tanja_b prvotno napisa
Ne mislim da je velik broj odgoda (koje su zaista uzele maha u zadnjih godinu-dvije, koliko pratim u našoj okolini) uzrokovan prenapornim školskim programom. Sad kad sama imam uvid u to, čini mi se da školski program u 1. razredu uopće nije prezahtjevan, nego taman prilagođen 7-godišnjacima. Nego mi se čini da su odgode više uvjetovane emocionalnom/socijalnom nezrelošću neke djece, a zašto nam se čini da je to danas češće nego nekad, druga je tema. Činjenica je da škola postavlja pred djecu zahtjeve upravo u tom smislu sazrijevanja - samokontrole, samostalnosti, funkcioniranja u zajednici, itd. Sve je to puno drugačije nego što je bilo u vrtiću.
Moj stav o školi uvijek je bio i bit će uglavnom afirmativan, ali da imam neke zamjerke - imam. Ne tiču se gradiva i opterećenja, nego sustava. Ono što je i Zdenka napisala. Pa sustav ocjenjivanja na kraju osnovne škole, za kojeg mislim da je zašao u slijepu ulicu. Ne mogu se složiti sa svime što se u školi događa. Ali naravno da to neću pokazati pred djetetom (ne pada mi na pamet).