Ovim putem vas molimo da odvojite par minuta i procitate o najnovijoj marketinškoj muljaži kompanije (kršitelj koda), te da slanjem e-maila podržite ovu akciju bojkotiranja istoga.
http://info.babymilkaction.org/news/campaignblog260510
(kršitelj koda)ova zadnja globalna strategija je promoviranje adaptiranog mlijeka sa tvrdnjom da ono 'štiti' bebe, iako znaju da adaptirano mlijeko povecava vjerojatnost oboljenja u djece, a u siromašnim uvijetima može dovesti i do smrti djece.
(kršitelj koda) tvrdi da adaptirano mlijeko pomaže razvoju bebinog mozga i razvoju ociju, te da štiti imunološki sistem. Proizvod se vec nalazi na policama 120 zemalja. On je trenutno istaknutiji, a njegov logo je u još ljepšim bojama, cime vizualno još više smanjuje obveznu izjavu 'dojenje je najbolje za bebe' koja je donesena, medju ostalim, i uz pomoc prijašnjih kampanja bojkota ovih proizvoda. (kršitelj koda) ovim cinom takodjer krši i odredbe internacionalnih marketinških standarda za koje tvrdi da ih podržava.
Prema rijecima UNICEF-a: "Procjenjuje se da bi poboljšanje položaja dojenja, te smanjivanje hranjenja dojencadi umjetnom hranom moglo spasiti 1.5 milijun djece godišnje". Dok UNICEF, Svjetska Zdravstvena Organizacija (WHO), vlade i razne zdravstvene udruge pokušavaju proširiti cinjenicu da dojenje štiti dojencad, (kršitelj koda) koristi svoje masivne resurse kako bi uvjerilo majke i zdravstvene djelatnike da ih njihovo adaptirano mlijeko 'štiti'.


Odgovori s citatom
Kaj mislite, ima li to smisla?
ali, ocito WHO nije izricito zabranila reklamiranje, niti je bilo kako formulirala marketinske standarde, te jedino ako je nasa drzava zabranila njihovo reklamiranje (za sto ne znam), onda je to krsenje zakona.
