Hihihihihi odlicna ideja! Mozda pomogne...probam jos to mozda upali!
Hihihihihi odlicna ideja! Mozda pomogne...probam jos to mozda upali!
Hihihihih, ucinjeno!
Evo obzirom da nisu odgovorili ni nakon spomena 'potrosacki kod"odlucila i emisiji poslat predmet, mozda ih oni malo stisnu...javim sta se dalje zbilo.
Svaka ti čast na upornosti. Zbilja je frustrirajuće kad od nas potrošača rade male majmune, vuku nas za nos jer znaju da (uglavnom) nećemo reagirati i da će im sve proći.
Nadam se da ćeš uspjeti!
Za sada jos nista....
Da ja opišem svoj slučaj sa Gorenjem... koji sam uspješno riješila, pa možda nekome i pomogne.
Kupila novu perilicu i nakon tjedan dana ne radi cetrifuga. Zovem ja Emmezetu da im vratim, oni meni da treba doći serviser iz Gorenja i potvrdi kvar. Nazvali oni i Gorenje da mi pošalju servisera, stvarno - svaka čast. Ali, Gorenje servis radi od 08 - 16, kad i ja. E tu je problem jer ja neću za njihov komfor radnog vremena uzimati dan godišnjeg. Neće oni popustiti, neću ja. (Inače, od prije imam loša iskustva s njihovim servisom i bahatosti, pa eto ovo mi je bila kap koja je prelila čašu). Prvo sam ih prijavila na državni inspektorat, onda sam napisala lijepi mail na članove uprave Gorenje Slovenija (negdje sam iskopala mail adrese svih njihovih članova uprave).
Na državni inspektorat nisu reagirali, ali čim su vidjeli moj mail na Upravu Gorenje Slo (jer su bili u cc-u), nazvali lijepo i pitali kada mi paše da dođu. Došli taj dan i 19:15 - kako sam i tražila. Zamijenili perilicu - sve ok. A mogli smo i bez članova uprave. Kasnije sam dobila rješenje državnog inspektorata da je moja prijava riješena novom perilicom - dakle i oni funkcioniraju, samo polako.
Elem, od tada sa svojim prigovorima probam lijepo, ako ne ide - na što višu instancu moguću. Nema greške.
Da cekaju ga od 8 mj.
U medjuvremenu sam ih zvala jos 2 puta. Jednom da pitam jel dosao dio pa su rekli da nije. Opet ih zovem prije tjedan dana jer mi je nesto trebalo i za ves masinu i lik kaze da ce doc netko iduci tjedan. Napomenem mu da ih cekam u vezi susilice vec dugo pa ako bi mogli odjednom sve rijesiti.
On nekog zove i kaze meni "ali to vam je od 8 mj"
Na to sam mu rekla "pa eto i samo vidite"
Uglavnom dio je dosao i sve ce zajedno do rijesit netko ovaj tjedan.
Jucer dolazi decko i spominje ves masinu al ne i susilicu, ja mu prepricam razgovor al on nema pojma, njemu nitko nista nije rekao za susilicu...zove u servis a oni kazu da dio nije dosao.
Katastrofa su!
Bella 77, bravo!
Pokusavala pronaci kontakt u Ita.ali nazalost nikako ga pronaci...bas mi je drago da bar netko uspije!
Probaj otići na sudski registar i tamo naći tko ih zastupa u HR, imenom. onda ga/ju proguglaj...![]()
Hvala svima na savijetima, nisam uspijela nista postici ali bar znam da sam sve isprobala....drago mi je da su bar neki uspijeli istjerat svoje pravo, sada imam gorenje i ako zaskripi javim se belli 77 za savjetovanje))
Nisu mi nista odgovorili tako da valjda nisu...
novimediji@hrt.hr
Ovo je adresa na koju sam slala mail.
Dizem temu, nazalost. Crkla perilica posuda. Garanciju vise nema a ne da nam se zvati ovlasteni servis jer ce nas jeftinije doci nova. Dakle cure, zna li koja od vas nekog provjereno dobrog majstora za Rijeku i okolicu?
Rijetko kad popravljam kućanske aparate. Kupujem srednju klasu, koja nije preskupa, pa obično naletim na dobru robu koja dugo traje. Suđericu Quadro kupila sam prije 8 godina, još radi, ali problem mi je ona plastika ili što je već, na koju se stavlja suđe. Šipke su se potrgale na nekim mjestima , pa imam manje prostora za poslagati tanjure. Zna li netko, gdje se to može nabaviti?
Šteta mi je bacati mašinu koja radi samo radi toga
Točno ove riječi ponavlja moja žena kada netko spomene hladnjak: nikada više smeće zvano Electrolux neće u moju kuću! Kad se spomene suđerica, onda je smeće Indesit, kad perilica rublja opet smeće od Indesita......Popravci za Indesit i Electrolux su nam odnijeli više novca neg je bila nabavna cijena, odustali smo od servisera. Nažalost, ima smeća svih marki, proizvodi se smeće za smeća od država koje ga uvoze radi nižih uvoznih cijena. Na kraju, mi sitnozubi sve platimo puno, opterećeno je gramzivošću trgovaca i nenormalno visokim PDV-om.potpuno gubim volju za kupnjom bilo čega što nije neophodno. A kada popravljam, onda tražim nekoga na crnjaka, jer ionako serviseri uglavnom ne izdaju račun i o garanciji na popravak nema govora.
Molim savjet...predala sam u servis parnu postaju koja vise nije pod garancijom. Obecali rok isporuke 7 do 10 dana. Proslo je 3tjedna. Prekjucer zvala rekli su javit ce jucer...nisu...kome da se zalim?
Eto danas došao mail da je gotova pegla. A i da sam došla ništa ne bih obavila jer se popravak vrši u drugom mjestu ne u zagrebu...uh...
Posljednje uređivanje od mrkvica05 : 27.03.2017. at 12:18