Stranica 3 od 3 PrviPrvi 123
Pokazuje rezultate 101 do 148 od 148

Tema: disciplina

  1. #101
    sandra14 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    S.Obrez
    Postovi
    173

    Početno

    Da, ja mu zadajem.
    Ništa ne provjeravam.
    Razgovaramo o svakoj knjizi.
    Samo to.
    A i svaki odmor sjedi i čita knjigu, tako da mi nikakva provjera nije potrebna. :D
    Danas njih 6 ostaje da samnom na šk.kompjutoru prepisuje svoje radove.
    Radimo razredni časopis.
    Materijala imamo za 2 časopisa.
    ON je lik.grafički urednik.
    Jednostavno ima smisla za uočiti gdje što treba(matem.um) i dobro mu ide. A i u zaljubljivoj je fazi, pa mu je važno da pred njom bude po nečemu poseban.
    Sad odoh na posao.
    Čitamo se navečer
    ________________
    Eh, forum, samo sam uspjela dva listića napisati, a i kasnim s ispravljanjem sastavak ))) mislim da im to neće teško pasti!

  2. #102

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    super! ajde javi se još... :D

  3. #103

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    150

    Početno

    apsolutno potpisujem virgo 30!
    bravo virgo!

  4. #104
    Zoila avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    u sredistu elferingeworta
    Postovi
    466

    Početno

    Paula (napisa):
    Anki, vani je već dugo praksa da djeca ne sjede tradicionalno u klupama poredanim u monotone redove, normalno je da se djeca u toj dobi šeću isl. Nažalost mi nismo vani i naša se djeca moraju uklopiti u naše školske stereotipe.

    Osnovni problem tvog djeteta je školski program koji je za njega prelagan. Nije li i tebi dosadno slušati stvari koje već znaš?

    Pokušajte dogovoriti s učiteljicom da mu daje dodatne zadatke, možda vam pomogne


    već smo dogovorili...i sa učiteljicom i sa pedagogicom; i kupili dodatne zadatke; ali je nakon cijelog polugodišta, kad sam je pitala da li mu ih daje, učiteljica rekla da nije stigla
    a kad sam pitala maloga, rekao mi je da mu je dozvolila da ih rješava samo pod odmorom...
    kad ovo procitam, meni se cini da je problem u nacinu rada uciteljice. Npr. mi smo u ZG ne "negdje vani", i u razredu mog sina djeca smiju se ustati kada im je tesko sjediti (znaci stoje na svom mjestu za stolom i prate nastavu, to radi moje dijete kad mu treba), i svako malo mjenjaju raspored sjedenja ili raspored stolova po sobi - nekad su stolovi slozeni u slovo U, nekada u redovima, nekada u malim grupama...

    I za ADD - da, slazem se s Alamamom - cesto djeca s ADD jesu nadprosjecno inteligentna ili darovita, i imaju izvrstnu koncentraciju kada ih nesto zanima (ne mislim samo na gledanje crtica, nego i na odredjene aktivnosti ili hobije). Anki, jesi procitala topike o hiperaktivnosti na ovom podforumu i na djeca s pp podforumu?

  5. #105

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    nisam baš jako temeljito
    situacija se malo primirila, pa sad čekamo rasplet na kraju godine

  6. #106

    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    Vinkovci
    Postovi
    106

    Početno

    Ocjena iz crtanja-kada crta olovkom,a slikanje -kada slika temperom ili vodenim bojama. Što tebi tu nije jasno ili što tu nije dobro ? Velika razlika je u crtanju i slikanju i to ih učimo u školi,malo po malo. Stvarno pretjeruješ !!!!

  7. #107

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno "zločesti"? ne...samo drugačiji

    sad mi je puno lakše, odahnula sam čitavši ankinu i priče drugih roditelja, ako ništa drugo, nisam jedina. Moj je mali živahno, nemirno, ....sve samo ne mirno dijete. Dakle drugačije. Kad je krenuo u školu bio je 23 u razredu, pa je sjedio sam u klupi, da bi ga nakon pola godine nastavnik premjestio k dvojici dječaka. Počele su priče kako je nemiran, bla,bla, šprica djevojčice, plješće na nastavi, fućka, pjevuši, u prvoj godini na plakatu dobrog ponašanja on je skupio samo jednog . Pitala sam neki dan psihologicu jel to uopće pedagoški. Sa strahom sam išla po njega u školu, ne znajući što će me dočekati, sad mi je već dozlogrdilo objašnjavati im, da je on dijete, možda sa hiperaktivnim poremećajem ( odnijela sam im i skriptu o tome, na kojoj kao da je opisano njegovo ponašanje), dijete koje je bilo 9 puta hospitalizirano, 4 puta operirano, da vjerojatno ima traume, i da mu treba malo drugačiji pristup.
    Sretna sam što je drugačiji al me brine što ga se obilježava kao neprihvatljivog , jer tako ga djeca doživljaju. On im se želi svidjeti izvodeći razne gluposti za što biva kažnjen, opominjan, i cijlo njegovo djetinjstvo samo ga opominjemo. Znate što smo učinili?
    Da zaželi od Sv.Nikole, ispred igrica da bude dobar, da ima 5,+ i
    E sad je zaista bilo dosta, obavila sam razgovore i sa nastavnicom i psihologicom, ponijela psihologici bilježnice , malo prokomentirale uratke, koje smatram da nisu objektivno ocijenjeni, i nadam se da možemo krenuti dalje.
    Na kraju 1. razreda, vjeroučiteljica mu je zaključila 4 zbog čega je prošao sa 4, i tada sam se žalila,al su mi rekli da će ga to motivirati.
    Ako vidimo da se dijete trudi, i želi biti dobro, pa pomozimo mu onda, a ne samo kritike. Put ka delinkvenciji je graničan, a sad je vrijeme da djelujemo. Poticati samopuzdanje i pohvaljivati više nego kuditi.

  8. #108
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno Re: "zločesti"? ne...samo drugačiji

    Citiraj pafi prvotno napisa
    Na kraju 1. razreda, vjeroučiteljica mu je zaključila 4 zbog čega je prošao sa 4, i tada sam se žalila,al su mi rekli da će ga to motivirati.
    :shock: :shock:

    ma obrisala sam pet puta sve što sam napisala! da ne dobijem ban !

  9. #109

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    Citiraj jumbina prvotno napisa
    Ocjena iz crtanja-kada crta olovkom,a slikanje -kada slika temperom ili vodenim bojama. Što tebi tu nije jasno ili što tu nije dobro ? Velika razlika je u crtanju i slikanju i to ih učimo u školi,malo po malo. Stvarno pretjeruješ !!!!
    uopće ne želim ulaziti u ovakvu rapravu...ti si očito educirana po tom pitanju pa ti moja malenkost nije u stanju protusloviti

  10. #110

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno Re: "zločesti"? ne...samo drugačiji

    Citiraj sorciere prvotno napisa
    Citiraj pafi prvotno napisa
    Na kraju 1. razreda, vjeroučiteljica mu je zaključila 4 zbog čega je prošao sa 4, i tada sam se žalila,al su mi rekli da će ga to motivirati.
    :shock: :shock:

    ma obrisala sam pet puta sve što sam napisala! da ne dobijem ban !
    sorci, sorci! (ovo je kao navijački smajlić)

  11. #111

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    evo naš kratki izvještaj "nakon godinu i pol":

    na kraju prošle godine se iznenada smirio i povukao u sebe. zaključili smo da je to posljedica smrtnog slučaja u obitelji, ali uspostavilo se da je uz to imao i neku alergiju od koje su mu naotekle mandule, pa nije skoro uopće čuo. niti jedna učiteljica nam to nije spomenula, nego tek kad smo mi došli u školu pitati da li su primjetile da slabije čuje, onda su se kao u magli prisjetile da se jako promijenio u zadnje vrijeme

    ova godina....u početku sve super; svaki dan sam sebe hvali; mi presretni; onda je jedan dan učiteljica "uhvatila" MMa i rekla mu da smo pozvani na razgovor jer da je stanje zapravo gore nego prošle godine. već mi je na samom početku digla tlak jer je rekla da nam već danima želi ubaciti poruku u sandučić, aludirajući tako da ona ZNA gdje mi živimo, ali da jednostavno nije stigla :shock: ja velim pa zakaj nam niste napisali u informativku da nešto nije u redu, a veli ona: pa vaš sin je rekao da nema informativku! ja velim, pa dobro, mogli ste u bilježnicu, na komad papira, a uostalom imate naše brojeve telefona, niste nas mogli nazvati? na to će ona: pa ubacila bi vam ja to ovih dana u sandučić....

    uglavnom, i dalje je nemiran. to je jedini problem. ocjene sve 5, nimalo agresivan prema drugoj djeci, stvarima, sebi; pitala sam ju da li sumnja na hiperaktivnost pa mi je rekla da ni u kojem slučaju! nikako!

    dodatne zadatke ne smijemo donositi jer, citiram: nije nama cilj ovdje njega zabaviti nego on mora shvatiti da tu mora na miru sjediti, koliko god mu bilo dosadno....

    premjestiti ga...to se isto nije sjetila; iako mi je danas priznao da već neko vrijeme sjedi sam

    ja dolazim na informacije svaki tjedan i koliko sam skužila to učiteljici smeta; imale smo i jedan sukob oko toga, ali nemam sad snage pisati o tome, kao ni o tome da nije slavio svoj rođendan - na njenu inicijativu! kao da vidimo da li će ga to potaknuti da se projeni....jako sam tužna jer sam prstala na sve to; zapravo sam užasno ljuta na sebe

    i da sad ne duljim previše, ne poduzimamo ništa do 12.mjeseca, naime tada smo dobili termin kod tanje sever; idemo se kolektivno testirati pa ćemo onda vidjeti šta nam je činiti....

  12. #112

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno

    moj je fico ove dane super, sto me pocinje i plasiti,a mozda je vrijedio moj temeljiti razgovor sa psihologicom i nastavnicom. Vidim da je zadovoljan, a ja ga jucer narucila kod psihologa za hiperaktivni poremecaj. U velikoj sam dilemi, ali necu biti mirna dok mi ne potvrde, radi li se o manipulaciji, hiperaktivnom poremecaju ili je sve ok, samo je zivlje dijete.
    Tjedan je dana bio doma jer je u igri ostetio roznicu, i u ponedjeljak za vrijeme dnevnog boravka sve nadoknadio. Dakle ima volje, zelje, i dobro mu ide, zato me i ljuti kad mu se zbog ponasanja smanjuje ocjena, kao zbog motivacije ili kazne.

  13. #113

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno

    ova godina....u početku sve super; svaki dan sam sebe hvali; mi presretni; onda je jedan dan učiteljica "uhvatila" MMa i rekla mu da smo pozvani na razgovor jer da je stanje zapravo gore nego prošle godine. već mi je na samom početku digla tlak jer je rekla da nam već danima želi ubaciti poruku u sandučić, aludirajući tako da ona ZNA gdje mi živimo, ali da jednostavno nije stigla :shock: ja velim pa zakaj nam niste napisali u informativku da nešto nije u redu, a veli ona: pa vaš sin je rekao da nema informativku! ja velim, pa dobro, mogli ste u bilježnicu, na komad papira, a uostalom imate naše brojeve telefona, niste nas mogli nazvati? na to će ona: pa ubacila bi vam ja to ovih dana u sandučić....

    ove njihove isprike su mi famozne i sama sam imala slicno, zaboravili mi reci da mi je maloga jedan veci decko vukao za nogu po skoli , kazu uciteljica bilo je BENIGNO!!! pa nas nisu obavijestili, ali zato kad je odbio pisati dodatne zadatke, te mu za kaznu dala 1, pa je on podrapao, jer dijete stvarno zna matku,ali je pokazao bunt jer su ga djeca taj dan zafrkavala, onda me docekala neobicna poruka u biljeznici, ne poziv na razgovor sto je bilo za ocekivati, vec opaska. Ne valaj im ako se brinemo previse pa cesce dolazimo na informacije, a s druge strane smo nemarni ako im ne sjedimo na glavama, pa zato......zasjednimo


    dodatne zadatke ne smijemo donositi jer, citiram: nije nama cilj ovdje njega zabaviti nego on mora shvatiti da tu mora na miru sjediti, koliko god mu bilo dosadno....

    strasno, pa ona je ta koja ga treba motivirati, a ne da vi nosite dodatne zadatke!!!! ona to treba ciniti

    premjestiti ga...to se isto nije sjetila; iako mi je danas priznao da već neko vrijeme sjedi sam

    moj sin je sam trazio da ga se premjesti u 1. klupu jer je ometao na satu, sjedeci u zadnjoj klupi....dijete od 8 godina je samo sebe premjestilo, sa zeljom da bude bolji!!!

    ja dolazim na informacije svaki tjedan i koliko sam skužila to učiteljici smeta; imale smo i jedan sukob oko toga, ali nemam sad snage pisati o tome, kao ni o tome da nije slavio svoj rođendan - na njenu inicijativu! kao da vidimo da li će ga to potaknuti da se projeni....jako sam tužna jer sam prstala na sve to; zapravo sam užasno ljuta na sebe

    samo ti dolazi, ja sam obavila razgovor od sat vremena i uvidjela da nastavnica i nije tako losa, malo umorna mozda od svega, ali ako osjetim da od nje nema podrsku, spremna sam ga premjestiti, jer sad su u najvaznijem dobu odrastanj, poslije je tesko ispravljati


    ja cekam termin za psihologa , i u teskoj sam dilemi, ali tjesi me sto nisam jedina, tako i ti nisi sama i bori se za svoje dijete

  14. #114

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    ma ne velim ja da je naša učiteljica loša; s njom se isto da lijepo popričati, i na informacijama je to sve više-manje ok....mene nervira to kaj se mi nešto dogovorimo, a ona onda to ne provodi....
    moj mali inače ne govori ništa loše o njoj i nemam osjećaj da se osjeća zakinutim; iako mi ga dođe žao kad ona nema baš nimalo osjećaja za neke stvari; evo npr. on je jedan dan sjeo doma i napisao priču i onda je još i ilustrirao; sav sretan odnio je drugi dan učiteljici da vidi, a ona je samo bacila papire na stol i rekla da nema vremena sad to čitati :/
    i još je neke stvari tako doma napravio i veselo odnio, ali nju to baš ne zanima...odnio je i medalju sa vihor kupa; mislite da je išta pitala o tome?
    evo to me smeta, djeci je nakad potrebno tako malo pažnje da budu sretna i da ih to potakne na daljnji rad, ali eto, naša učiteljica baš nema vremena....

  15. #115

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    anki baš mi je žao kad sve ovo čitam.

  16. #116

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno

    da, anki,
    ponekad je život nepravedan, a ima djece , kao tvoje i moje, koji se trude i očekuju neku pohvalu, smješak, samo malo više pažnje ili malo drugačijeg pristupa. Ne znam da li razgovarala sa psihologom u školi, ne zbog djeteta toliko, koliko da joj daš do znanja da nisi baš zadovoljna pristupom. Probaj, jer oni međusobno su dužni komunicirati.
    Najlakše je dijete ožigosati na početku odrastanja, ubiti ga u pojam, a onda .....krivi su roditelji i odgoj.

  17. #117

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa
    anki baš mi je žao kad sve ovo čitam.
    tanja, molim te prestani pratiti moje postove na temu škole tvoj andrej je drugačije dijete i sigurna sam da nećete imati problema
    btw, neki dan smo se skoro sudarile na parkiralištu; ja se motala sa autom, a ti si prolazila u škodi

  18. #118

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno

    Citiraj pafi prvotno napisa
    da, anki,
    .
    Najlakše je dijete ožigosati na početku odrastanja, ubiti ga u pojam, a onda .....krivi su roditelji i odgoj.
    pošto sam nova ovdje, slučajno sam vidjela da ima i forum učitelja i roditelja koji iskreno nije ni blizu ovome, kako po broju tema, tako i po broju članova.
    Ali, ne budi lijen, obratila sam se i tamo sa malim opaskama, možda se nešto i promijeni

  19. #119

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Pročitala sam većinu vaših postova i osjećam potrebu da vam kažem kako to izgleda iz druge perspektive. Moja M. je daleko od mirnog djeteta: brbljava je, zaboravna, ali u školi nema problema. No, s njom je u razredu jedan dječak koji radi većino ovog što ste opisale da vaši klinci rade+dodatno vrijeđanje drugih učenika (i njihovih roditelja!!!), pljuvanje, maltretiranje svih oko sebe.... Učiteljica pokušava što god može, zove roditelje u školu, šalje dijete psihologu na razgovor samo kad je nužno, a ostalo nekako rješava sama.... U razredu je i dvoje djece s disleksijom koji traže dodatan trud, barem troje koji su prenapredni za 3. razred....ni jednom od te djece učiteljica se ne može posvetiti jer svaki dan "vodi rat" s tim dječakom. Osobno me to ne bi tako zanimalo i ne bih pridavala pažnju da mi M. nije počela govoriti kako im "svaki put propadne sat jer je učiteljica opet imala posla s "ime malog":". Dijete je zbog toga frustrirano, kaže kako već oni u razredu smišljaju što da naprave. E, sad, poanta: vidjela sam roditelje tog dječaka u više navrata, čak i sjedila s njima na kavi nekoliko puta. Dijete je radilo scene, izazivalo sve nas prisute, dovodilo drugu djecu u opasnost gađajući ih kestenjem....Mama se slatko nasmijala i rekla kako je, eto, živahan i kako je i sama bila takva kao mala. Hm...njoj je to simpatično, a ostalih 28 učenika u razredu je frustrirano i zakinuto za pažnju učiteljice. Hoću reći to da je svako takvo ponašanje očito tolerirano u kući i ništa nije napravljeno da se to promijeni. Naravno da sa 8-9 godina stvari prijeđu svaku mjeru. Što će biti dalje s takvom djecom? Imamo i takav primjer: dječak koji je bio sličnog ponašanja danas, u 6. razredu, krade, pije sa starijim dečkima, puši od 4. razreda.....tata i mama su se također smješkali kad je bilo manjih problema. Danas im je kriv školski sustav jer imaju problema s djetetom. Sa svima koji su ustvrdili da se odgoj nosi od kuće skoro u potpunosti se slažem. Naravno da postoje i propusti učitelja: svi ljudi ponekad griješe. Uvjerena sam u jedno: ako se djetetu netko zaista posveti, ukazuje mu od početka na dobre i loše postupke, trudi se nagrađivati dobro, a kažnjavati loše (pri tom naravno ne mislim na udarce!) ne može se dogoditi da se s vremenom stvara od njega biće koje će maltretirati sve oko sebe i biti neprimjerenog ponašanja. Slobodno me osuđujte zbog ovog, ali-ako djetetu nije dijagnosticiran poremećaj u ponašanju ili ne nosi bilo kakvu drugu dijagnozu za njegovo ponašanje odgovorni su roditelji. Djeca, naime, kreću u školu sa 6-7 godina. Što se radilo prije? Tko ih je odgajao? Eto, ovo je priča s druge strane. Sad moram objasniti kćeri što znači riječ "prostitutka" jer ju je upravo tim izrazom počastio mali nasilnik. Njegova mama kaže: "Ma, nije on ozbiljno mislio,hahahaha!!!". Da, baš je smiješno.

  20. #120

    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    Vinkovci
    Postovi
    106

    Početno

    mim-potpisujem s poštovanjem sve što si napisala! Možda će netko ovdje razmisliti o onome što si napisala,pošto nama učiteljima, koji smo školovani da otkrijemo,prepoznamo i ukažemo roditeljima na probleme koji će svakoga dana biti veći ne vjeruju. I ja imam takvog ZLOĆU u razredu i žalosno je što do svijesti njegovih roditelja ništa ne dopire. S druge strane shvaćam da je njima lakše krivicu za LOŠ odgoj prebaciti na nas. Najviše trpe druga djeca i to je očajna situacija za sve nas !

  21. #121

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj anki prvotno napisa
    Citiraj tanja_b prvotno napisa
    anki baš mi je žao kad sve ovo čitam.
    tanja, molim te prestani pratiti moje postove na temu škole tvoj andrej je drugačije dijete i sigurna sam da nećete imati problema
    btw, neki dan smo se skoro sudarile na parkiralištu; ja se motala sa autom, a ti si prolazila u škodi
    Ma ne brinem se ja zbog sebe, imamo mi još oho-ho do škole. Žao mi je da imate problema, tim više jer mi se situacija ne čini nepopravljivo teškom.

    (nije se lako mimoilaziti sa mnom, jel'da? )

  22. #122

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj jumbina prvotno napisa
    mim-potpisujem s poštovanjem sve što si napisala! Možda će netko ovdje razmisliti o onome što si napisala,pošto nama učiteljima, koji smo školovani da otkrijemo,prepoznamo i ukažemo roditeljima na probleme koji će svakoga dana biti veći ne vjeruju. I ja imam takvog ZLOĆU u razredu i žalosno je što do svijesti njegovih roditelja ništa ne dopire. S druge strane shvaćam da je njima lakše krivicu za LOŠ odgoj prebaciti na nas. Najviše trpe druga djeca i to je očajna situacija za sve nas !
    Jumbina, zaista se divim današnjim učiteljima i profesorima. U moje vrijeme je nepoželjno ponašanje bilo sankcionirano. Danas ne smijete ništa i to ne opravdavam. Da, danas je zlostavljanje ako se dijete koje remeti nastavu pošalje da sjedi izvan razreda.
    I sama sam nekoliko puta bila u situaciji da sjedim na hodniku, stojim pred pločom, jednom je i mama bila pozvana u školu....nisam bila zlato, moje neprimjereno ponašanje je bilo kažnjeno i danas odgovorno tvrdim da su profesori SVAKI puta bili u pravu i vidim da zbog toga nisam frustrirana niti imam psihičke posljedice zbog tog "zlostavljanja". Naravno da mojoj mami na pamet nije palo da se žali ravnatelju, piše u ministarstvo pritužbe na profesore niti je preda mnom govorila išta protiv profesora (čak i kad je vidjela da nisu u pravu, to mi je priznala nakon mature ). Zato sam sretna kad vidim da se naša učiteljica služi koliko smije starim metodama i na prvim informacijama sam joj rekla koje su prednosti i mane mog djeteta, molila je za savjet kako postupati s djetetom školske dobi i rekla da ću biti uvijek na raspolaganju čim se pojavi neki problem, dok ne bude kasno, jer ona i ja imamo isti zadatak. Epilog toga je da danas s njom imam super komunikaciju, požalim joj se čak i ako kod kuće imam neki problem s M. i ona mi ga u školi pomaže riješiti, M. je obožava, sretna ide u školu, a ja sam prezadovoljna. Ako i roditelji i učitelj ulože trud mislim da svaki problem može biti riješen, ma kako velik bio. I, da, naša djeca u razredu smiju ustati i prošetati, ali moraju objasniti zašto. Učiteljica kaže da je ponekad bolje da ih pusti da jedan drugom kažu to što imaju nego da poskrivečki brbljaju i ometaju nastavu.
    Epilog objašnjavanja proste riječi: M. se rasplakala i pita me zašto joj je to * rekao. Najradje bih joj odgovorila-zato jer je neodgojeno derište. Nisam, ne želim da se uči tom riječniku. I to je odgoj.

  23. #123

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    razlika između opisanog dječaka i djece "nas na drugoj strani" (kako ste nas okarakterizirale) je u tome što njegove roditelje očito baš briga za njegovo ponašanje, dok se mi trudimo popraviti situaciju.
    a ako je moje dijete toliko neodgojeno, onda mi nije jasno zašto se taj problem pojavio tek u školi?zašto se nitko u vrtiću nikada nije žalio na njega?

  24. #124

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Anki, nisam ni rekla da je situacija ista, navela sam da dječak s kojim imamo problem u razredu ima i neke druge karakteristike. I svakako nisam rekla da se ne trudite, ali probaj razumjeti i drugu stranu: mi trenutno također imamo problem kojeg ne mogu riješiti jer mi je dijete frustrirano i nesretno, a odgoj drugog djeteta ne ovisi o meni niti ikako mogu utjecati na njega. Naravno da se dogodi da komunikacija s učiteljicom nije uvijek najbolja i žao mi je što imaš problem. Iznijela sam svoje osobno mišljenje, svoje loše iskustvo i sa svog stanovišta pohvalila učitelje jer nikad nisam doživjela ništa neugodno u školskom sustavu: ni u moje vrijeme, ni sada kad sam mama školarke.
    Iskreno, ne vjerujem kako se vaš problem pojavio tek sad u školi. Vjerojatno se djetetu prelazilo preko takvog ponašanja jer je bilo malo, možda su i tete u vrtiću bile popustljivije, a također nije bilo ni tako strogo utvrđenih pravila. Uči se na malim stvarima, prije škole. Obično se dogodi da roditelj, iako je svjestan da ponašanje njegovog djeteta krši neke općeprihvaćene norme i pravila, staje na stranu djeteta bez da razmisli koliko je to za njega dobro. Nadam se da pred tvojim djetetom niste razgovarali o negativnim stranama učiteljicinog ponašanja. Ako jeste-to je pogrešno. Očito je da ona nema prirodni talent u stvaranju autoriteta, ne trudi se baš da ga stvori, a ako joj u tome vi ne pomognete-ne može biti dobro.
    Ma koliko mi voljeli svoju djecu-ona nisu uvijek u pravu, a meni se čini kako svi roditelji djece s problemima u ponašanju ipak traže uzrok tome u nekom drugom, a zaboravljaju svoje propuste i zatvaraju oči pred dijelom krivice svog djeteta, a najviše sebe. Ne shvaćaj osobno, govorim općenito iz primjera koje sam imala prilike vidjeti, a trenutno sam u jako ljutitoj fazi jer sam upravo čula najnovije događaje iz škole. Opet. I što da radim? Kako bih trebala objasniti kćeri da je test za koji se spremala cijelo jutro odgođen za petak jer je učiteljica opet imala posla s istim dječakom i nije ga mogla održati? I sad neka 28-ero djece ponavlja gradivo za petak samo zbog toga jer će se roditelji opet smješkati nad njegovim nepodopštinama? Koliko god se trudila razumjeti-ne mogu.

  25. #125
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    mim, prije nekih dvadesetak minuta - razgovarala sam s ankinim djetetom. i on mene svaki puta :D i ...

    živahan je (nema šansi biti na miru), ali izuzetno bistar. i iskren ...

    uz podršku učiteljice, uvjerena sam da bi se moglo puno napraviti na tome da on funkcionira na drugi način.

    za neku djecu škola je veliki stres, i ako im se ne pristupi na pravi način - njihovo ponašanje postaje neprihvatljivo.

    što se tiče problema o kojem pišeš - zašto se 28 roditelja ne udruži, i nešto ne napravi? naime, ja sam čak i SAMA uspjela ishoditi mjere kojima su se rješavali takvi problemi, a kad sam imala podršku drugih roditelja - bilo je još lakše.

    kako si ti reagirala kad si bila u društvu s tom mamom? da li si joj rekla kako ti doživljavaš njeno ponašanje, i kako druga djeca doživljavaju ponašanje njenog sina? da li je BILO TKO od drugih roditelja nešto rekao? da li ste tražili roditeljski sastanak zbog tog problema? uključenje czss??

    pa ne može učiteljica sama rješavati problem cijelog razreda! :?

  26. #126

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Kad se dogodila scena s ovim uvredljivim izrazima koje mali dijeli šakom i kapom svima oko sebe rekla sam to mami na što se ona nasmijala grohotom i rekla ono što sam već napisala. Na sve probleme reagira smijehom i vrlo agresivno brani svoj stav da je dijete živahno, ali da to tako treba biti i da je i ona sama takva bila, ali joj zbog dobrih ocjena nitko ništa nije mogao ( :shock: ). O djetetu u najvećoj mjeri brine baka jer roditelji rade (tatu nisam nikad ni vidjela u školi). Mi roditelji međusobno razgovaramo, ali se mami nitko osim učiteljice ne usudi ništa reći jer je u društvu vrlo dominantna i preagresivno brani svoje stavove, ne popušta ni milimetra od onog što je zacrtala te bi svako uvjeravanje u to da nije u pravu vjerojatno završilo velikom svađom, a ne konstruktivnim razgovorom jedino što svi dajemo potporu učiteljici u rejšavanju problema. Ona to donekle drži pod nadzorom, koliko god joj to ovlasti dopuštaju i moram priznati da sam zadovoljna jer o tom problemu razgovaraju na SRZ-u, djecu pita za mišljenje i komentare.... Na roditeljskom se priča općenito, tek ove godine je mali postao zaista nesnosan, a do sad se donekle držao reda. Sutra oboje roditelja i mali moraju psihologici na razgovor, a učiteljica je rekla da će svakako biti prisutna tome i da će dati svoju preporuku da dijete krene u kliničku obradu. Vidjet ćemo što će biti. Uglavnom, mali se iskaljuje najviše na curicama (izrazi koje upotrijebi nisu za forum, prostitutka je jedan od blažih). Pitam se gdje je korijen takvog ponašanja, što je jednog vrlo inteligentnog dječaka natjeralo da postane takav i kako roditelji ne vide da dijete ima problem???
    Naravno da je to jako daleko od ponašanja jednog živahnog djeteta kakvo je prema opisima Ankino. Njemu očito treba učiteljica s velikim iskustvom i dodatna stimulacija uz neagresivni autoritet.
    Anki, nisam uspjela shvatiti pohađa li tvoj sin neku slobodnu aktivnost? Za živahno dijete je to po mom mišljenju neophodno. Taj višak energije (a vidim ga kod svoje kćeri unatoč glazbenoj školi i treninzima) negdje se treba ispucati. Još kad bi našao nekog trenera/profesora/što god koji bi mu se znao i želio posvetiti...

  27. #127

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa
    mim, prije nekih dvadesetak minuta - razgovarala sam s ankinim djetetom. i on mene svaki puta :D i ...

    živahan je (nema šansi biti na miru), ali izuzetno bistar. i iskren ...
    hm, daaaa....a ja sam se samo
    ne znam da li polako ulazi u pubertet ili se samo htio praviti važan, ali ono kolutanje očima i one "frajerske spike"...mislim

  28. #128

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    mim, možda nisi čitala sve, a i ja sam vjerojatno zbrkano pisala
    ne mislim ja da je on idealan, a da je učiteljica loša. da se razumijemo, on je užasno zahtjevno dijete! ne samo da nema mira nego stalno traži pažnju. i meni je jasno da on nije u školi 1na1 nego da je njih 20 u razredu i da svi zaslužuju jednaku dozu pažnje. k tome još u razredu imaju jedno dijete koje ne govori hrvatski i jednog dečka sa dijagnozom hipreaktivnosti koji stvara slične probleme kakve ti opisuješ.
    naš sin je jedino dijete u široj obitelji i uvijek je imao svu pažnju; moram priznati da i nama, koliko god ga volimo, zna biti jako naporno s njim.
    ja sam itekako svjesna da postoji problem, da je problem u njemu (i nama) i htjela bi to riješiti. kod učiteljice me konkretno smeta to kaj ne želi baš surađivati. bilo bi mi draže da me pozove na razgovor i kaže: čini mi se da vaše dijete ima taj i taj problem, dajte probajte s njim otići na savjetovanja, na neke radionice....i da onda sljedeći put prokomentira napredak ili stagnaciju u ponašanju. kad sam joj rekla da ćemo ići kod psihologa, onda je rekla da pretjerujemo i da ona misli da to nije potrebno; a da uostalom imamo psihologicu i u školi pa da će ona malo porazgovarati s njom. drugi tjedan ju pitam je li razgovarala s psih. ili da li je poslala maloga na razgovor, ona veli da nije jer nije napravio ništa groznoga.... :/
    u dogovoru s učiteljicom malom smo zabranili da slavi rođendan dok se ne popravi i zamolili smo je da nam svaki dan napiše rečenicu dvije o njegovom ponašanju kako bi to doma mogli prokomentirati (jer on sve zaboravi). u dva tjedna nije napisala niti riječ. kad sam je pitala zašto, rekla je da je zaboravila, a da je i ova kazna s rođendanom stvarno možda bila malo previše...onda sam pukla i zderala se na nju da stvarno mislim da nije fer jer ako ja tako jako kaznim dijete onda očekujem od nje barem toliko suradnje da napiše rečenicu dvije. to je klapalo dva tjedna, sad opet ništa. pa kaj to traži toliko vremena?

    velim, svjesni smo mi problema i trebamo jaaako puno raditi; on mora shvatiti da ne može uvijek biti u centru pažnje; samo isto tako mislim da je za potpuno rješenje problema potrebna suradnja svih koji sudjeluju u životu djeteta; dakle to se ne odnosi samo na nas koji smo tu najbitniji i na učiteljicu koja također ima veliku ulogu, nego i na bake, dede, tete i ostale kod kojih zna biti neko duže vrijeme. džaba nam sve kad on ode na vikend kod bake i dede i vrati se ko centar svijeta, legne se na trosjed i veli skinite me i donesite mi nekaj za piti :/

    a što se tice aktivnosti, ima ih i previše; ni ja više ne mogu pratiti taj tempo! ali trudimo se, nek sam odluči od čega će odustati....


    a što se tiče vašeg problema, ja mislim da bi trebali pokrenuti tu temu na roditeljskom ili čak sazvati jedan roditeljski samo zbog tog dečka. dok njegovi mama i tata ne shvate da imaju problem, mali se sigurno neće popraviti! jako je žalosno čitati takve reakcije roditelja. ja bi propala u zemlju da mi neka mama dođe i kaže da je moj mali njenoj kćeri rekao da je prostitutka! ne bi mi palo na pamet da se smijem i branim ga.
    a šta školski psiholog kaže na sve to?

  29. #129

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno

    čitam mimine i ankine napise, i iskreno suosjećam sa ankom, jer i sama imam slično dijete.
    Anka, to su jednostavno drugačiji klinci, i svaki rezred ih ima, i mi smo ih imali , barem jednoga. Imaju sreću što imaju odgovorne roditelje.
    ljuti me što se olako krivnja za njihovo ponašanje uvijek predbacuje na roditelje, i moj mali psuje djevojčicama, i narvno da djelujem u času. Zašto ? Ne znam , neka mi odgovori netko tko zna, zato što žele se osjećati odraslima, jer čuju sa strane, u obitelji, u školi, i baš im je guba, a ni sami ne znaju što te teške riječi znače puno puta.
    Roditelji koji okreću glavu, i te kako su odgovorni, meni nije ugodno kad se takve situacije dogode, ali zahtijevam da se dijete ispriča za svaku nepravdu učinjenoj drugoj djeci.
    Roditelj koji nema življe i teško odgojivo dijete teško će razumjeti i dijete i roditelje.
    Iz mimine priče, definitvno problem treba riješiti, u dogovoru sa učiteljicom, napraviteprvi korak, netko mora.

    Trošim silnu energiju u odgoju svoje djece, i ne sviđa mi se kad mi se natukne da je dijete neodgojene. Istina, nitko mi to nije direktno rekao,ali....

    U globalu, moje je dijete kao i svako drugo, neiskvareno, iskreno, malo viže osjećajno, impulzivno, al to nikome ne daje pravo da ga se degradira.

  30. #130

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    da, teško je razumjeti "drugačije" dijete; teško se saživjeti s problemom dok te direktno ne pogodi :/
    kod našeg malog u razredu ima jedna curica koja je strašno emotivna. ona plače doslovce ako ju netko krivo pogleda. često se družimo s njenim roditeljima koji su sušta suprotnost njoj; druželjubivi, otvoreni, brbljavi, borbeni....a ona, ko mimozica. i imaju strašnih problema s njom; zna se desiti da cijelo popodne neutješno plače jer joj npr. učiteljica nije pregledala zadaću...nama je to u početku bilo jako čudno, mislili smo da je razmažena, da su je tak odgojili...ali ne, ona je jednostavno takva! s njom se mora malo pažljivije postupati i onda je sve super. meni je to isto u početku bilo teško za razumjeti jer je moje dijete sasvim drukčije; mislila sam si: o Bože, tako mirna i dobra curica, a oni misle da imaju problem....a oni se čude nama kak je naš mali super jer se zna izboriti za sebe....i tak se mi uzajamno čudimo

  31. #131
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj mim prvotno napisa
    rekla sam to mami na što se ona nasmijala grohotom i rekla ono što sam već napisala. Na sve probleme reagira smijehom i vrlo agresivno brani svoj stav da je dijete živahno, ali da to tako treba biti i da je i ona sama takva bila, ali joj zbog dobrih ocjena nitko ništa nije mogao ( :shock: ). ....Mi roditelji međusobno razgovaramo, ali se mami nitko osim učiteljice ne usudi ništa reći jer je u društvu vrlo dominantna i preagresivno brani svoje stavove, ne popušta ni milimetra od onog što je zacrtala te bi svako uvjeravanje u to da nije u pravu vjerojatno završilo velikom svađom, a ne konstruktivnim razgovorom i...
    kad je moje dijete u pitanju - skidam glavu ako treba. i vrlo teško mi je prihvatiti da je jedna "agresivna i dominantna" mama - jača od 28 roditelja.

    ja sam bila i agresivna i dominantna kad je bilo u pitanju 28 djece - čiji roditelji su se povlačili kad je trebalo rješavati probleme. visila sam kod učiteljice i kod ravnateljice, zivkala telefonom - ali nisam odustala. i uspjela sam.

    možda će netko reći da sam preradikalna - ali ako se netko povlači iz rješavanja problema - ja odbijam slušati žalopojke.

    mogu odustati od npr. penjanja na mont everest - ali samo zato što mi to nije bitno u životu. za bitne i važne stvari se borim.

    p.s. anki - imam prijateljicu koja me pozove na kavu. i onda mi nakon nekog vremena kaže da više nema vremena sjediti i pričati. vrlo otvoreno i iskreno. i volim ju jako - baš zato što uvijek znam da će mi reći ono što misli. zato mi se sviđa i tvoj sinko .

  32. #132

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    zato kaj nam je mali vragec rekel da smo dosadne i da bi rađe išel na sladoled? je, za razumet je, a kaj bi on s dve babe koje su se nasred ceste našle razgovarati?

  33. #133
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    osim što je iskren - dobro postavlja i prioritete!

  34. #134

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Anki, iz pročitanog vidim da ti ustvari nemaš toliko problem sa sinom nego s okolinom koja ti "baca klade pod noge" što se tiče odgoja. On je jedinac i naravno da je navikao na svu pažnju. Znam kako ti je, i sama odgovaram na milion pitanja i M. je navikla da sam uvijek tu samo za nju. To s bakama i djedovima je neispravljivo: i mi liječimo posljedice boravka kod mojih jednom mjesečno. Čudi me stav učiteljice: kaže kako s njim ima problem, ti joj serviraš rješenje na tanjuru, a ona ga ne želi prihvatiti, trudiš se postići dobru komunikaciju s njom i pomoći joj, a ono-ništa. Šteta. Umjesto da shvati kako bi bilo super zabaviti malog, dati mu dodatne zadatke i imati jedno krasno, inteligentno dijete u razredu. Mi imamo sreće: učiteljica je našima fotokopirala sve kaj se moglo, mi smo još nakupovali dodatnih listića i stalno se nekaj rješava, zadaju se projekti... Bila sam prisutna u jednom tjednu na integriranoj nastavi i nevjerojatno mi je što je sve žena napravila da s njima odradi jednu lektiru. Vjerujem da bi tvoj mali uživao u takvom okruženju. Budući da po HNOS-u roditelji imaju pravo predložiti neke projekte probaj nešto smisliti, razgovarati i s drugima da se djeci osmisle kreativni zadaci.

    Pafi, ako ti dijete kaže neku prostu riječ ili opsuje kažeš li mu točno što znači to što je rekao? M. je jednom opsovala nekaj u stilu PM. Vrlo plastično sam joj objasnila što je točno rekla na što je ona sama rekla: "Joj, koja glupost, zakaj ljudi to govore kad je fizički nemoguće" . Prostačenje je isto tako privlačenje pažnje na sebe.

    Vrlo mali postotak djece pripada u kategoriju teško odgojivih. Mislim da je nekim roditeljima lakše reći kako im je, eto, dijete teško odgojivo pa se onda ni ne trude. A ovu, u mojim prethodnim postovima spominjanu, mamu bi trebale vidjeti i doživjeti. Shvatile bi u čemu je problem. Sorciere, divim ti se ako si uspjela voditi rat s nekim takvim. Uglavnom, danas ta obitelj ide psihologici pa ćemo vidjeti što će biti. Učiteljica je vrlo uporna u rješavanju tog problema i nadam se da će se nešto pomaknuti na bolje.

  35. #135

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    ma drago mi je da nije agresivan, mislim da bi to bio puno veći problem. nikad ne maltretira drugu djecu, nema nekih sadističkih naznaka kod njega; i ne psuje; uvijek opomene nekoga od odraslih kad mu se "omakne"; veli: brzo si pregrizi jezik ili odi si oprati jezik sa sapunom
    voli nekad izigravati frajera, ko kak je jučer pred sorci, u stilu " znam se ja dobro tuci", ali zapravo je strahopezdec; jučer je došao iz škole sav zadihan jer je "morao bježati" - vidio je neke dečke pred školom da imaju upaljač i da se igraju s njim...a oči su mu bile :shock:

  36. #136

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj anki prvotno napisa
    ma drago mi je da nije agresivan, mislim da bi to bio puno veći problem. nikad ne maltretira drugu djecu, nema nekih sadističkih naznaka kod njega; i ne psuje; uvijek opomene nekoga od odraslih kad mu se "omakne"
    Klasični pametni jedinac, nemaš brige. Kad ti izda naredbu da ga obučeš, nekaj mu doneseš ili općenito obaviš nekaj umjesto njega lijepo mu sa smajlom reci da skuha umjesto tebe ručak, oriba pločice u kuhinji i ispegla veš i da ćeš mu onda rado ispuniti sve njegove želje. Probala sam. Trebala si vidjeti izraz lica M. .Kratkoročno se možda isplati obaviti umjesto njih većinu toga jer si skratiš vrijeme objašnjavanja, ali na duže staze se isplati ponavljati 100 puta. Isto vrijedi i za školu. Reci mu kako se osjećaš kad učiteljica ima prigovore na njegovo ponašanje. Pitaj ga kako bi bilo da se tvoj direktor/šef/tko god njemu žali na tebe. Budi otvorena i iskrena, reci mu kako bi i tebi i njemu bilo lakše da se stvari promijene. Mislim da s njim neće biti problema kasnije. Previše se trudiš a da nešto od toga ne upali. Samo budi dosljedna, ignoriraj bake, djedove i ostale i radi onako kako ti misliš da treba. Nadam se da imaš podršku TM i da ste oboje dosljedni u odgoju. Drži se!

  37. #137

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    Citiraj mim prvotno napisa

    Klasični pametni jedinac, nemaš brige. Kad ti izda naredbu da ga obučeš, nekaj mu doneseš ili općenito obaviš nekaj umjesto njega lijepo mu sa smajlom reci da skuha umjesto tebe ručak, oriba pločice u kuhinji i ispegla veš i da ćeš mu onda rado ispuniti sve njegove želje. Probala sam. Trebala si vidjeti izraz lica M. .
    trebala si ti vidjeti L. izraz lica kad ga je MM pozvao iz wc-a da mu obriše guzu

  38. #138

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno

    Pafi, ako ti dijete kaže neku prostu riječ ili opsuje kažeš li mu točno što znači to što je rekao? M. je jednom opsovala nekaj u stilu PM. Vrlo plastično sam joj objasnila što je točno rekla na što je ona sama rekla: "Joj, koja glupost, zakaj ljudi to govore kad je fizički nemoguće" . Prostačenje je isto tako privlačenje pažnje na sebe.

    .[/quote]



    pa iskreno i nisam, vidiš, vidiš, psuje, ali točno ću mu pokušati i ja predočiti neprimjerene izjave.
    Moram se pohvaliti, iako kad god se pohvalim, zažalim ubrzo, ali cijeli tjedan u školi je bio super , bez ijednog incidenta. Izgleda da se isplatio moj jednosatni razgovor sa psihologicom i učiteljicom , koja je vjerojatno ipak na moju molbu malo promijenila pristup.
    vidjet ćemo kako dugo će trajati mirno razdoblje

  39. #139

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj pafi prvotno napisa
    pa iskreno i nisam, vidiš, vidiš, psuje, ali točno ću mu pokušati i ja predočiti neprimjerene izjave.
    Moram se pohvaliti, iako kad god se pohvalim, zažalim ubrzo, ali cijeli tjedan u školi je bio super , bez ijednog incidenta. Izgleda da se isplatio moj jednosatni razgovor sa psihologicom i učiteljicom , koja je vjerojatno ipak na moju molbu malo promijenila pristup.
    vidjet ćemo kako dugo će trajati mirno razdoblje
    Nema veze ako ne bude idealno i dalje. Imaš sad ovaj tjedan mira da mu ga navedeš kao primjer da može. Svakako mu naglasi da si presretna, da te oduševio jer si uvijek vjerovala da može biti bolje (ne on nego situacija!), a isto reci i učiteljici. I odrasli vode da ih se pohvali. I svakako joj zahvali (nema veze na čemu) pa je pitaj što misli da je pomoglo od onog što si je zamolila. Tako ćeš je malo podsjetiti na ono što si rekla, a i ona će se zapitati. Cvati sad malo zbog idile, nema veze koliko će trajati. I ponašanjem pokaži malom da si sretna. A plastične opise obavezno upotrijebi i ne štedi ga s detaljima. Reci TOČNO što je rekao ma kako bila ružna psovka. To pali.

  40. #140

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    38

    Početno

    hvala mim na savjetima,
    nego , s obzirom da je zaista pokazao da može biti drugačiji na satu, u školi, razmišljala sam o tome treba li ga nekako nagraditi ili je dovoljno što sam mu rekla da sam sretna , izljubila ga i izgrlila. Neki put ne mogu biti objektivna, a ne bih htjela pogriješiti.
    Uveli smo i mi ocjenjivanje ukućana, tako da se međusobno darivamo smajlićima i tužnima. Jednom davno je to dobro funkciniralo , ali kratkog vijeka je bilo.
    Uspjeli smo danas lijepo učiti, pospremala se soba cijelo prijepodne.
    :D

  41. #141

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj pafi prvotno napisa
    hvala mim na savjetima,
    nego , s obzirom da je zaista pokazao da može biti drugačiji na satu, u školi, razmišljala sam o tome treba li ga nekako nagraditi ili je dovoljno što sam mu rekla da sam sretna , izljubila ga i izgrlila. Neki put ne mogu biti objektivna, a ne bih htjela pogriješiti.
    :D
    Možda će ti čudno zvučati, ali ja to ne bih posebno nagradila. Hvali ga, budi nasmijana i svakako provedi s njim vrijeme u nekoj igri koja je njemu super, naglašavaj kako si predobre volje zbog njegovog dobrog ponašanja i kako imaš energije s njim se igrati i biti mu bolja mama baš zbog toga, ali ništa mu ne kupuj. On mora shvatiti da je lijepo ponašanje samo po sebi-lijepo, da se time dobiva nešto više nego što je to neka igračka, igrica ili bilo što: da dobiva super-mamu i da je zbog toga sretan. Naravno da mu možeš kupiti neku sitnicu tipa: diploma najboljem sinu na svijetu ili nekaj ako idete šetati zajedno, ali ne mu naglašavati da je nešto dobio zato jer je bio dobar. Eto, ja bih tako. Kod mene pali kad M. treba nagraditi nečim, a ne želim da bude materijalno. Priuštim nam "ženski" dan tj. odvedem je u akciju mirišanja parfema po parfumerijama, posudimo neki mama-i-kćer film, ispečem kokice, radim s njom nakit, lakiraju se nokti s cvjetićima....jednom riječju-samo sam njena. Nekako po njenom sjajnom pogledu na kraju dana skužim da je to više od bilo čega što bih joj mogla kupiti.

  42. #142

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    evo, mi obavili testiranje...ispalo je da je iznad prosjeka, tj. da ipak nije bedast :D nema poremecaja pažnje, hiperaktivnosti niti neuroza...

  43. #143
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj anki prvotno napisa
    evo, mi obavili testiranje...ispalo je da je iznad prosjeka, tj. da ipak nije bedast :D nema poremecaja pažnje, hiperaktivnosti niti neuroza...
    grozna mama! ja sam ti to rekla i bez testiranja

  44. #144

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    čuj, a da se ti prekvalificiraš? obzirom na cijene, sljedeće sezone škodilaka bi zamijenila mercedesom

  45. #145
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj anki prvotno napisa
    čuj, a da se ti prekvalificiraš? obzirom na cijene, sljedeće sezone škodilaka bi zamijenila mercedesom
    iskreno? da ima novi renault 5 - ja bi rađe njega ... ovo mi preveliko :/ ... vozim puno praznog prostora...

  46. #146

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,754

    Početno

    pa nisam rekla da kupiš okana A- klasa ti ne odgovara?

  47. #147

    Datum pristupanja
    Oct 2011
    Postovi
    1

    Početno Edo

    Citiraj maria71 prvotno napisa Vidi poruku
    drage moje

    učiteljica postupa po novim pravilima....

    ona NEMA u rukavu apsolutno nikakvu legalnu disciplinsku mjeru


    i sad se možete nafurit na mene,al odgoj se nosi od kuće............
    Upravo tako Marija. Potpuno se slažem s tobom. Da djeca odgoj nose od kuće. Danasnja djeca su prezaštićena i veoma upuštana. Ija radim u školi kao nastavnik i susrećem se sa raznim problemima u vezi s ponašanjem učenika. Učenici imaju sva prava, a nastavnik nesmije ništa. Nema nikakvih mjera koje može poduzeti. nažalost, ali tako je.

  48. #148

    Datum pristupanja
    Nov 2011
    Postovi
    6

    Početno

    najbolje knjige o učinkovitoj disciplini koje sam ja pročitala su knjige thomasa w. phelana. zovu se 1-2-3 uspjeh za odgojitelje i učitelje, i 1-2-3 za roditelje.

    knjiga je bazirana na primjerima iz prakse. počela sam primjenjivati tu metodu u razredu čim sam pročitala knjige, treći dan je bila uspostavljena disciplina! pročitajte, nećete požaliti. zbilja djeluje! postoji i njegova knjiga o add-u koju još nisam uzela u ruke. knjige imaju oko 250 str, čitala sam ih po 2 dana.

Stranica 3 od 3 PrviPrvi 123

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •