-
Osoblje foruma
Puzic, moras biti spremna da se to podrucje ne moze potaknuti jer je osteceno ili u vasem slucaju nije dovoljno razvijeno. Moze se potaknuti neki mehanizam kompenzacije, da se u nekom drugom podrucju na neki drugi nacin usvoje osnovni pojmovi. Ali iz mog iskustva ne postoji nacin da se popravi odredeno poducje.
Ne znam da li ti dobro objasnjavam.
I sve to se moze dogoditi ako dijete ima jako neko drugo podrucje pa da preko njega kompenzira nedostatak nekog drugog.
Npr. E. je nabildala radnu memoriju ( koja je bila normalna i nema ostecenja) do razine iznimne darovitosti ne bi li kompemzirala probleme sa citanjem i matematikom.
Ali poteskoce su i dalje tu. Tocno se vidi da ona radi na drugi nacin nego djeca koja nemaju poteskocu.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma