    Posts
    6,747

    Default

    Quote Originally Posted by ms. ivy View Post
    u isto vrijeme nepovratno će krepati aparati istog proizvođača i jednake starosti. u našem slučaju vešmašina i frižider, sitan trošak te godine....
    Pregrizla jezik...
    Sve imam od whirlpoola (bila neka dobra akcija).

  32. #32
    ms. ivy's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    12,890

    Default

    mogla si ih bar stavljati u upotrebu u razmaku od godinu-dvije

  33. #33
    seni's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    7,511

    Default

    Quote Originally Posted by ms. ivy View Post
    no, pitam se proizvodi li danas itko aparate koji izdrže dulje od desetljeća?
    navodno miele. buducnost ce pokazati.

  34. #34

    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    1,048

    Default

    Molim ukoliko netko zna majstora koji popravlja perilicu vesa Candy da javi neki broj
    Ovlasteni zasada nece u moju kucu: jer je garancija istekla prije mjesec dana a u te dve godine se izmjenili 10-ak puta...

  35. #35
    mali mrav's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    138

    Default

    Ja bi samo htjela sve upozoriti na ovlašteni Electrolux servis na križanju Heinzlove i slavonske. to su pravi lopovi! Da moj tata nije oprezan i da on nije nosio moj usisavač na popravak lagano bi me preveslali. Njihova dijagnoza bio je kvar motora koji košta cca 1000kn, a serviser bi nam dao ispod cijene u fušu za 800kn. Tata je odnio usisavač u drugi servis gdje su dijagnosticirali da je otišla termozaštita i da je motor u savršenom redu. Platili samo 120kn. Bogu hvala na tome!

  36. #36
    @n@'s Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    Ako imaš napismeno potvrdu od servisa da je otišao motor, a nije, možeš ih tužiti. Ili barem prijaviti nekome.

  37. #37

    Join Date
    May 2013
    Posts
    25

    Default

    Mene zanima jesi li nasla dobrog majstora?
    imam isti problem....podrucje Pule

  38. #38

    Join Date
    May 2013
    Posts
    25

    Default

    Evo da se javim i sa svojim iskustvom, naime nikada vise u nad dom nece uci candy uredaji, bez obzira na garanciju ne zele priznati i popraviti aparat i bez obzira na sva potrtosacka prava nis u mogucnosti dobiti novi proizvod . Ako je netko uspio molim da mi da upute na koji nacin ostvariti prava...pozvala se na sva moguca prava o potrosacima ali zahtijev nisu htijeli odobriti

  39. #39
    Tashunica's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    tamo, tamo daleko
    Posts
    5,770

    Default

    Quote Originally Posted by ana32 View Post
    Evo da se javim i sa svojim iskustvom, naime nikada vise u nad dom nece uci candy uredaji, bez obzira na garanciju ne zele priznati i popraviti aparat i bez obzira na sva potrtosacka prava nis u mogucnosti dobiti novi proizvod . Ako je netko uspio molim da mi da upute na koji nacin ostvariti prava...pozvala se na sva moguca prava o potrosacima ali zahtijev nisu htijeli odobriti
    obrati se mailom direktno proizvođaču, to obično najprije upali.

  40. #40

    Join Date
    May 2013
    Posts
    25

    Default

    hvala na savijetu, pokusala poslat mail direktorici Candy-a pa me bas zanima ishod.

  41. #41

    Join Date
    May 2013
    Posts
    25

    Default

    E da, mail proizvodaca ne mozes naci nigdije, nailazim samo na br.servisa u Ita.,

  42. #42

    Join Date
    May 2013
    Posts
    25

    Default

    Evo obecala javiti rezultat...nakon upita poslanog direktorici Candya u Hr. nista, obecala ocitovanje do 24.8. medutim nikada nista nije odgovorila....poslala jos 2 puta mail ali kao da ga saljes u prazno....eto tako je zavrsi0 slucaj kod mene.

  43. #43
    lucij@'s Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,759

    Default

    Moju sušilicu su u Pušiću popravljali 5 puta. 5 PUTA!!!
    Pitanje: ima li neki pravilo/zakon po kojem mi moraju dati novu? Sušilica je pod garancijom

  44. #44
    mrkvica05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    zagreb
    Posts
    916

    Default

    Quote Originally Posted by ana32 View Post
    Evo obecala javiti rezultat...nakon upita poslanog direktorici Candya u Hr. nista, obecala ocitovanje do 24.8. medutim nikada nista nije odgovorila....poslala jos 2 puta mail ali kao da ga saljes u prazno....eto tako je zavrsi0 slucaj kod mene.
    probaj kontaktirati udrugu potrošač i vidjeti imaju li oni koji pametan savjet

  45. #45
    mali karlo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,463

    Default

    I nama dolaze, jednom su bili za perilicu suđa, 4 mj prije isteka garancija i zenska mi na telefon govori "Ali vama ce ubrzo istec garancija"
    Mislim pa sta to nju briga, ako mi jos uvijek vrijedi.
    Prije mjesec dana su bili zbog susilice stare 6 mjeseci i rekli da ce doc iduci tjedan, taj tjedan nikako da dodje. Zvala sam ih par puta i svaki put cekaju jos neki dio.

    Lucij@, nadam se da se necu druzit puno s njima kao ti

  46. #46
    lucij@'s Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,759

    Default

    @mali karlo, čekaju neki dio za sušilicu? Za moju tvrde da se samo zaštopa od mucica i to. Ali nije moguće, neki dan sam je detaljno čistila i opet mi neprestano treperi sve redom.
    Ne znam mogu li zvati nekog drugog da je pokuša popraviti ili sad moram do kraja s ovima. Zna li netko?

  47. #47
    Deaedi's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    9,727

    Default

    Quote Originally Posted by lucij@ View Post
    Moju sušilicu su u Pušiću popravljali 5 puta. 5 PUTA!!!
    Pitanje: ima li neki pravilo/zakon po kojem mi moraju dati novu? Sušilica je pod garancijom
    Ja sam dobila novu ves masinu umjesto kombinacije masina-susilica, nakon jedno 5,6 popravaka i prijetnje da cu masinu iskrcati na Trgu i pozvati novinare.

  48. #48

    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    2,389

    Default

    ima li netko dobrog majstora za preporuciti za sudjericu elektrolux. ne pere dobro i tabletica se ne rastapa.
    ovlastene necu a garancije je istekla vec. zapravo nekoga tko ce mi reci isplati li se poopravaljati ili je naprosto odradila svoje

  49. #49

    Join Date
    May 2013
    Posts
    25

    Default

    Za svo vrijeme ( dane /tjedne) koje je perilica provela na servisu tih 5 puta, produljuje joj se razmjerno jamstveni rok.
    Nadalje ukoliko je promijenjen bitni dio perilice jamstveni rok počinje teći od popravka.
    Stoga je vrlo bitni imate sve radne naloge, te znati što je, kako i u kom vremenskom periodu rađeno.

    Ukoliko iz dokumentacije ustanovite da ste još u jamstvenom roku , pozovite se na čl. 425 Zakona o obveznim odnosima.
    Međutim , ukoliko je jamstvo isteklo po svim parametrima, trebate dokazati da je sadašnji kvar uzročno posljedično vezan s prijašnjim kvarovima prijavljenim u roku ili da tada to nije bilo sanirano po pravilima struke.

    Tako nešto možete dokazati ili pisanim nalazom drugog ovlaštenog servisera ( stručna osoba) ili vještaka. Trošak vještaka snositi će ili potrošač ili trgovac ovisno o nalazu.


    Dakle iako su nam zajamcena prava ( ovo dobila nakon savjetovanja s udrugom za zastitu potrosaca) ja svoja nisam uspijela ostvariti, kontaktirala i s direktoricom Candya u Zg koja mi obecala odgovor jos 24.8 ali od njega nista iako sam je vec vise puta pismeno podsjetila na moj predmet...tako da sretno!

  50. #50
    mrkvica05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    zagreb
    Posts
    916

    Default

    Javi se još jednom na mailove Candyja s porukom da gledaju emisiju Potrošački kod u kojem će biti prilog o njihovom poslovanju.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •