Pokazuje rezultate 1 do 50 od 72

Tema: prevare servisera kućanskih uređaja

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    1,048

    Početno

    Molim ukoliko netko zna majstora koji popravlja perilicu vesa Candy da javi neki broj
    Ovlasteni zasada nece u moju kucu: jer je garancija istekla prije mjesec dana a u te dve godine se izmjenili 10-ak puta...

  2. #2
    mali mrav avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    138

    Početno

    Ja bi samo htjela sve upozoriti na ovlašteni Electrolux servis na križanju Heinzlove i slavonske. to su pravi lopovi! Da moj tata nije oprezan i da on nije nosio moj usisavač na popravak lagano bi me preveslali. Njihova dijagnoza bio je kvar motora koji košta cca 1000kn, a serviser bi nam dao ispod cijene u fušu za 800kn. Tata je odnio usisavač u drugi servis gdje su dijagnosticirali da je otišla termozaštita i da je motor u savršenom redu. Platili samo 120kn. Bogu hvala na tome!

  3. #3

    Datum pristupanja
    May 2013
    Postovi
    25

    Početno

    Mene zanima jesi li nasla dobrog majstora?
    imam isti problem....podrucje Pule

  4. #4

    Datum pristupanja
    May 2013
    Postovi
    25

    Početno

    Evo da se javim i sa svojim iskustvom, naime nikada vise u nad dom nece uci candy uredaji, bez obzira na garanciju ne zele priznati i popraviti aparat i bez obzira na sva potrtosacka prava nis u mogucnosti dobiti novi proizvod . Ako je netko uspio molim da mi da upute na koji nacin ostvariti prava...pozvala se na sva moguca prava o potrosacima ali zahtijev nisu htijeli odobriti

  5. #5
    Tashunica avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    tamo, tamo daleko
    Postovi
    5,770

    Početno

    Citiraj ana32 prvotno napisa Vidi poruku
    Evo da se javim i sa svojim iskustvom, naime nikada vise u nad dom nece uci candy uredaji, bez obzira na garanciju ne zele priznati i popraviti aparat i bez obzira na sva potrtosacka prava nis u mogucnosti dobiti novi proizvod . Ako je netko uspio molim da mi da upute na koji nacin ostvariti prava...pozvala se na sva moguca prava o potrosacima ali zahtijev nisu htijeli odobriti
    obrati se mailom direktno proizvođaču, to obično najprije upali.

  6. #6

    Datum pristupanja
    May 2013
    Postovi
    25

    Početno

    hvala na savijetu, pokusala poslat mail direktorici Candy-a pa me bas zanima ishod.

  7. #7

    Datum pristupanja
    May 2013
    Postovi
    25

    Početno

    E da, mail proizvodaca ne mozes naci nigdije, nailazim samo na br.servisa u Ita.,

  8. #8

    Datum pristupanja
    May 2013
    Postovi
    25

    Početno

    Evo obecala javiti rezultat...nakon upita poslanog direktorici Candya u Hr. nista, obecala ocitovanje do 24.8. medutim nikada nista nije odgovorila....poslala jos 2 puta mail ali kao da ga saljes u prazno....eto tako je zavrsi0 slucaj kod mene.

  9. #9
    mrkvica05 avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2008
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    916

    Početno

    Citiraj ana32 prvotno napisa Vidi poruku
    Evo obecala javiti rezultat...nakon upita poslanog direktorici Candya u Hr. nista, obecala ocitovanje do 24.8. medutim nikada nista nije odgovorila....poslala jos 2 puta mail ali kao da ga saljes u prazno....eto tako je zavrsi0 slucaj kod mene.
    probaj kontaktirati udrugu potrošač i vidjeti imaju li oni koji pametan savjet

  10. #10

    Datum pristupanja
    Jan 2017
    Postovi
    1

    Početno

    Citiraj ana32 prvotno napisa Vidi poruku
    Evo da se javim i sa svojim iskustvom, naime nikada vise u nad dom nece uci candy uredaji, bez obzira na garanciju ne zele priznati i popraviti aparat i bez obzira na sva potrtosacka prava nis u mogucnosti dobiti novi proizvod . Ako je netko uspio molim da mi da upute na koji nacin ostvariti prava...pozvala se na sva moguca prava o potrosacima ali zahtijev nisu htijeli odobriti

    Točno ove riječi ponavlja moja žena kada netko spomene hladnjak: nikada više smeće zvano Electrolux neće u moju kuću! Kad se spomene suđerica, onda je smeće Indesit, kad perilica rublja opet smeće od Indesita......Popravci za Indesit i Electrolux su nam odnijeli više novca neg je bila nabavna cijena, odustali smo od servisera. Nažalost, ima smeća svih marki, proizvodi se smeće za smeća od država koje ga uvoze radi nižih uvoznih cijena. Na kraju, mi sitnozubi sve platimo puno, opterećeno je gramzivošću trgovaca i nenormalno visokim PDV-om. potpuno gubim volju za kupnjom bilo čega što nije neophodno. A kada popravljam, onda tražim nekoga na crnjaka, jer ionako serviseri uglavnom ne izdaju račun i o garanciji na popravak nema govora.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •