Pitanje koje se ne smije postaviti glasi: kaj je danas bilo u školi?
Možeš početi tako da se nadovežeš na jučerašnji razgovor (i to ne odmah dok srče juhu)
- I jel se Pero opet glupirao ko jučer? Što mu je rekla učiteljca?
- Ima li netko u razredu tko ti je baš simpa? A tko te baš nervira? Zašto?
- Jel bio neki grozan ručak ili si sve smazao?
- Što ti je danas bilo onako baš - najbolje/najgore u školi? Dok ste jurili pod odmorom? S kim si jurio? (pa se nadovežeš u smjeru u kojem krene priča...)
I onda mic po mic dođete do Pčelice (ne popravljaj ga stalno, zna on da je to dio HJ), pa pitaš:
- je li Marko konačno uspio pisati od crte do crte, a kako je tebi išlo? Stvarno? Bravo, baš se radujem da si uspio!
- je li ti bilo dosadno ponovo pisati cijeli red slova J? Da, to je baš nekad dosadno, ali služi tome da počneš pisati skroz bez razmišljanja i jako brzo......
itd, itd, itd