Pokazuje rezultate 1 do 14 od 14

Tema: odnos s učenicima

  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,951

    Početno odnos s učenicima

    Evo danas sam saznala da me moji srednjoškolci iznose kao pozitivan primjer........na satovima razrednika

    Jer imaju moj mail za predavanje referata,vježbi i seminara i broj moba (naravno imam 2 broja - ) za hitne stvari.........( vjerujte mi nikad nisu zloupotrijebili taj broj-za razliku od nekih odraslih......)

    ja u tome ne vidim ništa posebno i vrijedno isticanja

  2. #2

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Super!

    A kaj predaješ?

  3. #3

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,951

    Početno

    fiziku

  4. #4
    Matilda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    na turneji
    Postovi
    3,232

    Početno

    Maria :D

    Svaka čast!!!
    Vrlo pozitivno i napredno. A to se danas traži.

    Ja sam ipak malo opreznija pa svoj mob. i mail ne dajem nikome u školi. Imala sam loše iskustvo, ali ne s učenicima, već s roditeljima. Imala sam poziv navečer na Badnjak kako bi iskazali nezadovoljstvo uspjehom svog nasljednika.

    Obavijesti o ispitima, diktatima i satovima lektire dajem na web stranici škole, a predavanja mi klinci daju na CD-u.

  5. #5

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Postovi
    3,187

    Početno

    Vau!

    Koje ste vi napredne profesorice! Super!

  6. #6

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,951

    Početno

    danas smo imali vježbe.......
    (3 srednje)
    ajme
    jest da smo naučili zakon o očuvanju količine gibanja,ali rekvizita je bilo po svuda....................

    umorna sam kao da sam drva cijepala

  7. #7
    anchi pp avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,908

    Početno

    Da citiram branku1 jedan: "vau" i dodajem još jedan "vau", pa bi to bilo: vau-vau, koje ste vi napredne profesorice!

  8. #8
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    ja mislim da bi te i bez moba i neta stavili kao primjer :D . kikicu si oduševila - i htjela bi profesora kao što si ti .

  9. #9

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Citiraj maria71 prvotno napisa
    danas smo imali vježbe.......
    (3 srednje)
    ajme
    jest da smo naučili zakon o očuvanju količine gibanja,ali rekvizita je bilo po svuda....................

    umorna sam kao da sam drva cijepala
    Daj prezentiraj pripremu za taj sat, onako ukratko - da vidimo kako ste se gibali

  10. #10

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,951

    Početno

    3
    POKUSI S NOVČIĆIMA
    LITERATURA: MFL, str. 88-89.
    UPUTA:
    Zakon očuvanja količine gibanja možemo demonstrirati s nekoliko vrlo jednostavnih pokusa sa novčićima.
    Potrebno je samo nekoliko novčića od 10 lipa, 50 lipa i od 1 kune, ravnalo koje ima ravan rub i limenka soka. Predlažem da prije izvođenja svakog pokusa razmislite i pretpostavite što će se dogoditi pa tek zatim izvedite pokus.
    1) Ravnalo postavite na školsku klupu tako da jednim vrhom dodiruje punu limenku soka ili cole. Novčić od 10 lipa prstom gurnite duž ravnala u limenku. Što će se dogoditi?
    Izvedite isti pokus sa kovanicom od 50 Iipa i od 1 kune.
    2)Postavite novčić B od 10 Iipa uz rub ravnala i označite položaj lijeve strane novčića B i zatim gurnite novčić A od 10 Iipa slijeva nadesno tako da se A i B sudare. Kako će se novčići gibati nakon sudara?
    Ponovite pokus naizmjence zamjenjujući novčić A i B kovanicama od 50 Iipa i od 1 kn.
    3)Postavite četiri jednaka novčića B, C, D i E od 10 lipa jedan uz drugi i pogodite ih novčićem A od 10 lipa. Da li će se novčići razdvojiti? Što predviđate? Probajte ih pogoditi novčićem A od 1 kune, hoće li se sada razdvojiti?
    4) Postavite novčiće kao na slici, ovog puta ostavljajući mali razmak između novčića i pogodite ih novčićem A. Jesu li rezultati pokusa 3. i 4. suglasni?


    evo tako kako piše......naučili smo impuls sile i količinu ginanja ,te zakon o očuvanju količine gibanja

  11. #11

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Zgodno. Nije čudno da se volite.

  12. #12

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Postovi
    3,187

    Početno

    Ja neću reći kako smo mi učili o laserima

  13. #13

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj branka1 prvotno napisa
    Ja neću reći kako smo mi učili o laserima
    Ako je metodika ista kao što je bila i kod nas, znam zašto nećeš reći

  14. #14

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Citiraj branka1 prvotno napisa
    Ja neću reći kako smo mi učili o laserima
    To ona žica da se bacimo na koljena i molimo za pripremu

    BAC, BAC, ŽIC, ŽIC...

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •