Pokazuje rezultate 1 do 19 od 19

Tema: Pozitivna iskustva s učiteljima/učiteljicama od 1. do 4. razreda

  1. #1
    Osoblje foruma laumi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    3,827

    Početno Pozitivna iskustva s učiteljima/učiteljicama od 1. do 4. razreda

    Pišite što vam se sviđa u načinu rada učitelja/učiteljica vaše djece u nižim razredima, od načina izvođenja nastave, ispitivanja znanja pa do odnosa učitelja/učiteljice prema djeci. Također forumaši koji rade u školi mogu pisati o svojim iskustvima.

    Osobno smatram da je učitelj/učiteljica razredne nastave vrlo bitna osoba u životu djeteta, on/ona uvodi dijete u svijet školovanja i vjerujem da zbog dobrog učitelja/učiteljice dijete može zavoljeti školu i učenje, ali isto tako loš učitelj/učiteljica može djelovati demotivirajuće na dijete.

    Mi smo jako zadovoljni s učiteljicom naše školarke. Ona stalno naglašava individualnost svakog djeteta (roditeljima govori neka ne uspoređuju svoje dijete s ostalom djecom u razredu, nego neka ga uspoređuju s njime samim u odnosu na neko prethodno razdoblje), puno radi na razvijanju samopoštovanja i samopouzdanja kod djece i na razvijanju solidarnosti i prijateljstva među djecom.

    Djeca često rade u grupama i potiče ih se da pomažu jedni drugima. Sviđa mi se i način na koji "hendla" djecu koja rade probleme za vrijeme nastave; takvo dijete odvede nakratko na hodnik i nasamo mu/joj kaže da se tako ne može ponašati, objasni djetetu zašto i kaže mu da, kad se vrate u razred, se ispriča ostatku razreda što ih je ometao/la.

    Što se tiče provjera znanja, trudi se davati djeci šanse da lošiju ocjenu isprave, češće ih još dodatno ispita, na primjer. Jednom prilikom mi je rekla da mrzi ocjenjivati djecu jer smatra da to nekoj djeci ubija volju za učenjem.
    Gleda svako dijete posebno i u nekim situacijama daje tzv. motivacijsku ocjenu - ako je npr. između 3 i 4, dat će 4 "na kredit" da motivira dijete za dalje (to nije poklanjanje ocjene jer, ukoliko dijete to ne opravda, na kraju će biti niža ocjena).
    Isto tako, ako smatra da neko dijete može bolje, dat će mu nižu ocjenu kako bi se još više potrudilo (moje dijete spada u ovu kategoriju, može puno, ali joj se ponekad ne da i zna biti jako aljkava). Takav način rada mi se jako sviđa i vidim da mi curka napreduje.
    Posljednje uređivanje od laumi : 16.12.2011. at 11:16

  2. #2
    Ancica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,421

    Početno

    Meni je odlicno s Robijevom uciteljicom (4. razred) sto imaju slobodnu lektiru. Odnosno, svako dijete samo izabere knjigu po svom izboru (sasvim slobodnom) koju ce citati. Lektira, odnosno izvjesce o procitanoj knjizi, pise se u obliku sastavka kojeg takoder i izlazu pred cijelim razredom. Za sastavak imaju vrlo jasne parametre koji im sluze kao odlicne smjernice o tome sto uciteljica zeli vidjeti u sadrzaju sastavka. Dovoljno su opsirni da daju djeci slobodu u izrazavanju dok su istovremeno dovoljno precizni tako da ih usmjere prema savladavanju vjestine pisanja - kompozicija, sadrzaj, stil...

    Npr. evo kako glase upute:

    Naslovna strana

    Lektira

    Naziv knjige _________

    Autor/ica knjige ____________

    Dodaj ilustraciju knjige


    Izlaze (ime ucenika)_________ 4B

    Datum ______

    Sljedeca strana

    PRVI ODLOMAK

    Predstavi knjigu

    Naziv, autor/ica, zanr (pustolovina/fantastika/detektivska/znanstvena fantastika/biografija/povijesni roman itd.)
    Spomeni ako je knjiga dobila neku nagradu, ako je iz nje napravljen fiml, je li dio serijala knjiga.

    DRUGI ODLOMAK

    Sazetak knjige

    Ovdje predstavi glavne likove i tri najvaznija dogadaja.
    Zapamti da ovo nije za prepricavanje svega sto se dogodilo u knjizi.
    Zapamti da imenujes likove - ne "djevojcica je rekla...", " covjek je..." itd.)

    TRECI ODLOMAK

    Tema knjige

    Rat/ljubav/predrasude/prijateljstvo/usamljenost/rastava/dobrota/ustrajnost/nada itd.

    Poruka autora

    Jedna recenica o tome ZASTO mislis da je autor/ica napisao/la ovu knjigu.
    Moral price ili knjige.
    Sto si naucio/la citajuci ovu knjigu. Npr., dobrota pobjeduje zlo, nikad ne odustaj, uvijek postoji nada, uvijek budi istinit prijatelj, istina na kraju uvijek izlazi na vidjelo itd.

    CETVRTI ODLOMAK

    Ocjena knjige /10

    Zasto?

    Preporuka

    KOME preporucujes ovu knjigu i ZASTO.



    Prva skica lektire mora biti gotova do petka, 25.11.

    Gotova lektira (ukljucujuci i naslovnu stranu) mora biti gotova do 2.12.

    MORAS biti spreman/na dati izlaganje o svojoj lektiri, ukljucujuci i dva odlomka iz knjige koje si odabrao/la za citanje na glas.



    Zapamtite napraviti i KREATIVNI dio:

    Pismo autoru/ici ili glavnom liku, pjesma o knjizi, razglednica prijatelju o knjizi, promjena pocetka ili zavrsetka price, potjernica, Vennov dijagram u kojem usporedujes sebe s glavnim likom ili dva glavna lika itd.

    Molim da svaki put pripremite razlicitu vrstu kreativnog dijela.

    Hvala vam na trudu da pripremite KVALITETNU lektiru svaki mjesec.

    Veselim se vasim lektirama i vrlo sam impresionirana odlicnim knjigama vecina vas cita!

    HVALA!

  3. #3
    Anemona avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    sjeverozapadna
    Postovi
    11,053

    Početno

    Ančice, ovo mi zvuči savršeno. Svaka čast učiteljici.

  4. #4
    Osoblje foruma laumi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    3,827

    Početno

    podižem

  5. #5
    mala-vila avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2011
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    1,235

    Početno

    laumi, zvuči savrseno! mi smo još godinama daleko od škole, ali takvu učiteljicu bi ja poželjela za svoje blago!!

  6. #6
    Osoblje foruma laumi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    3,827

    Početno

    ako nemate vlastitih iskustava, pišite o iskustvima svojih prijatelja i/ili rodbine

  7. #7
    Osoblje foruma rahela avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    čardak
    Postovi
    3,285

    Početno

    mi smo friški, Roko je prvašić, pa iskustva još nemamo puno, pogotovo ne za usporedbu
    ono što sam do sada vidjela mi se jako sviđa
    naša učiteljica mi se čini jako pravedna, blaga, a stroga u isto vrijeme (ne znam kako to uspijeva!)
    za sad ocjena nema, ali neki dan na roditeljskom je rekla da su kao razred na nivou, tj. nema nikoga tko posebno zaostaje u svemu, dakle ima ih kojima lošije ide čitanje ili matematika ili nešto drugo, ali nema nikoga da mu ne ide ništa i da treba neka stručna pomoć
    što se tiče ocjenjivanja u idućem polugodištu, rekla je da će pisati testove iz matematike, koji će biti najavljeni tjedan dana unaprijed, i diktate iz hrvatskog
    prirodu će ocjenjivati usmene odgovore, ali ne na način da ih ustane pred cijelim razredom i ispituje 10 pitanja, nego će ocjenjivati trud i zalaganje, a one učenike koji će se manje javljati će poticati da se javljaju i odgovaraju
    što se tiče likovnog i glazbenog, isto tako će najvažniji biti njihov trud, zalaganje i ne ometanje drugih (dakle, moje dijete, pomalo nagluho, bez imalo sluha, može imati 5 ako se zalaže, trudi, zna tekstove pjesmica, a melodija nije toliko važna)

  8. #8
    Ancica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,421

    Početno

    I meni se cita o konkretnim pozitivnim stvarima u ucionicama vase djece I onim malim, maleckima... Posebno konkretnima...

    Sigurna sam da ih ima pa pisite! Mozda ih mozemo onda prenijeti nasim uciteljicama i uciteljima, ili ih oni sami procitaju na forumu, pa tako pocnemo siriti primjere dobre prakse.

  9. #9

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    I ja imam tek prvašića, pa nemam puno toga napisati, ali ako treba nešto konkretno, evo primjera. Na samom početku škole čitala sam frustrirane postove roditelja koji su lijepili geometrijska tijela, gubili vrijeme i živce, a da dijete od toga i nema neke koristi. Kod nas toga nije bilo, nikakve zadaće za doma, nego su djeca geometrijska tijela izrađivala na likovnom od plastelina. To mi je bio izvrstan primjer povezivanja nastave iz dvaju predmeta.

  10. #10
    Tomy avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2011
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    181

    Početno

    Mi imamo drugašića i učiteljicu za poželjeti, mislim da su takve osobe koje djeci daju motivaciju, volju i želju za učenjem, koje ih dižu kad padnu, koje im, uz svoj osnovni posao, a tu prije svega mislim na edukaciju pa i odgoj, pružaju ruku potpore, koje im dižu samopouzdanje i uz nas roditelje razvijaju i potiču njihove najbolje strane i potencijale, zaista zaslužile jedan veliki
    Moje dijete ju isto obožava, zna da joj može sve reći, da ga neće osuđivati nego mu pomoći riješiti njegove "probleme", veliku pozornost pridaje odnosima među djecom, uči ih mnogim socijalnim vještinama, kulturnom ponašanju i izražavanju, ma ja našu Milicu ne bih mijenjala ni za kog drugog
    Konkretno, moj T. ima problema s grafomotorikom, savršen je čitač, ali pisanje i crtanje... , jednostavno mu ne ide, tj. nije išlo na što sam ju i upozorila još kad je krenuo u školu, osim toga mali nam je ljevak tako da vam ni ne mogu dočarati na što su njegove bilježnice ličile...logoped kaže da nije za tretman, da treba s njim samo puno vježbati (moš' mislit kak će vježbati kad zna da mu to ne ide i odbija to raditi), no naša Milica mi je rekla da ništa ne brinem, da ćemo zajedno do 4. razreda to dovesti u neko pristojno stanje...
    Drage moje, ne do 4. razreda nego već sad moje dijete ima prekrasan, čitljiv, uredan rukopis... (crtanje je još uvijek katastrofa, al ok ni mm ni ja nismo nešto nadareni)...
    Motivirala ga je, davala mu bolje ocjene i kad nije trebalo (ono što je netko ranije napisao, NE POKLANJALA NEGO MOTIVIRALA), hvalila ga pred cijelim razredom, svi su mu pljeskali za neka postignuća koja su ostaloj djeci "pod normalno"...tako da stvarno mogu reći da je moj T. danas jedno potpuno drugačije dijete od onog koje sam prošle godine vodila u 1. razred...
    Ovo je moje iskustvo, ali napominjem da takav odnos ima prema SVIM učenicima, potiče njihove potencijale, a maksimalno razvija slabije strane...
    Takve učiteljice zaslužuju naša djeca i one su na ponos čitavom školskom sustavu!
    Milice

  11. #11
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Ja imam jako dobra iskustva s učiteljicama (glavnim, s popodnevnima iz boravka su bitno lošija), a malo više o tome za koji dan, kad mi prođe gužva. Ovo stavljam samo zato da se nekaže da nas nema kad treba hvaliti .

  12. #12
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    Također nemamo puno iskustva jer mi je dijete tek u 1.r. i ima specifične poteškoće koje lako izbacuju iz cipela .
    Izabrala sam učiteljicu metodom "rekla-kazala" i nisam požalila. Stroga je, ali fer i dosljedna te se trudi iz malene izvući najbolje, ne dopuštajući joj samoizvlačenje s obzirom na okolnosti. Uvijek je pohvali za trud, a osobito je uzdigne pred svima ako nešto napravi izvrsno.

  13. #13
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Mi imamo izuzetno dobro iskustvo sa starijim sinom - vrhunska razrednica i isto tako jako dobra učiteljica u boravku. Tako smo si umislili da je to pravilo, da sam bila razočarana kad je mlađi dobio sasvim običnu učiteljicu kojoj je puno lakše naći nedostatke. Tek kad sam shvatila da nije ova druga loša nego da je prva koju smo upoznali bila zaista iznimna (nije bez razloga bila mentorica, sad je savjetnica) uspjela sam posložiti kockice u glavi kako treba i prestala se opterećivati time što druga učiteljica nije isto takva. Ljudi su različiti. Moj stariji sin imao je puuuno sreće s učiteljicama, a mlađi ima peh (uvjetno) da sa svojom otklonjivom pažnjom i sanjarskom dušom sjedi u sasvim običnom prizemnom razredu i ima sasvim običnu učiteljicu koja ima mana, ali i dobrih strana. Sve u rok službe.

  14. #14
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Htjedoh još napisati po čemu je učiteljica bila izuzetna:

    - uredno je postigla da razred funkcionira kao cjelina već do Božića, iako su djeca bila različitih osobnosti i sposobnosti (srećom, nije ih bilo previše, 25 + još jedan kasnije)

    - uspješno je poučavala većinu + izuzetno darovito dijete + djecu kojima je išlo malo teže
    - i moj sin je imao individualizaciju (zbog nerazvijene motorike) pa je uvijek unaprijed imala pripremljen materijal za njega, koji je dobio TEK ako ne bi stigao prepisati
    - organizirala je radionice na kojima su se upoznali i roditelji (nije to bilo samo slano tijesto iako je u početku bilo i toga, bilo je tematskih radionica o tome kako učiti, kako motivirati na učenje, kako izaći na kraj s nasiljem i slično)
    - REDOVITO je pregledavala zadaće i nije joj se moglo muljati
    - prezahtjevne ili premalo zahtjevne roditelje uredno je postavila na prikladno mjesto (i sama sam to osjetila na svojoj koži, svaka čast ženi)
    - uredno je surađivala sa stručnom službom, a i šire (prema potrebi)
    - dijete mi je velik dio gradiva naučilo na satu, tako da nije bilo potrebe da puno uči doma
    - u četvrtom razredu sprovela je program osamostaljivanja (djeca su dobivala projekte za samostalan ili grupni rad)

    Učiteljica u boravku uredno je pratila i podržavala ovakav način rada, s uvježbavanjem radnih navika, čak do čitanja lektire. Jako smo zadovoljni. Naš sin je neosjetno prešao u peti razred bez ikakvih trauma i iznenađenja.

  15. #15
    Osoblje foruma laumi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    3,827

    Početno

    ovo je baš lijepo čitati!

  16. #16
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Za D. učiteljicu mi je još malo rano govoriti, kratko je ovo prvo polugodište...Za sad se pokazala topla, pristupačna, razumna, zainteresirana za djecu.
    Učiteljica starijeg sina je jedna fantastična učiteljica (iako ima nekoliko roditelja koji se ne bi složili). Ona je skenirala svako dijete i imala plan baš za njega. I nakon puno godina rada, radi opsežne pripreme za nastavu, stalno se nadograđuje, puna je ideja, izrađuje svoje materijale, povezuje međusobno gradivo različitih predmeta i život, osjeti moment kad napušta plan i podučava ih nečemu za što se ukazala prilika baš u tom času. Nama je jako, jako odgovaralo što voli raditi s darovitima, a i razred je bio (potvrdilo se i u višim razredima) stvarno velikih sposobnosti. Pustila ih je da je tjeraju na više i bolje, tražila od njih više i bolje. Stalno su negdje išli, na terensku nastavu i izlete, i vraćali se prepuni dojmova i znanja. Jako je vodila računa o dinamici međusobnih odnosa (opet, ima roditelja koji bi rekli da su joj neke stvari ipak promakle) i direktno utjecala na sklad koji je vladao u razredu. Naučila ih je da se vesele uspjesima prijatelja kojima je teže išlo, ili jednostavno bilo čijem uspjehu. I zaključno (jer mogla bih još pola sata ovako): uživala je biti s njima i podučavati ih.

  17. #17
    babyboys avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2008
    Lokacija
    zg,podsused
    Postovi
    4,221

    Početno

    kroz ove 4 godine, ja sam se uvjerila da je moje dijete dobilo odličnu učiteljicu, i to baš onakvu kakva njemu treba
    - u razredu (malom, doduše) ima nekoliko darovite i nekoliko djece s posebnim potrebama od kojih svi dobivaju jednaku količinu primjerene pažnje, truda i njezina zalaganja, a da ni ostali pri tome nisu zkinuti
    - od prvog razreda organizira radionice na kojma sudjeluju i roditelji, pa se imaju prilike upoznati međusobno
    - jako puno vremena provodi u razgovoru s njima o stvarima koje nisu nužno vezane za nastavu i priprema ih za život, skupa s nama
    - približava im kroz svakodnevni rad i drugačije metode učenja i izražavanja, ne samo tradicionalne
    - jako puno polaže na sportske aktivnosti
    - jednom tjedno imaju radionicu sa udrugom ozana na kojoj rade sa draslima sa posebnim potrebama i uče prihaćati različite od sebe
    ove godine provodi projekt osamostaljivanja kroz pojedinačne i grupne tematske projekte
    - princip ocjenjivanja je pravedan i transparentan - kriteriji za saku pojedinu ocjenu su isprintani stoje na panou i djec točno znaju koliko se od njih očekuje i traži
    u svakom trenu je dostupna za razgovor i bilo kakvu informaciju, ali sito tako vrlo dobre zna prizemljiti i uputiti na pravu adresu nerealne roditelje
    - jedna od onih učiteljca koji njezini bivši đaci s guštom posjećuju i kao maturanti i studenti

    meni osobno je žao što neće biti učiteljica i J

  18. #18
    Manuela. avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2011
    Postovi
    638

    Početno

    Mi smo u prvom razredu i naša je učiteljica jako blaga.
    Kod pisanja slova nije joj važno kako je napisano, je li uredno, jesu li slova sva u crtovlju, ne prelaze li preko crte ,već da je napisano točno!
    Ja se s time ne slažem, no njezin odgovor je bio da nemogu sva djeca pisat lijepa slova jer svatko ima svoj način pisanja.
    Mi našu driblamo da piše uredno no ako ode preko crte to joj ne smeta jer veli- nema veze , neće učiteljica ništa reći, glavno da napišem zadaću!
    Već su i klinci skužilida je svejedno kak je napisamo, glavno da je tu!
    Dok gledam kod kolegice mali u prvom razredu ima gotovo crvenu biležnicu od ispravljanja, gleda se svaka sitnica i to je po mome ispravno, jer kad će naučit nakakvom redu ako ne sada na samo početku!
    Pisali su iz matematike ispit i jedna učenica dobila je trojku, njena mama se žalila i učiteljica je dala djetetu da ponovo piše ispit. Trojku nije upisala već drugu osjenu koju je dobila. pa zar se ne piše i jedna i druga ocjena, ovako mi nije pravedno prema ostalima!
    Žao mi je da nije malo jači autoritet i malo stroža u svemu........

  19. #19
    In love avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    Ri
    Postovi
    1,490

    Početno

    Mi imamo stvarno najbolju učiteljicu na svijetu. I jako me je strah što ćemo za dalje jer će nam postaviti kao visoke učiteljske kriterije

    U razredu jih je malo, tako da može raditi sa svakim posebno. Završila je i waldorfsku pedagogiju pa puno toga upotrebljava u radu sa klincima. Nemaju zvono, rade dok razred ima koncentraciju, a kada jim padne idu malo van u prirodu pa opet tako... Naša mala školu jednostavno obožava. Ne komplicira ako dijete ponekada zaboravi zadacu ili nešto takvo jer kaže oni su još mali, trebaju se polako naviknuti na obaveze i školu. Puno plešu, pjevaju, crtaju, rade predstave za roditelje...Ma, oni su više u vrtiću nego u školi. A opet stižu sve što jim je u planu rada, kada gledam prijateljice su ćak i malo ispred u nekim stvarima.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •