vjerujem da će među vama biti onih koje mi znaju odgovoriti ili imaju slično iskustvo.
Sve više tvrtki šalje nam račune mailom, radi se o običnim računima u pdf-u ili u wordu, ne o e-računima.
Nama revizori kad dođu u kontrolu ne bi priznali takve račune, knjigovotkinja isto tako inzistira na originalu.
To sve skupa nije bilo problem do prije nekoliko mjeseci kad je to bilo sporadično, ali u zadnje vrijeme nam čak i jaaako velike tvrtke šalju račune mailom i kad ih zovemo da nam pošalju original, redom nas uvjeravaju da je mail dovoljan.
prilično naporan posao to sad ispada.
kako sam nedavno bila na tečaju u jednoj udruzi knjigovođa gdje su nas upozorili na isto - e-račun nije isto što i račun poslan mailom (da bi netko primio/pročitao e-račun treba stvoriti određene preduvjete, kao i onaj koji ga šalje), a s druge strane, originale nam šalje sve manje tvrtki, pitam se ko je tu nešto pogrešno shvatio?